BrandTailors - rebranding pentru Agentia de Monitorizare a Presei
BrandTailors - companie de strategie şi design de brand - a finalizat proiectul de re-branding al Agenţiei de Monitorizare a Presei. Agenţia de Monitorizare a Presei, organizaţie non-guvernamentală al cărei obiect de activitate este protecţia drepturilor omului, a abordat consultantii BrandTailors cu rugămintea de a crea o nouă identitate verbală şi vizuală care să reflecte cu adevărat viziunea organizaţiei.

În urma auditului de brand derulat la începutul acestui proiect, consultanţii BrandTailors au identificat elementele definitorii ale Agenţiei de Monitorizare a presei, pe baza cărora a fost fundamentat întregul demers strategic: „cunoaştere” şi „putere de acţiune”.

Active Watch, noul nume creat pentru a înlocui “Agenţia de Monitorizare a Presei” a surprins atât esenţa domeniului de activitate (“observarea”) cât şi diferenţiatorul organizaţiei (“Observatorul care ia atitudine”).

Conceptul de identitate vizuală care a însoţit noua identitate verbală a fost unul extrem de simplu, aliniat poziţionării brand-ului: “Fundamental există două căi prin care injustiţia sau nedreptatea sunt combătute: prin forţă, prin acţiune brută sau prin cuvinte, prin aducerea faptului în faţa opiniei publice. Aceste două căi au fost sintetizate la nivel vizual într-un singur simbol ce înglobează atât ciocanul – semnificând forţa fizică – cât şi peniţa – simbolizând forţa cuvântului scris”, explică Janos Kurko – Creative Director, BrandTailors.

Consultanţii şi designerii BrandTailors au consolidat noua identitate a Agentiei de Monitorizare a Presei, definind o arhitectură de brand care delimitează clar din punct de vedere vizual cele patru departamente independente din cadrul ActiveWatch.

Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Daniş – strategie de brand, Cristina Ionescu – project management, Janos Kurko – concept creativ, Ovidiu Pop – dezvoltare grafică, Mihai Părpălea - retuşare imagine şi pregătire de tipar.

BrandTailors este compania de consultanţă strategică şi design de brand care în peste 5 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durată cu companii reputate pe plan internaţional şi local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Ulker, Ţiriac Holdings, Lagardere, GlaxoSmithKline, Vrancart etc.

BrandTailors a redefinit standardele în peste 30 de categorii de produse şi servicii dezvoltînd proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Măgura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Tasty, Rarăul, Fulga, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Perla Covasnei, Bankia, Eurovita, Loteria Română, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Prodlacta, Monsena, şi creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, Fulg De Vară, Cher Patissier, Generis, Planorama, Edenia, Vertaria, Unlock Market Research, RoREN,.JocoLoco si Active Watch.