transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 18-04-2011

Daimler ofera Japoniei camioane si autovehicule off-road in valoare de 4 milioane de euro

Daimler ofera Japoniei camioane si autovehicule off-road in valoare de 4 milioane de euro La scurt timp după dezastrul provocat în Japonia de cutremur şi tsunami, Daimler a oferit asistenţă de urgenţă constând într-o donaţie în numerar de 2 milioane de euro. Mai mult, Daimler trimite şi 50 de autovehicule în valoare de aproximativ 4 milioane de euro Fundaţiei Nippon, o organizaţie niponă de ajutorare din Tokyo, pentru a sprijini procesul de reconstrucţie. Autovehiculele vor fi folosite în principal pentru operaţiunile de curăţare în partea de nord-est a ţării, devastată de tsunami.

Andreas Renschler, membru al Consiliului de Administraţie Daimler AG, responsabil cu Daimler Trucks şi Daimler Buses, a declarat: “Când am văzut imaginile din Japonia ne-am dat imediat seama că trebuie să ajutăm cât mai repede posibil populaţia locală, cei aproape 13.000 de angajaţi ai noştri din Japonia şi Guvernul Japonez cu echipament de mare tonaj şi alte tipuri de asistenţă materială. Suntem încântaţi că, datorită acestor măsuri, putem ajuta comunitatea afectată din Japonia. Prezenţa globală a companiei Daimler reprezintă un avantaj pentru noi aici, pentru că avem acces rapid la camioanele Fuso produse local, pe lângă camioanele Mercedes-Benz şi autoturismele Clasa G pe care le trimitem în Japonia.”

Albert Kirchmann, CEO şi Preşedinte al Fuso şi reprezentant al Daimler Group în Japonia, a adăugat: “Fiind o companie cu prezenţă globală, ne simţin acasă şi în Japonia şi dorim să participăm prin măsuri de salvare şi asistenţă în urma devastatorului cutremur şi a catastrofalului tsunami. Sunt mândru că putem oferi 50 de autovehicule Mercedes-Benz şi Fuso fundaţiei japoneze Nippon într-un interval atat de scurt.
Astfel, contribuim la accelerarea refacerii infrastructurii.”

Takao Suzuki, Preşedintele Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), a adăugat: “Daimler şi MFTBC au păstrat întotdeauna o legătură puternică de-a lungul anilor, iar colaborarea germano-niponă şi-a demonstrat valoarea. Pentru că ne confruntăm cu una dintre cele mai puternice crize cunoscute de ţara noastră, suntem bucuroşi să avem alături de noi un partener precum Daimler, care poate rapid şi nebirocratic să ne ofere know-how, sprijin finanaciar şi autovehicule. ”

Iar Nicholas Speeks, Şeful Mercedes-Benz Japan Co., Ltd (MBJ), a declarat: “Mercedes-Benz are o relaţie strânsă şi durabilă cu Japonia, iar MBJ este un membru responsabil al acestei societăţi. Purtând un profund respect şi apreciere pentru poporul japonez care ne-a susţinut de-a lungul anilor, suntem determinaţi să depăşim împreună dificultăţile, făcând tot ce ne stă în putinţă să susţinem eforturile de recuperare.”

Daimler crede că o astfel de situaţie necesită expertiza sa în domeniul transportului. De aceea, compania susţine operaţiunile de salvare donând 50 de autovehicule Fuso şi Mercedes-Benz. Autovehiculele includ opt camioane Zetros, patru Mercedes-Benz Unimog şi opt autoturisme Clasa G off-road. Treizeci de camioane Fuso Canter din Japonia sunt, de asemenea, incluse. Autovehiculele au fost transportate în data de 13 aprilie 2011 de la Aeroportul din Stuttgart în două aeronave de cargo de tip Antonov-124. Toate cele 50 de automobile vor participa la operaţiunile din zonă în cel târziu două săptămâni.

Datorită sarcinii lor utile mari, autovehiculele Mercedes-Benz şi Fuso sunt ideale pentru distribuirea ajutoarelor şi pentru sprijinirea operaţiunilor de reconstrucţie. Iar datorită agilităţii lor şi performanţelor off road extraordinare, autovehiculele se vor putea deplasa în condiţii de siguranţă către orice destinaţie.

Managementul, Consiliul General al Fabricilor şi comitetul executiv al Daimler organizează împreună o campanie de strângere de fonduri ca răspuns la dorinţa angajaţilor de a dona bani pentru colegii lor din Japonia, dar şi pentru întregul popor japonez. Până în momentul de faţă, mai mult de 10.000 de angajaţi din Germania ai Daimler au participat, donând peste o jumătate de milion de euro. Banii strânşi vor merge către Crucea Roşie Germană, care îi va înainta Crucii Roşii Japoneze.

Fondatorii companiei, Gottlieb Daimler şi Carl Benz au făcut istorie prin inventarea automobilului în anul 1886. Daimler AG este una dintre cele mai de succes companii producătoare de autovehicule. Cu diviziile sale Mercedes-Benz Cars, Daimler Trucks, Mercedes-Benz Vans, Daimler Buses şi Daimler Financial Services, Grupul Daimler este unul dintre cei mai mari producători de automobile premium şi cel mai mare producător mondial de autovehicule comerciale cu o acoperire globală..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Joshua
Cool car. I was lucky enough to be one of the first few hurnded people to bag one of those beauties. Love the thing. Drives great and I can park it anywhere. Great chick magnet!
Sirley
I have just purchased the Mechron 2200 and have not relaly put it to the test in the mud and rough stuff (it's so clean and shiny, I hate to get it dirty) but it seems very evident that it has the power, gear combinations and ground clearance to go anywhere you can keep the tires on the ground. The cargo bed is the largest in area than any I have looked at. I have a John Deere 6 4 Gator which I have used for 14 years and you sit much lower in it than the Mechron. All the weight in the Mechron is low but sitting so high (OVER the engine) gives a sensation of top-heaviness. The roll bars limit where you can go if you are in the woods due to overhead clearance. The diesel engine is noisy. Overall though, so far I am happy with it.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar