MasterCard - un nou spot Priceless, dedicat UEFA Champions League
MasterCard Europe a lansat în România cel mai recent spot din seria „Priceless”, dedicat sponsorizării UEFA Champions League: Martori la scrierea istoriei. Tema sa, distinctivă şi autentică, este un concept-umbrelă pentru toate activităţile companiei legate de platforma de sponsorizare a UEFA Champions League, care, în timp, şi-a scris propria istorie.

„La15 ani de când MasterCard a devenit sponsor oficial al UEFA Champions League, am vrut ca în cel mai recent spot al nostru să le aducem aminte iubitorilor fotbalului de momentele memorabile, la care ne trimit cu gândul deseori comentatorii sportivi”, spune Ioana Gorgăneanu, Marketing Manager, MasterCard Europe. „Spectatorii acestor meciuri au fost martori la scrierea istoriei UEFA Champions League. Fiecare meci din competiţie este un eveniment care nu poate fi ratat, este o experienţă de nepreţuit. Mesajul pe care vrem să îl transmitem iubitorilor fotbalului este să se bucure din plin de aceste momente.”

„În toate etapele sale, UEFA Champions League are rolul unui liant social. Competiţia oferă un teren propice pentru pronosticuri, dezbateri sau, pur şi simplu, pentru ca suporterii să se pună la curent cu noutăţile şi să socializeze. Toate aceste adevărate comunităţi de fani ai fotbalului vor să se simtă conectate la pulsul campionatului şi la tot ce înseamnă el”, a mai spus Ioana Gorgăneanu.

Spotul se adresează tuturor pasionaţilor de fotbal, fie că sunt microbişti declaraţi, mereu la curent cu tot ce se întâmplă în competiţie, fie privitori ocazionali, interesaţi mai mult de etapele superioare ale competiţiei.

Conceptul creativ care a dus la dezvoltarea spotului a fost acela că, pe lângă jocul în sine, în sport contează şi anticiparea jocului şi, după aceea, istoria acestuia. UEFA Champions League are numeroase momente memorabile în istoria sa – talentul extraordinar al fotbaliştilor, răsturnări spectaculoase de situaţie, pasiune, atmosferă deosebită. La fiecare meci, suporterii sunt martori la scrierea istoriei şi, de aceea, fiecare meci este de nepreţuit: „Să vezi cum se scrie istoria: de nepreţuit”.

Cele două variante ale spotului, de 30 şi de 60 de secunde, au fost create de agenţia McCann Erickson, la Londra. Pentru a asigura autenticitatea atmosferei, agenţia a obţinut aprobarea din partea a 10 cluburi de fotbal, ca să folosească echipamentul lor.

Reclama de 60 de secunde prezintă şi secvenţe reale din timpul meciurilor, cu experienţele suporterilor mai multor cluburi din UEFA Champions League. Spotul îi îndeamnă pe iubitorii sportului să se lase purtaţi de emoţiile şi pasiunile unui joc – înainte, în timpul meciului şi după meci –, în momentele în care sunt martori la scrierea istoriei. Spotul de 30 de secunde surprinde numai reacţii autentice ale suporterilor, în timp ce sub ochii lor se derulează marile momente ale competiţiei.

Fundalul sonor al ambelor variante este inspirat din coloana sonoră a filmului Plunkett şi MacLeane – Escape. În România, spotul va fi prezent pe canalele TV până la finalul sezonului UEFA Champions League 2009-2010.