transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

Servicii deszapezire

Generator curent

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-01-2013

Denoxtronic si Departronic - sisteme Bosch de tratare a gazelor de esapament care reduc emisiile poluante

Denoxtronic si Departronic - sisteme Bosch de tratare a gazelor de esapament care reduc emisiile poluante

Prin Denoxtronic si Departronic, Bosch oferă două sisteme de tratare a gazelor de esapament cu eficientă dovedită, destinate modelelor de autovehicule comerciale. Primul sistem, Denoxtronic, face posibilă reducerea emisiilor de oxizi de azot cu până la 95 de procente si a consumului de carburant cu până la 5 procente. Denoxtronic 6.5 a fost special conceput pentru utilizarea pe pietele emergente. Cel de-al doilea sistem Bosch, Departronic, injectează o cantitate controlată de carburant în circuitul gazelor de esapament, permitând regenerarea filtrului de particule. Sistemele Denoxtronic si Departronic pot fi controlate împreună de unitatea de comandă a motorului. Acestea ajută producătorii de autovehicule comerciale să se conformeze viitoarelor norme de poluare precum US16, Euro VI si Tier 4 final.

Denoxtronic: un sistem robust si fiabil, destinat tuturor pietelor si segmentelor de piată

Denoxtronic 2.2 este proiectat atât pentru autovehiculele de tonaj mare si mediu, cât si pentru utilaje, precum tractoare si masini de constructii. De asemenea, poate fi folosit si pentru motoarele ambarcatiunilor.



Noul sistem Denoxtronic 6.x, o variantă rentabilă si robustă, a fost conceput ca un kit modular si poate acoperi astfel toate pietele si segmentele de autovehicule comerciale. Acesta stă la baza variantei Denoxtronic 6.5, care este special concepută pentru pietele emergente. Denoxtronic are o durată lungă de viată si, datorită constructiei sale modulare, poate fi încorporat usor în numeroase modele de autovehicule. Sistemul de control electronic al acestuia poate fi integrat fie în unitatea de comandă a motorului, fie într-o unitate separată de control al dozării, în functie de preferintele clientului. Denoxtronic 2.2 si Denoxtronic 6.x sunt disponibile pentru sistemele electrice ale autovehiculelor de 12 sau de 24 V.

Departronic: sistem de dozare pentru regenerarea filtrului de particule

Departronic, sistemul Bosch de dozare a cantitătii de motorină, regenerează filtrele de particule pentru autovehiculele comerciale de tonaj mediu si mare, precum si pentru utilaje. Acesta injectează o cantitate de motorină măsurată cu precizie în fluxul gazelor de esapament, în amonte de convertizorul catalitic de oxidare. Pe măsură ce carburantul respectiv arde, temperatura gazelor de esapament se ridică la aproximativ 600 de grade Celsius. Această crestere a temperaturii determină arderea particulelor de funingine captate de filtrul de particule. În comparatie cu post-injectia de la nivelul motorului, sistemul Departronic este mai economic - întrucât uleiul de motor este diluat foarte putin sau chiar deloc, acesta nu trebuie să fie schimbat atât de des.

Cea de-a doua generatie a sistemului Departronic, care a înregistrat un real succes, este produsă în serie din anul 2010 si i s-au adus multiple îmbunătătiri. Datorită faptului că Departronic poate functiona în prezent cu o presiune mai mare, motorina poate fi pompată mai flexibil în sistem, din circuitul de joasă presiune al sistemului de injectie diesel. Sistemul Departronic are o functie de auto-curătare si astfel nu necesită întretinere. Componentele sale au fost concepute pentru a rezista conditiilor la care sunt supuse autovehiculele comerciale si utilajele. De asemenea, întregul sistem este mai usor si mai compact decât generatia anterioară si a fost conceput pentru functionarea la tensiuni de 12 si 24 V.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Alain
Am citit pina la articolul 14(4) si m-am cam laiumrt!Constitutia americana are 7(SAPTE) articole. Toate la obiect, clare si fara echivoc. Sint absolut convins ca in legislatia tuturor tarilor exista portite prin care pot fi ocolite anumite situatii, insa la noi portitele astea sint de fapt kilometrii intregi de gard lipsa! De ce se lasa in afara reglementarii masinile sub 2,4 tone? N-ati vazut de loc pe sosele dubite de 1,0 sau 1,5 tone care fac intre 1000 si 1300 de kilmetrii zilnic cu un singur sofer care doarme intre schimbarea vitezelor de sus in jos?! Ce anume a avut atit de deosebit cazul de la Lipova? Era cumva un microbuz cu 9 locuri? Nu!Soferul avea o vasta experienta in ocolirea legii si a organelor de control? Nu, era un tzingau cu cas la gura in meseria asta-daca cumva facea meseria asta ,lucru de care ma indoiesc- un neica nimeni care nu stia pe ce lume traieste si ce s-a intimplat cu el de s-a trezit la volanul unei masini burdusite cu oameni. El e de vina? Incontestabil ,nu! De vina este hahalera care l-a trimis in cursa, chiar daca respectiva hahalera era ruda cu el.La noi totul se lasa la aprecierea AURORITATII COMPETENTE Si marog cine e aia?Politia ,celelalte autoritati rutiere, Gogu, Iisus Hristor, Papa de la Roma, presedintele care la stie pe toate, fratimiu, cine ma rog?Vreti un exemplu de autoritate competenta si de judecata dreapta? Domnul Huidu dupa ce a omorit trei oameni din vina sa nu va face nici o zi de puscarie pentru ca este integrat social si are familie Punct! Am citiva cunoscuti integrati social si cu familie care au cam tras-o dupa cite un accident rutier. Cu raniti!Cunoscutii astia ai mei nu erau insa persoane' media ! Sa revenim la oile noastre ! Legea care reglementeaza transportul de persoane cu masini avind 9 locuri cu al soferului si marfa incepind de la 0 (ZERO) kilograme ar trebui sa sune cam asa : art 1- toata lumea se depl asseaza cu tahograf; Art 2- toata lumea se supune legislatiei in vigoare referitoare la timpul de condus si timpul de odihna; Art 3- cine nu respecta articolele 1 si 2 merge la bulau, indiferent al cui fiu ar fi. La urma urmei pina si Cristos a mers la pirnaie chiar daca era fiul cui era! Cine vrea sa faca transport de persoane cu o dihanie cu 9 locuri si n-are atestat, adica sa-si plimbe prietenii ,zice el ,sau face piraterie zic autoritatile competente( alea adevarate !) merge la bulau sa plimbe bila si sa sparga pietre pentru autostrazile noastre vesnic in constructie. Cine se face ca nu-l vede ,merge dupa el! Pa si pusi!Prea multe cuvinte in construirea unei legi inseamna prea multi kilometrii de gard lipsa pe unde se pot strecura baietii destepti Legea trebuie sa aiba citeva vorbe, un mare ciine de paza si un nene cu o bita in mina care sa te pocneasca la scafirlie cind o iei pe aratura. Prea multe vorbe strica ! La buna vedere!
Luisa
1.Pentru directia la dterpaa,incadrarea autov. se face pe banda din dterpaa. 2.Pentru directia inainte, incadrarea autov. se poate face pe oricare din cele doua benzi. 3.Pentru virajul la stg.s-au intoarcere,incadrarea se face pe banda din stanga. SEMNALIZARI: pentru virajul la dterpaa s-au directia inainte nu semnalizam decat iesirea din sens. pentru virajul la stg.s-au intoarcere,inca de la intrarea in sens semnalizam stg.iar la iesirea din sens semnalizam dterpaa. SIMPLU!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar