Brand & Branding - volumul I - recomandarea saptamanii de la CartePremium.ro

Cartea Brand & Branding - volumul I - are ca scop familiarizarea cititorului cu ceea ce inseamna o imagine corecta si unitara a unui brand.

 

Numele, sigla, sloganul, cartile de vizita, colile si plicurile cu antet, pagina web, pliantele, brosurile, mapele de prezentare, etc sunt elementele primare ale imaginii brandului dvs.

 

Modul grafic de reprezentare al lor este identitatea vizuala a brandului dvs. In paginile acestei carti, veti gasi sfaturi pertinente despre cum trebuie sa alegeti numele, despre conditiile pe care o sigla trebuie sa le indeplineasca, despre necesitatea unui manual de identitate, a unei pagini web, despre cum sa construiti fundatia unei imagini solide a brandului dvs.

"In cazul in care veti apela la serviciile unei agentii este bine sa stiti ce sa cereti si cum sa verificati daca produsul obtinut este cel pe care l-ati dorit. Fie ca veti lucra cu o agentie sau direct cu propriul personal este bine sa stiti ce anume este important pentru imaginea brandului si de ce.

 

Voi prezenta acele cunostinte minimale, necesare pentru a putea construi (cu resurse financiare adaptabile oricarui buget) o identitatea vizuala corecta si apta de a fi dezvoltata oricand", spune chiar autorul, Cristian Caramida.

 

Aparuta la editura Brandmark, cartea Brand & Branding - volumul I poate fi comandata cu livrare rapida, din stoc, de pe libraria online www.cartepremium.ro.