Auchan si Decathlon, in Pallady Shopping Center, cel mai mare centru comercial din estul Bucurestiului
Reprezentantii proiectului Pallady Shopping Center, Avrig 35 si Cascade Group, parteneri joint venture, anunta oficial semnarea contractelor cu lantul de hipermarketuri Auchan si cu Decathlon, un apreciat magazin de sport din Romania.

Proiectul este localizat in sectorul 3, cel mai populat al capitalei, pe Bulevardul Theodor Pallady nr. 50. Principalele ancore sunt Auchan - care construieste aici cel mai mare hipermarket din estul Europei, cu o suprafata totala de nu mai putin de 30.000 mp si de Decathlon - cu un magazin de 7.000 mp. Pe langa acestea, proiectul mai contine un magazin de bricolaj (de 15,000 mp), unul de mobila si decoratiuni (25,000 mp), precum si o galerie comerciala cu peste 110 magazine ce insumeaza la randul sau 20,000 mp. Astfel, suprafata comerciala totalizeaza peste 100,000 mp, iar constructia va incepe in curand, urmand ca primele magazine sa fie deschise in al 2-lea semestru 2012.

Intregul proiect se intinde pe 10 hectare si beneficiaza de 800 m expunere stradala, ceea ce ii confera o foarte buna vizibilitate. Complexul comercial dispune, de asemenea, de 3.000 de locuri de parcare, amplasate atat subteran cat si suprateran, pentru un acces cat mai usor cu masina.

Auchan deschide in Pallady Shopping Center cel mai mare hipermarket al sau din Europa de Est, cu o suprafata totala de 30.000 mp, din care peste 20.000 suprafata de vanzare, situat pe doua niveluri – parter si etajul unu. Gama de produse va fi si ea extinsa la 75.000 de articole.

“Este o mare bucurie pentru mine sa pot anunta deja deschiderea unui nou hipermarket Auchan in Romania, care reprezinta totodata un concept comercial unic pe piata, prin dimensiunile sale si prin gama de produse mult mai mare. Sunt convins ca bucurestenii vor sti sa aprecieze din plin avantajele oferite de Auchan – preturi mici la toate produsele si gama larga de articole de calitate - acum in varianta imbunatatita prin confortul unui magazin foarte mare. Nu in ultimul rand, atractivitatea unica pe care o ofera Pallady Shopping Center prin diversitatea magazinelor prezente si amplasarea intr-o zona foarte accesibila, ne-au convins ca aici trebuie sa deschidem acest hipermarket exceptional”, spune Patrick Espasa, director general Auchan România.

La randul sau, magazinul Decathlon, intins pe o suprafata de 7.000 mp, va oferi clientilor articole dintre cele mai diverse, pentru nu mai putin de 60 de sporturi, printre care: echipamente pentru sporturile de munte - drumeţie, escaladă, articole pentru sporturi de echipă, pentru sporturi cu rachetă, echipamente pentru echitaţie, vânătoare, pescuit, fitness si sporturi de oraş - role şi biciclete. „In acelasi timp, data fiind amplasarea centrului comercial langa autostrada ce duce la mare, vom pune accentul pe sporturile de apă, înot, scufundări, windsurf . De altfel, vom avea o piscină în faţa magazinului timp de o lună, în timpul verii, pentru a le permite clienţilor noştri să se bucure gratuit de înot sau scufundări”, spune Fabrice Beschu, Director General Decathlon Romania.

Pallady Shopping Center este amplasat intr-o zona foarte usor accesibila atat cu masina cat si cu mijloacele de transport in comun – metrou, tramvai si autobuz. Bd. Theodor Pallady este una dintre principalele artere pentru iesirea din Bucuresti si leaga practic capitala de Constanta prin Autostrada Soarelui. Acest lucru inseamna un foarte important trafic zilnic, mai ales in sezonul estival. Pentru un acces si mai facil al celor ce vin cu metroul, statia Nicolae Teclu, recent deschisa, va avea acces direct in centrul comercial.

In ceea ce priveste inchirierea spatiilor comerciale din cadrul Pallady Shopping Center, importante branduri din comertul romanesc si international si-au aratat interesul si se afla in negocieri avansate. Printre cei mai cunoscuti viitori chiriasi se numara Deichmann, Burger King, KFC, McDonalds, Takko, New Yorker, Sprider, Cache Cache, Pet Center, Tina R, Jysk, Starbucks, Marks and Spencer, Forever 18 si Diverta.

In curand vor fi facute publice si numele magazinului de bricolaj si al celui de mobila, care, impreuna cu ancorele deja anuntate, vor face din Pallady Shopping Center unul dintre cele mai importante parcuri de retail din Romania. Date fiind aceste avantaje, traficul estimat este de 9 milioane de vizitatori pe an.

“Suntem foarte incantati de avansul pe care l-a luat proiectul Pallady Shopping Center odata cu venirea unor nume foarte importante din retail. Atragerea acestor nume, precum Auchan si Decathlon, da greutate acestui proiect si sustine convingerea pe care am avut-o de la inceput, aceea ca Pallady Shopping Center va deveni unul dintre cele mai apreciate centre comerciale din Bucuresti. Investitia de peste 80 de milioane de euro va fi una dintre cele mai mari facute de Avrig35 pana acum si speram sa ne confirme inca odata reputatia pentru proiecte de calitate livrate la termen” spune Matthew Proskine, Director de Marketing Avrig 35/Cascade Group.

Compania Avrig 35 este castigatoare a unor premii importante in real estate, precum Developer and Development of the year 2005, The ECCS European Steel Design 2005 Award. Este, de asemenea, dezvoltatorul binecunoscutului proiect de 40,000 mp, Charles de Gaulle Plaza, castigator a unui premiu de arhitectura international. Avrig 35 a inceput constructia unui proiect de doua cladiri de birouri, denumit Avrig 7 Business Center, ce totalizeaza 30,000 mp, situat in zona Obor. Totodata, Avrig 35 este in curs de finalizare a unui ansamblu de magazine stand alone in cadrul Iris Shopping Center Titan, printre care se afla Kiabi, Norauto, World Class si Go Sport, prevazute a fi deschise incepand din luna februarie 2010.