NewsIn se alatura Diviziei Business Realitatea-Catavencu
Începând de pe 5 octombrie, agentia de presa NewsIn se integreaza în Divizia Business Media a trustului Realitatea-Catavencu.

Agentia de presa se va alatura brandurilor Diviziei Business - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard si saptamânalul Money Express. Integrarea celor patru produse media înseamna o consolidare la nivel de resurse jurnalistice, care se va reflecta la nivel de continut si proiecte comune. Cosmin Popa continua sa conduca agentia.

"Integrarea NewsIn în Divizia Business este un proces firesc si are drept scop facililitarea accesului publicului la informatii cu profil economic. Astfel, vom putea oferi cititorilor informatie de business pe toate tipurile de canalele media, ceea ce va aduce beneficii în primul rand consumatorului. Integrarea televiziunii cu printul si fluxul de stiri NewsIn ne va ajuta sa ajungem la targetul dorit în cel mai scurt timp posibil. Practic, în acest moment suntem singurii din piata capabili sa livram audienta integrata, proiecte speciale desfasurate pe toate mediile: TV, print, online, mobil", spune Sorin Freciu – Director General Divizie Business Media Realitatea-Catavencu

"Aceasta integrare înseamna o consolidare la nivel de continut si proiecte, dar politica editoriala a agentiei ramâne neschimbata. NewsIn va continua sa fie o agentie de stiri generaliste si sa ofere serviciile de calitate cu care si-a obisnuit clientii. De acum înainte vom pune însa un accent mai mare pe informatiile de business. Exista o serie de proiecte care sunt mult mai usor de realizat în comun", spune Cosmin Popa.

În Divizia Business Media Realitatea-Catavencu lucreaza în prezent 150 de jurnalisti, la care se adauga cei 120 de jurnalisti NewsIn. Realitatea-Catavencu a investit anul trecut aproximativ un milion de euro în procesul de integrare a celor trei redactii The Money Channel, Business Standard si Money Express