transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 03-10-2014

Automobile Bavaria aniverseaza 20 de ani de la deschiderea primei reprezentante oficiale BMW in Romania

Automobile Bavaria aniverseaza 20 de ani de la deschiderea primei reprezentante oficiale BMW in Romania

Ateneul Român a găzduit peste 700 de invitati, reprezentanti ai Casei Regale a României, ambasadori, personalităti ale vietii politice, culturale si mediului de afaceri, jurnalisti, pasionati ai mărcii BMW, reunite pentru a sărbători prezenta în România, timp de două decenii, a celei mai de succes mărci de automobile premium din lume.

Anul 1994 marchează începutul unei povesti de succes în business-ul românesc, poveste scrisă alături de BMW de un român de origine germană, Michael Schmidt, întors acasă pentru a sustine dezvoltarea comunitătii din care făcea parte. Astfel, fondatorul Automobile Bavaria Group deschide primul birou BMW în România, cu 3 angajati si 11 automobile vândute în anul respectiv. Printr-o asociere fericită de repere valorice comune, parteneriatul dintre BMW si Automobile Bavaria a scris de-a lungul anilor pagini de istorie automobilistică în România. Reteaua de dealeri creată cuprinde acum 11 locatii (showroom-uri si service BMW) în diverse regiuni ale tarii, singurul service Rolls-Royce pe o rază de 1000 de kilometri (localizat în Băneasa), o reprezentantă si trei service-uri MINI, o divizie BMW Motorrad, cinci dealeri BMW în Germania si primul service BMW Advanced Body Repair inaugurat anul acesta in Otopeni.

În cadrul galei aniversare Automobile Bavaria - 20 de ani, publicul a asistat la un spectacol sustinut de Camerata Regală si London Quartet, nu înainte de mesajele de întampinare primite din partea lui. Michael Schmidt, Presedinte al Automobile Bavaria Group si ale lui Andrea Castronovo, Presedinte BMW Group Europa Centrală si de Sud-Est.

Un moment special a avut loc la dezvelirea modelului BMW i8 precedat de reprezentatia maestrului naist Nicolae Voiculet, celebru pe mapamond pentru măiestria sa.

În contextul aniversării celor două decenii de activitate, Dr.

Andrea Castronovo - Presedinte BMW Group Europa Centrală si de Sud-Est a declarat: “Automobile Bavaria a avut mereu o preocupare constantă fată de dezvoltarea retelei proprii de dealership-uri BMW în România si de aceea dorim să îi felicităm pentru investitiile semnificative pe care grupul le-a făcut în principalele orase din tară, din Constanta până la Timisoara, contribuind astfel nu doar la dezvoltarea unui business sănătos ci si la crearea de noi locuri de muncă si la dezvoltarea economică autohtonă. Pe lângă activitătile legate de mărcile BMW, BMW M, MINI, Rolls-Royce si Motorrad, suntem bucurosi să vă anuntăm că Automobile Bavaria se va extinde incluzând între mărcile pe care le comercializează si gama BMW i. În curând Automobile Bavaria va deveni dealer si service autorizat pentru automobilele BMW i. Bucuresti este cel de-al saselea oras din Uniunea Europeană, ca mărime, de aceea prezenta BMW i în tară o considerăm justificată. Asadar privim către viitor cu încredere pentru o nouă poveste de succes a BMW în România".

Michael Schmidt, presedintele Automobile Bavaria Group a declarat: ”În 1993 eram la părintii mei în Germania de Crăciun si m-am întâlnit cu un prieten care lucra la centrul de cercetare al BMW; acesta mi-a povestit despre intentia concernului de a lansa marca în România. La 1 aprilie am început activitatea de distributie a BMW în România. Am pornit cu un birou  în singurul centru de afaceri din Bucuresti si am vândut 11 masini cu ajutorul a trei angajati. Astăzi, după 20 de ani, Grupul Automobile Bavaria are peste 600 de angajati si 15 dealeri în două tări. Faptul că am rămas în România si am investit aici în ultimii 20 ani, este o dovadă încrederii mele în această piată si în mărcile pe care le reprezentăm.”

Printre personalitătile invitate la eveniment îi putem remarca pe Ilie Năstase, Gheorghe Hagi, ASR Principele Radu si Gabriel Liiceanu, unii dintre cei mai cunoscuti parteneri si ambasadori ai mărcii în tara noastră.

ASR Principele Radu a transmis următorul mesaj din partea Casei Regale a României: “ Întreaga familie regală a privit cu admiratie activitatea domiilor voastre din ultimii ani. În 1997 când Majestatea Sa se întorcea în România, compania dumneavoastră a oferit suportul logistic pentru prima vizită de Pasti în comunitătile din tară. De atunci, de 17 ani încoace, fiecare din deplasările noastre în tara si uneori în afara tării au fost făcute în parteneriat cu compania dumneavoastră. Sunt flatat de faptul că am fost ales să fiu vocea întregii familii pentru a vă felicita si a vă ura, pentru urmatorii 20 de ani, la fel de multă inspiratie si success.”

Gheorghe Hagi, ambasador al mărcii BMW în România: “Doresc să-i multumesc lui Michael Schmidt în numele copiilor de la Academie, pentru faptul că aveti grijă de noi. La multi ani, tot ce vă doriti si să încercati să ramâneti cei mai buni!”

Ilie Năstase: “Sunt mândru că sunt ambasadorul Automobile Bavaria de aproape zece ani, le doresc mult succes si sper ca peste alti 10 ani să ne păstrăm pozitia de leader pe piata românească.” 
Gabriel Liiceanu: “ Pentru bucuria de a-mi fi regăsit copilaria conducând un BMW, eu îi sunt foarte recunoscător domnului Michael Schmidt, cel care a pus pe picioare BMW-ul în România.”

În a doua parte a galei aniversare, Automobile Bavaria a pregătit o serie de surprize invitatilor prin prezentarea în premieră a modelelor cu propulsie electrică BMW i3 si BMW i8, a noului BMW Seria 2 Active Tourer – primul model BMW cu tractiune fată, precum si a modelului Rolls-Royce Wraith.

Automobile Bavaria a prezentat în premieră în Romania, noul BMW i8, unul dintre cele mai spectaculoase automobile create vreodată de BMW. Tehnologia inovatoare a sasiului garantează performante de masină sport cu un consum conform ciclului UE de testare de numai 2,1 litri per 100 km. Pentru atingerea acestor performante, BMW i8 foloseste un sistem de propulsie plug-in hybrid care dispune de două motoare electrice, un propulsor pe benzină de 1,5 litri si 170 kW/231 CP si două cutii de viteză pentru o acceleratie 0 – 100 km/h de numai 4,4 secunde. Coordonat electronic, sistemul de propulsie poate asigura propulsia, tractiunea fată sau tractiunea integrală, în functie de situatie.

Noul BMW i8 se remarcă si prin folosirea materialelor inovatoare. Asemeni BMW i3, se bazează pe o structură BMW LifeDrive, care combină un sasiu de aluminiu cu o caroserie realizată din fibră de carbon. Gama extinsă de materiale ultrausoare, care include, de exemplu pentru lunetă, sticlă ranforsată chimic similară celei folosite la telefoanele mobile, asigură o masă totală de sub 1500 kg, remarcabilă pentru un automobil plug-in hybrid.

Deasemenea, in cadrul Galei Aniversare 20 de ani au fost prezentate si ale modele de masini comercializate de catre Automobile Bavaria: BMW i3 pastrează plăcerea condusului specifică mărcii si o amprentă de mediu minimă, confirmată oficial. O dată cu lansarea pe piată primul model electric produs în serie de BMW Group din partea inspectorilor independenti a primit certificatul ISO 14040/14044 pentru amprenta asupra mediului pe tot ciclul de viată al produsului, în timpul productiei, utilizării si reciclării ulterioare. Declaratia de Validare pentru BMW i3, acordată pentru amprenta de mediu a produsului de către Inspectoratul Tehnic TÜV SÜD, confirmă metodele si rezultatele analizelor relevante. Prin comparatie cu automobilele conventionale de aceleasi dimensiuni si performante, potentialul BMW i3 de a produce gaze de seră este redus cu valori cuprinse între 30% si peste 50%.

Inovatiile realizate la BMW i3 cuprind arhitectura LifeDrive unică - celulă a pasagerilor produsă din plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) si sasiu din aluminiu pentru montarea motorului, sasiului, acumulatorului si structurilor de rezistentă.

Pielea argăsită cu extract natural din frunze de măslin, lemnul prelucrat ecologic din pepiniere europene certificate si utilizarea vastă a fibrelor naturale în panoul de instrumente si panourile usilor contribuie la o amprentă de mediu minimă. 25% din masa fiecărui plastic utilizat în interior si a termoplasticului de la exterior provine din materiale reciclate sau materii prime regenerabile.

BMW are o lungă traditie în a oferi experienta specială a mărcii în segmente absolut noi, cu mult succes. Familia de modele BMW M si BMW X sunt, cu sigurantă, cel mai bun exemplu. BMW Seria 2 Active Tourer deschide dezvoltarea mărcii, încă o dată, într-o directie absolut nouă.

Această abordare oferă potentialul unei noi categorii de clienti: “Cine credem că se va îndrăgosti de masină? Mamele, în primul rând; întreaga masină este gândită să fie foarte functională si confortabilă pentru copiii de orice vârstă. Familiile tinere, active, care ies mult în natură, împreună cu copiii, credem că vor fi altă categorie de viitori conducători ai BMW Seria 2 Active Tourer; automobilul este foarte versatil si spatios si permite transportul sau amplasarea usoară de biciclete, cărucioare, rachete de tenis, genti de picnic – orice înseamnă bucurie în natură. Nu în ultimul rând, credem că noul BMW Seria 2 Active Tourer se va potrivi pentru familiile ale căror copii sunt deja studenti sau nu mai stau în casa părintilor; această categorie de clienti este în crestere în România. Estimăm că finantarea foarte avantajoasă îi va putea aduce pe noii clienti în showroomurile BMW, pentru un drive test,” a declarat Nina Brătfălean, Marketing Manager BMW Group România.

Noul BMW 218i Active Tourer este primul automobil al mărcii principale BMW care va fi propulsat de noul motor cu trei cilindri. Acest propulsor, asemenea agregatelor cu patru cilindri, face parte din familia nou dezvoltată de motoare modulare, care cuprinde unităti usoare, foarte performante si eficiente din punct de vedere al consumului, toate fiind echipate cu tehnologia BMW TwinPower Turbo.

Wraith beneficiază de ultimele inovatii tehnologice în materie de lux de la Rolls-Royce: plafonul ”Starlight Headliner”, format din peste 1.300 de LED-uri, care dau impresia că deasupra capetelor celor din masină este un cer înstelat, sau sistemul SAT (Satellite Aided Transmission), care adaptează masina în functie de tipul de teren si relief care urmează pe drum.

Motorul V12 de sub capotă are o capacitate cilindrică de 6,6 litri si dezvoltă o putere maximă de 633 CP, precum si un cuplu motor maxim de 800 Nm. Motorul transmite puterea rotilor spate prin intermediul unei cutii automate cu 8 trepte, având un demaraj de la 0 la 100 km/h în doar 4,2 secunde. Caroseria lui Rolls Royce Wraith este voluminoasă, având o lungime de aproape 5,3 metri. Cele două portiere rămân fidele principiului deschiderii spre spate, asigurând un acces facil la cele două fotolii din spate. Wraith are ampatamentul de 3,11 metri.

Anul 2014, pe lângă aniversarea a 20 de ani de BMW în România mai marcheaza o premieră si anume: primul service BMW autorizat pentru reparatii de vopsitorie si tinichigerie, localizat în showroom-ul Automobile Bavaria din Otopeni. Dotat cu noi tehnologii si solutii de reparatii ultramoderne noul service BMW asigură cel mai bun standard de calitate si sigurantă, dar si solutii inteligente, mai accesibile si mai rapide.

Investitia necesară pentru a respecta standardele Advanced Body Repair include echipamente pentru reparatii în aluminiu, noi metode de niturire si lipire în locul metodelor traditionale de sudură pentru anunite părti ale caroseriei si solutii „spot repair” sau „smart repair”. Acestea din urmă presupun reparatii deosebit de precise, fără a mai fi necesare abordări mai costisitoare precum vopsirea integrală a unei piese sau schimbarea acesteia.

Din 1994 până astăzi Automobile Bavaria a lansat cele mai de populare modele BMW în România precum: BMW Seria7 (E38) în anul 1994, BMW Seria 5 (E39) în 1995, BMW Z3 – 1996, BMW R1200C în 1997, BMW Seria 3 (E46), BMW M5 (E39) – 1998, BMW X5, BMW Z8 în 1999, BMW Compact (E46), BMW M3 în 2000, noul MINI în 2001, BMW Seria 7 (E65), BMW Z4 (E85) în 2002, BMW X3 (E83), BMW Seria 5 (BMW E60) în 2003, BMW Seria 1 (E87), ROLLS-ROYCE PHANTOM în 2004, BMW Seria 3 (E90), BMW M5 (E60), BMW M6 (E63) în 2005, BMW Z4 M COUPE, BMW M6 CABRIO în 2006, BMW X5 (E70), BMW Seria 1 Coupe în 2007, BMW Seria 7 (F01), BMW X6 (E71) în 2008, BMW X1, BMW Seria 5 GT , BMW Z4 în 2009, BMW Seria 5 (F10), BMW X3 (F25), BMW Seria 6 Cabrio în 2010, BMW Seria 1 (F20), BMW M6 în 2011, BMW 6 GRAN COUPE , BMW Seria 3 (F30) în 2012, BMW X5 (F15), BMW Seria 4, BMW 3 GT, BMW Seria 2 , MINI Paceman în 2013, BMW i3, i8, BMW M3/M4, BMW X4, BMW Seria 4 Gran Coupe în 2014.

Automobile Bavaria Group este cea mai mare retea de dealeri BMW din România si detine alte centre în Germania. Pe plan local, grupul comercializează autoturisme BMW, MINI, noi si rulate, motociclete BMW, Husqvarna, noi si rulate, detine singurul service Rolls-Royce pe o rază de 1.000 de kilometri. Prin reteaua MHS Truck & Bus este importatorul si distribuitorul camioanelor MAN si al autobuzelor Neoplan în România.

BMW Group este unul dintre cei mai mari producători de autoturisme si motociclete la nivel mondial, operează 25 de unităti de productie si asamblare în 14 tări si este reprezentat printr-o retea de dealeri cu acoperire în 140 de state ale lumii.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar