transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-01-2015

ING Asigurari de Viata, ING Pensii si ING Investment Management isi vor schimba numele din aprilie 2015

ING Asigurari de Viata, ING Pensii si ING Investment Management isi vor schimba numele din aprilie 2015
 Alte stiri la aceasta categorie

Pe 19 ianuarie 2015, diviziile locale de asigurări, pensii și investiții desprinse din Grupul ING lansează campania de comunicare dedicată publicului larg prin care anunță tranziția de la ING la NN - noul nume și identitate vizuală. Campania de comunicare se va desfășura pe toate canalele cu acces la publicul țintă: TV, online, radio, presă și outdoor. Spotul va fi difuzat pe 17 posturi naționale în perioada ianuarie – martie 2014 și va fi promovat și în mediul online. De asemenea, demersurile de comunicare realizate pe plan local vor fi dublate, în intervalul februarie-martie 2015, de o campanie globală de rebranding creată și susținută de NN Group.

Campania locală își propune să prezinte publicului identitatea sub care se va desfășura, începând din aprilie 2015, întreaga comunicare contractuală și comercială cu clienții, partenerii și piața a celor trei companii, subliniind prin conceptul său continuitatea activității acestora (“numele se schimbă, noi rămânem aceiași”). Astfel, de la acel moment, pe plan local ING Asigurări de Viață devine NN Asigurări de Viață, ING Pensii devine NN Pensii, iar ING Investment Management devine NN Investment Partners.

Etapa de comunicare cu publicul larg debutează după ce, în luna decembrie 2014, compania a informat individual clienții și partenerii cu privire la schimbarea de nume și identitate vizuală, printr-o campanie de marketing direct. Astfel, către clienții de asigurări și pensii au fost trimise peste 2.000.000 de scrisori și mesaje electronice.



Alinierea la noul brand, NN, are loc la nivel global în 2015. În toate cele 18 țări în care grupul este prezent, diviziile de asigurări de viață, pensii și investiții, care la acest moment operează sub numele ING, vor adopta noul nume și identitatea vizuală aferentă. În 2014, aceste divizii s-au unit sub denumirea NN Group, iar NN Group a devenit o companie independentă pe 2 iulie 2014 printr-o ofertă publică inițială (IPO). Începând de la această dată, acțiunile NN sunt listate și tranzacționate pe bursa de la Amsterdam (Euronext) sub denumirea “NN Group” (simbolul “NN”). Cu aproximativ 12.000 angajați, NN Group oferă servicii de asigurare, pensii private și management al investițiilor către clienți individuali, companii și clienți instituționali. Grupul NN are peste 15 milioane de clienți.

În România, grupul NN include activitățile ING Asigurări de Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele de profil, ING Pensii și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România. Pentru cele trei entități, procesul de rebranding presupune schimbarea numelui și a identității vizuale, fără a aduce modificări la nivelul strategiei, al echipei de management și angajați sau la nivelul relației contractuale cu clienții.

În contextul procesului de schimbare a numelui și identității vizuale, contractele cliențiilor și beneficiile oferite nu sunt afectate, fiind protejate atât prin obligațiile contractuale asumate de ambele părți, cât și prin reglementările legale în vigoare.

Toate demersurile privind schimbarea denumirii în NN respectă legislația în vigoare, întregul proces fiind trecut prin filtrul autorităților de resort.

Marius Popescu, CEO ING Asigurări de Viață și membru în Consiliul de administrație ING Pensii: “Etapa pe care o parcurgem acum vine după 18 ani de prezență puternică pe piața de asigurări de viață și șapte pe piața de pensii private din România. În acești ani, fie că ne-am numit Nederlanden Asigurări de Viață, ING-Nederlanden sau doar ING, am construit relații de încredere cu clienții și companii solide, investind totodată în dezvoltarea piețelor pe care activăm.

În contextul procesului de schimbare a numelui, angajamentul față de piețele locale și clienții noștri va rămâne la fel de puternic și vom continua să consolidăm realizările noastre de până acum și valorile pentru care publicul ne cunoaste și recunoaște. Nimic din ceea ce definește relația cu clienții și partenerii noștri nu se va schimba prin tranziția către noul nume.
Ne propunem să realizăm cu succes transferul de capital de imagine și încredere de la brandul construit până acum către noul brand, NN”.

Horia Braun, CEO ING Investment Management: „În afară de schimbarea numelui companiei în <<NN Investment Partners>> toate lucrurile care contează vor rămâne la fel. Echipa, calitatea serviciilor și structura produselor nu se vor schimba. Vom menține și dezvolta parteneriatul strâns pe care îl avem cu ING Bank în vederea continuării distribuirii cu succes a fondurilor administrate de compania noastră, precum și celelalte parteneriate, în special cele din zona clienților instituționali. Vom continua să fim parteneri ai clienților noștri răspunzând adecvat nevoilor lor investiționale”.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Cindy
1 No mantenemos la distancia entre carro y carro y a la hora de frenar ocurren la mayoria de los accidentes.2 No utlizamos las direccionales o todo lo contrario los que si los usamos no lo respetan los demas ausi.ovilottasm3 Al ponerse la luz Verde en los semaforos no mantenenemos un lapso de 5 seg. para avanzar y tambien es motivo de accidentes imprudentes de otros que todavia estan cruzando con semaforo amarillo o inclusive hasta en rojo.
elena
Lucru pe calculator, max. 3 ore pe zi, pentru un castig de cel putin 300 $ lunar, oferta serioasa. Cei interesati trimiteti textul "JOB" la adresa de email elenaoituz@yahoo.com Introduceti mesajul ...
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar