Revista miresici, lansata de Sanoma Hearst Romania
Sanoma Hearst Romania lanseaza, din 30 aprilie 2010, un proiect unic, prima revista care apare la cererea utilizatoarelor online ale celui mai cunoscut forum pentru mirese, miresici.ro. "miresici - revista celei mai mari comunitati de mirese din Romania - a iesit din paginile de internet ale forumului pentru a pune la dispozitia viitoarelor mirese numeroase surse de inspiratie pentru alegerea rochiei de mireasa, planificarea nuntii si a lunii de miere".

Gabi Urda, redactor sef al revistei declara: ”Imi doresc ca in primul numar sa privim nunta ca un proces, dincolo de momentele sale. Fiecare dintre alegerile de rochii, buchete, verighete, imagini si cuvinte care umplu aceste pagini reprezinta viziunea comuna a cuplului pe care il formam, forum – revista.”

In noua revista orice mireasa din cadrul comunitatii online poate fi vedeta de pe coperta, iar nunta ei o sursa de inspiratie pentru alte viitoare mirese. In plus, consilierii miresici vin in intampinarea cititoarelor pentru a le oferi cele mai bune solutii la provocarile marelui eveniment.

Acest proiect este o premiera pentru trustul Sanoma Hearst Romania care a inceput dezvoltarea in mediul online in 2006, printr-o strategie de crestere bazata pe lansari si achizitii.

Dupa achizitionarea de catre Sanoma Hearst Romania in decembrie 2007, miresici.ro a fost unul dintre proiectele de suflet, spun oficialii companiei. In 2009, la numai un an de la achizitie, a inregistrat o crestere de peste 100% consolidandu-si pozitia de lider. “Cea mai mare provocare pentru extinderea in print a fost gasirea unui concept viabil care sa ofere miresicilor calitatea editoriala si tipografica a unei reviste glossy îmbinata cu elementele specifice comunitatii. Eu cred ca am reusit”, declara Adina Vasilescu, New Media Publisher la Sanoma Hearst Romania.

Revista reflecta ideile si viziunea celor peste 400.000 de miresici online, este semestriala si se lanseaza la un pret promotional de 9,9 lei.

“miresici este al doilea titlu nou din acest an, dupa achizitia revistei Auto Motor si Sport, acum doua luni. Si, in ciuda dificultatilor din intreaga piata, rezultatele noastre in primul trimestru arata mult mai bine, atat la venituri cat si la profitabilitate, decat cele ale anului trecut. Avem in plan alte noi proiecte in acest an si, daca al doilea semestru va fi conform estimarilor specialistilor, am putea avea chiar si mai multe”, declara Lucian Ioniţa, Publisher.

Sanoma Heart Romania are un portofoliu de 19 reviste, branduri de top - Cosmopolitan, Marie Claire, Beau Monde, Harper’s BAZAAR, FHM, Esquire, National Geographic, National Geographic Traveler, Story, Femeia, Femeia de azi, mami, mamica de azi, bucataria de azi, sanatatea de azi, Casa si Gradina, Villa Design, Auto motor si sport, Miresici – si 12 website-uri - mami.ro, parinti.com, miresici.ro, femeia.ro, cosmopolitan.ro, fhm.ro, casa-gradina.ro, natgeo.ro marieclaire.ro, esquire.ro, story.ro, auto-motor-si-sport.ro