|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 20-01-2011 |
Conceptul Mazda MINAGI prezinta noile tehnologii SKYACTIV si tema de design KODO la Salonul Auto de la Geneva
Alte stiri la aceasta categorie
Mazda Motor Corporation va prezenta în premieră mondială conceptul crossover SUV MINAGI, în cadrul zilelor destinate presei la Salonul Auto de la Geneva, care se va desfăsura în perioada 1-13 martie 2011. Conceptul Mazda MINAGI integrează noile tehnologii SKYACTIV si noua temă de design, KODO – Sufletul miscării. Conceptul MINAGI precede lansarea noilor produse Mazda de generatie viitoare si simbolizează evolutia brandului japonez într-o nouă eră.
"Mazda MINAGI este un SUV crossover compact care îmbină noile Tehnologii Mazda SKYACTIV – ce armonizează plăcerea de a conduce cu performantele remarcabile de mediu si de sigurantă – cu designul emotionant KODO, care transmite explozia de energie acumulată, în momentul în care vehiculul parcurge cu agilitate vastul labirint urban", spun reprezentantii companiei.
Înglobând tehnologiile SKYACTIV, MINAGI este echipat cu un motor si transmisie SKYACTIV, montate pe un sasiu si o caroserie SKYACTIV ce îmbină reducerea semnificativă a greutătii cu oferirea de echipamente complexe de sigurantă.
În cadrul gamei largi de produse, standul Mazda de la Geneva va găzdui si exponate ale noilor tehnologii SKYACTIV precum si conceptul de design Mazda Shinari.
A 81-a editie a “Salon International de l’Auto de Geneve” va fi deschisă pentru presă între 1 si 2 martie, iar pentru public între 3 si 13 martie 2011. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Vanessa
I always owned Mazda's, pfererring them over Fords but they are starting to look a little boring. The current 6 is just like the Mondeo. i had the first 6 and it was quite sporty and fun to drive. They seem to have gone back over in my opinion. Let's hope this new model delivers. Looks nice by the way.
|
Yelli
Roman, your perspective is intiersteng. No point in arguing over the styling, but performance and comfort deserve some debate. No doubt that 6K ft elevation kills power in a N.A. 4 banger. Only Jetta and Cruz offer a turbo. Is it fair to compare this to a diesel? Does the Cruz run that much better?At 6 -1-1/2 , I find the front seats roomy w/ ample headroom despite the sunroof.? Rear legroom is tight, but no worse than Focus or Civic. My HB rear headroom is better than the sedan.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|