Agroland - franciza autohtona de succes
Agroland propune o idee de business cu traditie de peste 12 ani in domeniul distributiei de furaje si pui de o zi, adresandu-se in special gospodariilor individuale din mediul rural si preorasenesc. Dinamica expansiunii la nivel national este confirmata cu precadere de reteaua de franciza cu o contributie semnificativa in cresterea numarului de clienti individuali. La nivelul anului 2009 AGROLAND a inregistrat un numar de 200.000 de clienti individuali si peste 6 milioane euro in vanzari.

"Datorita calitatii produselor oferite de magazinele Agroland, efortului logistic si a investitiilor in marketing, precum si implicit a cresterii notorietatii brandului, in anul 2009 afacerea a crescut atat in ceea ce priveste cota de piata cat si in valoarea absoluta a vanzarilor(40%) fata de 2008. Estimam ca piata a crescut in 2009 fata de 2008 cu un maxim de 10%", declara Horia Cardos, manager general Agroland.

Expansiunea in regim de franciza a inceput in anul 2006, in prezent reteaua Agroland numarand 98 de magazine, din care 88 functioneaza in regim de franciza.

Ideea de business se adreseaza intreprinzatorilor care isi doresc o afacere pe termen lung cu un nivel de investitie de start-up scazut. Modelul de business cu traditie la nivel national, alaturi de implicarea francizatilor in dezvoltarea locala, a adus o rata de success de 2 pana la 5 magazine administrate de acelasi partener francizat Agroland.

Pentru anul 2010, Agroland vizeaza consolidarea retelei in teritoriu, si integrarea cu succes a noilor parteneri. "De la inceputul anului 2010 taxa de franciza a crescut la 3.000 de euro. Criza declansata la sfarsitul anului 2008, nu a afectat in niciun fel afacerea AGROLAND. In ceea ce priveste deschiderea de noi magazine, incurajam partenerii existenti sa se extinda, dar desigur pt zone neacoperite inca, acceptam parteneri noi", a declarat Horia Cardos.

Activitatea viitorului partener francizat Agroland consta in comercializarea de pui de gaina de o zi (hibrizi performanti) precum si furaje si accesorii agro-zootehnice, seminte, pomi fructiferi si alte produse destinate gospodariilor individuale din mediul rural si periurban.

Viitorul partener francizat trebuie sa aiba in vedere identificarea unui spatiu cu o suprafata recomandata de 50-100mp, cu localizare preoraseneasca zona de parcare si acces usor pentru vehiculele grele. Suprafata totala trebuie divizata in: spatiu destinat vanzarii si spatiu de depozitare.

Accesul in reteaua de franciza Agroland se face in baza unei taxe de franciza in valoare de 3.000 Euro. La aceasta se adauga costurile de start-up ocazionate de amenajarea spatiului (intre 500 si 2000 Euro, in raport de starea locatiei) si fondul initial de marfa (3000-5000 Euro). Incepand cu cel de-al doilea magazin francizat, Francizorul ofera un discount de 50% la valoarea taxei de franciza.

Cu vanzari medii de peste 75.000 Euro pentru un magazin de aprox. 50 mp, viitorul partener francizat poate estima o recuperare a investitiei de start-up dupa primul sezon (primele sase luni de activitate).

Francizorul ofera suport viitorului partener francizat in identificarea si contractarea unei locatii premium pentru startarea afacerii, trainingul personalului angajat, campanii de marketing si promovare nationala si locala etc.

Pentru mai multe detalii cu privire la oportunitatea de afacere Agroland, se poate accesa site-ul www.francize.ro sau telefon 021/310.70 75.