transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-12-2010

GE a realizat autobuzul electric al viitorului

GE a realizat autobuzul electric al viitorului Echipa de cercetare în domeniul sistemelor hibride din cadrul GE Global Research, divizia centrală pentru dezvoltarea tehnologiei a companiei, a anunţat o descoperire revoluţionară care ar putea contribui la accelerarea procesului de electrificare a parcului de autobuze, a furgonetelor şi a altor parcuri auto de vehicule grele de mari dimensiuni.

Echipa GE a prezentat cu succes modul de folosire a unui sistem de baterie dublă într-un autobuz hibrid de transport în comun cu zero emisii la ţeava de eşapament. Acest sistem este format dintr-o baterie pe bază de sodiu cu o densitate ridicată a energiei şi o baterie pe bază de litiu de mare putere.

Deşi s-au înregistrat progrese importante în tehnologia bateriilor, adoptarea pe scară largă a vehiculelor electrice va necesita reducerea treptată a dimensiunii şi costurilor bateriilor. Cercetătorii GE cred că, în cazul vehiculelor de mari dimensiuni, un sistem dual de mare putere şi cu o capacitate ridicată de stocare a energiei ar putea permite atingerea unui interval optim de funcţionare pe bază de electricitate şi respectarea cerinţelor legate de accelerare la dimensiuni mai practice şi costuri mai rezonabile. Studiul se derulează în cadrul unui proiect de cercetare în valoare de 13 milioane USD în care GE s-a implicat alături de Administraţia Federală de Transport (Federal Transit Administration - FTA) şi Consorţiul Nord-Est pentru Vehicule Avansate (Northeast Advanced Vehicle Consortium).

„Furnizorii de servicii pentru transportul public şi livrări sunt conştienţi de importanţa şi avantajele trecerii la un parc auto electric, însă caută soluţii rentabile care să le permită realizarea acestei tranziţii,” a declarat Lembit Salasoo, inginer senior şi cercetător principal în cadrul proiectului pentru autobuze hibride din cadrul GE Global Research. „Principalul obstacol rămâne costul bateriei, iar un sistem de baterie dublă ar putea reduce aceste costuri şi ar putea contribui la accelerarea revoluţiei electrice pentru parcurile auto de autobuze şi furgonete, adică pentru sute de mii de vehicule.”
„Urmează un deceniu de activitate şi progrese fără precedent în domeniul transportului electrificat,” a adăugat Salasoo.


„Pe măsură ce platformele auto devin tot mai grele, atât capacitatea de stocare a energiei, cât şi puterea au devenit un plus necesar pentru asigurarea unei performanţe auto optime, însă cerinţele exacte diferă în funcţie de dimensiunea şi ciclul de transmisie al vehiculelor. Avantajul sistemului nostru de baterie dublă constă în faptul că poate fi dimensionat astfel încât să asigure combinaţia adecvată de putere şi capacitate de stocare.”

În prezent, majoritatea tipurilor de baterii oferă un compromis între putere şi capacitatea de stocare a energiei. De exemplu, bateriile cu litiu furnizează o putere mare pentru accelerare, însă nu sunt optimizate pentru stocarea energiei necesare pentru durata de funcţionare. Bateriile cu sodiu se comportă exact invers. Permit stocarea unei mari cantităţi de energie, dar nu sunt optimizate pentru a oferi multă putere. Bateria dublă de la GE îmbină cele mai bune caracteristici ale ambelor opţiuni într-un singur sistem. În cadrul prezentării autobuzului hibrid pentru transportul în comun, bateria cu litiu s-a concentrat pe accelerarea şi frânarea de mare putere, în timp ce bateria cu sodiu a asigurat un flux constant de energie electrică pentru a prelungi durata de funcţionare a autobuzului. Fiecare tip de baterie se concentrează pe ceea ce poate face cel mai bine.

Pe lângă optimizarea performanţelor, un sistem dual poate reduce costul bateriei cu până la 20% faţă de un sistem cu o singură baterie în cazul aplicaţiilor auto precum autobuzele pentru transportul în comun şi furgonetele care necesită o putere mare şi o capacitate ridicată de stocare a energiei. În cazul unui sistem dual, principalul avantaj la nivel de costuri constă în faptul că oferă flexibilitate în vederea integrării unor soluţii mai puţin costisitoare pentru baterii, fără a necesita creşterea dimensiunii bateriei, pentru a răspunde nevoilor de putere şi stocare a energiei ale autovehiculului. Un sistem cu o singură baterie ar necesita o redimensionare mai costisitoare a bateriei în vederea atingerii aceluiaşi rezultat.

Echipa GE pentru sisteme hibride constă într-un grup diversificat format din aproximativ 25 de oameni de ştiinţă şi ingineri – unii dintre ei având peste 30 de ani de experienţă în domeniul tehnologiilor de vehicule electrice şi hibride.

GE Global Research este nucleul dezvoltării tehnologice al tuturor diviziilor GE. Experţii noştri în ştiinţă şi tehnologie redefinesc gama de posibilităţi, stimulează creşterea diviziilor noastre şi oferă soluţii pentru unele dintre cele mai stringente probleme ale lumii..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar