transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 24-03-2011

Consumul de combustibil, cel mai important criteriu pentru cei care vor sa-si cumpere masina

Consumul de combustibil, cel mai important criteriu pentru cei care vor sa-si cumpere masina GfK România a realizat o radiografie a pieţei auto, pe baza datelor culese în 2010 pentru GfK MotoBus, un instrument de cercetare continuă care monitorizează piaţa auto din România. Din februarie 2011, GfK Motobus are şi o secţiune bi-anuală dedicată analizei pieţei asigurărilor auto.

Principalele concluzii ale studiului arată că, în medie, în anul 2010, intenţia de cumpărare a unui automobil pentru următoarele 6 luni este de 5% la nivelul întregii populaţii. Acest procent este comparabil cu cel înregistrat în 2009 - de 6% - dar în scădere faţă de 2008, când 9% declarau acelaşi lucru. Anul trecut, procente mai mari pentru intenţia de achiziţionare se înregistrau în Oltenia (12%) şi în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 ani (13%).

La nivelului lui 2010 cele mai importante criterii de alegere sunt consumul redus de combustibil (63%), marca (44%), preţul (44%), caracteristicile şi performanţa motorului (40%) şi confortul (36%). Din a doua jumătate a lui 2009 se remarcă o creştere a importanţei consumului de combustibil, devansând astfel preţul. În plus, 60% dintre preferinţele românilor se îndreaptă în 2010 mai degrabă spre maşini second hand.

Peste trei sferturi dintre cei care au declarat în 2010 că intenţionează să cumpere un autovehicul aveau în plan să facă plata cash, din resurse proprii.
În perioada 2008-2009, numărul românilor care preferau să plătească cash pentru automobilul cumpărat era mai mic, o posibilă explicaţie fiind legată de creşterea nesiguranţei în rândul consumatorilor, scăderea veniturilor stabile şi a disponibilităţii de a contracta un credit, precum şi accesul mai dificil la credite în 2010.

Studiul Motobus a analizat pentru prima dată luna trecută şi obiceiurile de consum ale românilor privind asigurările auto. Astfel, doar 38% dintre români deţin o maşină proprietate personală, dintre care 19% au asigurare CASCO.

Chiar dacă top cinci criterii în alegerea asiguratorului pentru CASCO şi RCA este similar, doar 45% dintre posesorii CASCO au menţionat preţul drept criteriu luat în calcul la alegerea asiguratorului, în timp ce pentru RCA acest criteriu a fost menţionat de 74% dintre cei care au încheiat o astfel de poliţă de asigurare. În Bucureşti sunt semnificativ mai puţini şoferi care nu au acum sau nu au avut niciodată asigurare CASCO comparativ cu totalul eşantionului (39%, faţă de 70%).

Dintre posesorii de maşini noi, 38% au în prezent CASCO, 22% au avut dar nu şi-au mai prelungit asigurarea, iar 40% nu au şi nici nu au avut CASCO – situaţie în care se regăsesc 85% dintre posesorii de maşini cumpărate la mâna a doua.

GfK MotoBus este un studiu care monitorizează lunar evoluţia pieţei auto din România şi care poate furniza detalii referitoare la: structura parcului auto (cine deţine ce maşini – marcă, model, caroserie, cumparată nouă sau second hand etc), intenţia de cumpărare a unui automobil (marcă, model, nou sau second hand), criteriile în alegerea acestuia, modalităţile de plată preferate şi surse de informare cu privire la piaţa auto.

Aceste informaţii sunt culese în fiecare lună printr-o secţiune standard, căreia i se adaugă cinci secţiuni speciale cu frecvenţă bi-anuală care analizează obiceiurile de consum pentru uleiuri de motor, anvelope, benzinării şi service-uri. Începând din 2011, a fost inclusă şi o secţiune dedicată asigurărilor auto. Eşantionul, reprezentativ la nivel naţional, este de aproximativ 1.000 subiecţi intervievaţi în fiecare lună, iar perioada analizată pentru informaţiile de mai sus a fost ianuarie – decembrie 2010, respectiv februarie 2011.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi IT, finanţe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.

Înfiinţat în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Janu
Boardings are down because there are fewer fitlhgs, and ticket prices are pretty high. Patti flies out of here for work at least once a month, and the planes are always packed. We're going on holiday to Florida this winter, and bought tickets to fly out of Minneapolis because it was about $800 cheaper than coming out of here. We swapped those for cash and miles tickets out of GFK, though, when that promotion became available, 'cause who wants to drive to Minneapolis in the winter when you can fly?Less fitlhgs mean less inexpensive seats price matching or not, there are only so many frequent flier miles seats, only so many discount seats, and another airline may result in even less, if boardings don't increase and NWA pulls more planes.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar