Doraly Expo Market lanseaza prima campanie TV
Doraly Expo Market a lansat prima campanie TV de promovare a celui mai mare parc comercial en-gros din Romania, care se desfasoara in perioada 28 aprilie - 14 mai 2010, pe TVR1 si Realitatea TV.

Conceptul creativ poarta semnatura Brands&Bears, iar componenta de media (strategie, media planning, media buying) este gestionata de catre RGZ Image Communication.

Campania TV este parte integranta a strategiei de comunicare lansate in luna martie a acestui an, odata cu noul site www.doraly.eu.

In aceasta prima campanie TV, Doraly Expo Market si-a dorit sa dezvolte un concept atragator care sa comunice cu mult umor avantajele si serviciile oferite clientilor si cumparatorilor. Spotul este structurat in jurul mesajul cheie „Numai la Doraly Expo Market ai parte de surprize placute … en-gros”. La aceasta concluzie ajunge si tanarul intreprinzator - interpretat de Dan Preda, dupa ce a incercat sa se aprovizioneze dintr-un „angrou” oarecare. Acest lucru insa il deranjeaza pe vanzatorul interpretat cu multa inspiratie si comica mobilitate de Mihai Balan, care, vizibil enervat, isi ameninta clientul cu miscari de kata.

In opozitie, derularea unei afaceri in parcul comercial Doraly este o sursa constanta de „surprize placute… en gros”, datorita carora toti cumparatorii, persoane juridice, revin cu incredere de fiecare data. Printre „surprize” amintim: gama de produse cu peste 200.000 de articole oferite de 850 importatori, distribuitori si producatori cu care se negociaza direct cele mai mici preturi, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis www.SMARTfinancial.ro.

Din echipa care a dezvoltat campania fac parte: Mihai Anton (Director de creatie), Cristian Bulfinschi (Copywriter), Mircea Smarandache (Art Director), Razvan Medrea (Client Service Director), Bogdan Talpeanu si George Grama (Saga Film) si Gabi Enache (Bro Studios).