transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Emysoft.ro - creare site

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

magazin tigari electronice sibiu

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-06-2011

Ferrari, cel mai fascinant brand pentru romani

Ferrari, cel mai fascinant brand pentru romani

Ferrari este brandul care reuşeşte să fascineze cel mai mult consumatorii din România. Acesta este rezultatul unui studiu realizat de Unlock Market Research în exclusivitate pentru revista Biz, care a lansat astăzi în Restaurantul Forza Rossa Caffe numărul 215 al revistei (20 iunie - 1 iulie). Evenimentul de lansare s-a făcut în prezenţa mai multor reprezentanţi ai mass-media şi oameni de afaceri din România.

Marta Uşurelu, redactor şef al revistei Biz, şi Adina Vlad, Managing Partner Unlok Market, au vorbit de farmecul brandurilor, au prezentat topul 50 şi au explicat diferenţa dintre fascinaţie şi putereşi de ce au ales să realizeze un astfel de top al mărcilor atractive.

”Am realizat acest studiu pentru că am vrut să vedem în ce constă fascinaţia pe care unele branduri o exercită asupra noastră. Topul este o premieră pentru România şi se înscrie în tradiţia proiectelor speciale Biz dedicate industriei de branding ” spune Marta Uşurelu, redactor şef Biz.

Conform studiului, fascinaţia nu este numai despre putere, ci despre strălucire. “Un brand devine fascinant când străluceşte prin propria energie. Brandurile fascinante se reinventează, sunt neliniştite, ard în permanenţă, sunt mereu în căutare de provocări”, subliniază Adina Vlad, Managing Partner Unlock.


În completare, Camelia Bazac, CEO Forza Rossa Group, importatorul oficial Ferrari în România, a vorbit despre interesul românilor pentru Ferrari şi despre succesul pe care brand-ul îl cunoaşte în România la numai 3 ani de la intrarea pe piaţă. Ferrari a dovedit de-a lungul timpului capacitatea de a se construi prin încredere, creativitate, pasiune, capacitatea de a inova şi de a provoca.

"Aceste caracteristici, pe care noi le-am adus în România în acelaşi timp cu marca Ferrari, sunt descrise foarte bine de revista Biz şi de compania de cercetare Unlock Market. Sunt fericită să reprezint acest brand cu adevărat fascinant şi să aducem în România atât modelul de succes al mărcii cât şi spiritul de învingător, care poate reprezenta o sursă de inspiraţie pentru români. Rolul Ferrari şi al Forza Rossa este să-i facă pe români să creadă cu adevărat în visele lor, să aibă încredere în ei înşişi şi în reuşita lor", a declarat Camelia Bazac.

Studiul a avut loc în două etape. Prima etapă a constat în rafinarea listei de atribute care definesc “fascinaţia” şi definitivarea listei de branduri candidate la titulatura de “fascinant” prin interviuri telefonice către un eşantion de 600 de respondenţi din mediul urban.

În etapa a doua a fost întocmit un scor de fascinaţie pentru fiecare brand evaluat şi a fost realizat topul final în urma scorului obţinut. Eşantionul din această etapă a cuprins 558 de respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 55 ani. În realizarea studiului s-a utilizat analiza de tip Maximum Difference.

Invitaţii la evenimentul de lansare a numărului 215 al revistei Biz au descoperit cu această ocazie şi Restaurantul Forza Rossa Caffe, recent deschis pe Calea Victoriei. Mai multe feluri de coffee design şi gastronomie moleculară au fost servite, precum Caviarul de Amaretto, Espesso («Cafeaua care se mănâncă»), Cremespresso («sorbet de cafea») dar şi specialităţi din patiserie realizate de şeful bucătar al restaurantului.

Forza Rossa este unul din liderii în industria auto din regiune. Reputaţia companiei se datorează echipei de profesionişti, dedicaţi şi cu viziune asupra aşteptărilor şi exigenţelor clienţilor.

Forza Rossa operează ca unic importator Ferrari pe piaţa românească precum şi în Bulgaria şi Republica Moldova. Începând cu 2011, Forza Rossa este reprezentantul exclusiv al mărcii Lotus în România, Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova.

Grupul Forza Rossa are de asemenea în portofoliu Ferrari Store, de pe Calea Victoriei şi Restaurantul Forza Rossa Caffe - singura locaţie din România şi din Sud-Estul Europei care propune clienţilor săi combinaţii spectaculoase, bazate pe conceptul de coffee design şi de gastronomie moleculară.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Roberta
Alan, as always your newtsetler inspires me to the next level. From the last issue I bought a book that I am so excited to read and experience, and one of the activities I will add from this issues is to go back and audit all of my Nia training. What a great way to get back in touch with my senses! I will be there in July and hope to see you then! Your are such a gift in my life:)!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar