transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Emysoft.ro - creare site

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

magazin tigari electronice sibiu

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-09-2011

Honda la Salonul Auto de la Frankfurt 2011

Honda la Salonul Auto de la Frankfurt 2011 Lansarea noului model Honda Civic la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA) 2011 reafirmă angajamentul Honda de a reduce nivelul emisiilor CO2. Standul de la Frankfurt subliniază direcţia adoptată pentru protejarea mediului înconjurător - 'Road to Zero Emissions’.

Elementele integrate, colorate, ale standului reprezintă şi fac legătura cu tehnologiile Honda pentru protejarea mediului încojurător. Culoarea roşie marchează zona pentru autovehiculele convenţionale (benzină şi motorină). Culoarea albastră simbolizează autovehiculele electrice Fuel Cell alimentate cu hidrogen, culoarea verde reprezintă vehiculele cu baterie electrică. Combinaţia dintre roşu şi verde reprezintă tehnologia hibridă. Toate elementele diferit colorate se întâlnesc in zona Honda Dream House în care Honda prezintă un număr de tehnologii ce generează energie şi protejează mediul înconjurător – evidenţiind abordarea 'Road to zero emissions’.

Conceptul elementelor colorate a fost creat şi implementat de tânărul artist Sebastien Wierinck.

Noua Honda Civic

Honda prezintă noul model Civic la Salonul Auto de la Frankfurt.
Proiectat special pentru piaţa europeană, modelul Civic va fi comercializat exclusiv in versiune hatchback în 5 uşi şi va concura în segmentul C. La începutul anului 2012 va fi disponibil în showroom-urile din Europa.

Echipa Civic condusă de Mitsuru Kariya, ‘Large Project Leader’ (LPL), a avut obiectivul de a crea şi dezvolta noul model Civic. Deoarece actualul model Civic este cunoscut pentru stilul exterior unic şi pentru practicalitatea din cadrul segmentului C în Europa, Mitsuru Kariya şi echipa sa erau nerăbdători să înţeleagă mai bine necesităţile şi dorinţele clienţilor europeni. Actualul model Civic a devenit punctul de referinţă în cadrul studiilor, scopul fiind acela de a crea un vehicul şi mai performant.

”...în timpul evaluării necesităţilor clienţilor noştri, am observat că dorinţele acestora sunt exigente şi unice din multe puncte de vedere. Ne-am concentrat acţiunile pe îndeplinirea acestor aşteptări şi în cadrul acestui proces am ridicat standardele la un nou nivel.” (Mitsuru Kariya, LPL)

În condiţiile în care, în Europa, preţul combustibililor şi obiectivele privind obţinerea unui nivel redus de emisii au crescut, din studiul efectuat la nivelul clienţilor europeni a rezultat faptul că pentru actualii clienţi Civic nu sunt considerate importante doar stilul modern si performanţele, ci şi tehnologia avansată pentru a crea un vehicul eficient în utilizare şi ecologic.

Perioada de dezvoltare a noului model Civic a durat mai mult de patru ani. Majoritatea componentelor utilizate sunt noi sau au fost dezvoltate punându-se accent pe sistemul de suspensii pentru a îmbunătăţi confortul şi manevfrabilitatea, pe materialele interioare pentru a îmbunătăţi calitatea generală a spaţiului interior, pe noul stil al designului şi pe aerodinamică pentru a obţine un aspect exterior mai bun şi o mai bună eficienţă, pe motoare pentru a obţine performanţe excelente şi nivel redus de emisii CO2.

Per total, noul model Civic este construit pe punctele forte ale predecesorului său pe care le duce la un nivel înalt. De asemenea, este unul dintre modelele din segmentul său ce a obţinut cel mai mic nivel de emisii CO2 – modelul diesel produce doar 110g/km având 150 CP şi 350 Nm.

Actualul model Civic, lansat în anul 2006, a fost modificat prin dezvoltarea unei platforme unice bazată pe un ”rezervor central” proiectată pentru a oferi beneficii practice precum spaţiu mai mare în habitaclu, ce îndeplineşte cerinţele clienţilor segmentului C. Modelul Civic a fost proiectat şi dezvoltat pentru piaţa europeană primind feedback pozitiv în zone precum designul şi versatilitatea/practicalitatea ce au ajutat la definirea actualului model Civic ca având ‘prezenţă stradală’ cu ‘aspect futurist’, multi-funcţional, cu un extraordinar spaţiu pentru portbagaj şi multiple variante de aşezare a scaunelor oferite de sistemul ’magic seats’.

În timpul studiilor, echipa de dezvoltare a noului Civic a considerat că aceste elemente cheie au fost atinse de actualul model Civic şi a optat pentru menţinerea şi îmbunătăţirea calităţilor prezentului model Civic. Echipa a dorit să creeze un design nou, emoţional , ce are puterea de a surprinde şi de a oferi lucruri neaşteptate în ceea ce priveşte spaţiul şi alte caracteristici practice, îmbunătăţind în acelaşi timp vizibilitatea şi lărgind câmpul vizual pentru a intensifica experienţele trăite.

Actualul model Civic a obţinut deja un spaţiu interior extraordinar dispundând de o capacitate portbagaj fără concurenţă. Acum se pune accentul pe menţinerea acestui spaţiu interior de top, îmbunătăţind în acelaşi timp modalitatea de aranjare şi eficienţa spaţiului în încercarea de a reduce dimensiunile generale. Acest lucru înseamnă un nou design exterior, performanţă aerodinamică îmbunătăţită, reducerea greutăţii ce joacă un rol important în dezvoltarea performanţelor.

Au fost conduse multe studii pentru a determina cele mai noi şi importante necesităţi ale pieţei europene. Designerii şi inginerii europeni şi japonezi au conlucrat pe durata întregului proces. Testele au fost efectuate iniţial în Japonia, apoi repetate în Europa pentru a se asigura că toate elementele îndeplinesc cerinţele celor mai exigenţi clienţi ai segmentului C.

”autovehiculul trebuie să fie sigur şi manevrabil, convenabil ş.a.m.d. … premium în ceea ce priveşte performanţele oferite la un preţ convenabil.” (Mitsuru Kariya, LPL)

Echipa de dezvoltare Civic a apelat la şoferi, dealeri şi mass-media pentru a evalua actualul model Civic şi pentru a defini caracteristicile şi calităţile esenţiale precum şi priorităţile noului model. Şoferii au apreciat stilul distinct şi forma autovehiculului, aspectul futurist şi practicalitatea. Totuşi, feedbackul lor a sugerat că designul părţii posterioare a autovehiculului ar putea fi mai sofisticat şi că vizibilitatea posterioară ar putea fi îmbunătăţită. În interiorul modelului Civic designul modern şi prietenos al habitaclului a fost apreciat, aşa cum au fost cabina spaţioasă şi "scaunele magice" versatile, dar utilizatorii au solicitat o îmbunătăţire a calităţii materialelor utilizate. Şoferii au fost impresionaţi de sentimentul oferit, dar au remarcat că zgomotul produs de suspensii poate fi redus şi că se poate îmbunătăţi confortul în timpul şofatului.

Studiile au arătat că şoferul obişnuit al modelului Civic este atras de designul unic, de performanţele sportive şi de tehnologiile avansate. Spaţiul a fost definit ca fiind prioritar, clienţii solicitând consum redus de combustibil şi nivel redus al emisiilor.

Ideile iniţiale pentru noul Civic au fost explorate în sfera auto având design ‘Lean Energetic’. ‘Lean’ pentru a evidenţia lumea actuală ce conştientizează problemele mediului înconjurător, iar ‘Energetic’ exprimă vitalitatea Honda. Această direcţie a designului se traduce într-un concept de design ‘Clean-Dynamic’.

Echipa de design a definit termenul 'Clean-Dynamic', cu ajutorul unor surse de inspiraţie variate: o aeronavă cu design ’unificat’, în care fuselajul şi aripile se îmbină într-o singură caroserie pentru a oferi performanţe aerodinamice superioare, silenţiozitate şi spaţiu pentru pasageri. O altă sursă de inspiraţie a fost vestimentaţia sportivilor: echipamentele de înot şi cele ale atleţilor, ce oferă rezistenţă redusă la înaintare.

Schiţele iniţiale s-au axat pe designul elegant ’unificat’ al avionului (un concept desenat de inginerii Universităţii Cambridge), pe rezistenţa redusă a costumelor de baie fără linii evidente între suprafeţe - liniile barei de protecţie şi a aripii se armonizează perfect pe caroserie.

Acest concept a fost un adevarat succes într-o nouă direcţie - în loc să se bazeze pe putere brută şi pe puterea motorului pentru a oferi o imagine sportivă, o 'caroserie armonizată' cu rezistenţă redusă a reprezentat o imagine distinsă pentru noul model Civic. Echipa a revenit la aceste surse de nenumărate ori în timpul procesului de design folosindu-le drept criterii atunci când a trebuit să confirme din nou direcţia aleasă.

Noul Civic va fi disponibil cu trei motorizări: versiune 1.4 litri benzină, versiune 1.8 litri benzină şi versiunea 2.2 litri diesel. Toate motorizările sunt echipate cu o cutie de viteze manuală în 6 trepte, ECO Assist, tehnologie avansată de control a combustibilului şi Idle Stop. De asemenea, sunt echipate cu sistem Hill Start Assist. Propulsorul 1.8 litri poate fi echipat cu o transmisie automată în 5 trepte creată special.

Obiectivul principal al dezvoltării motorului şi a transmisiei a fost acela de a menţine performanţe extraordinare, o excelentă experienţă, îmbunătăţind în acelaşi timp eficienţa motorului, eficienţă tradusă în costuri reduse de exploatare.

Varianta actualizată a Honda Insight este lansată la Salonul Auto de la Frankfurt 2011. Acum Insight respectă şi mai mult mediul înconjurător producând emisii CO2 de doar 96 g/km*. De asemenea, noul Insight dispune de un nou design exterior incluzând o nouă grilă frontală. Elementele spaţiului interior au fost îmbunătăţite pentru a obţine o calitate superioară prin oferirea a două variante de culori interioare. Vizibilitatea posterioară a fost îmbunătăţită, iar spaţiul pentru pasagerii posteriori a fost modificat. De asemenea, au fost aduse modificări motorului şi suspensiilor pentru a oferi mai multă stabilitate şi un nivel superior de confort. Sunt disponibile două noi culori exterioare.

Modelul Insight 2012 va fi disponibil fie cu jante de 15” fie cu jante de 16”. În ambele cazuri, nivelul emisiilor CO2 este îmbunătăţit cu 5 g/km – ceea ce înseamnă că versiunea cu jante de 15” are un nivel de emisii de CO2 de doar 96 g/km*, iar versiunea cu jante de 16” de 100g/km.

Consumul de combustibil a fost îmbunătăţit cu ajutorul aerodinamicii îmbunătăţite şi a eficienţei trenul de rulare. Frecarea redusă a motorului şi eficienţa CVT împreună cu sistemul îmbunătăţit de aer condiţionat ce dispune de un nou spaţiu de depozitare cu răcire, toate acestea contribuie la obţinerea unui nivel redus al consumului de combustibil.

Designul exterior este actualizat pentru a scoate în evidenţă modelul Insight prin intermediul stilului eficient şi aerodinamic. Noul model include un nou design al grilei şi al barei de protecţie şi, de asemenea, modificări ale farurilor.

Partea posterioară beneficiază de acelaşi design nou, de un nou spoiler ce ajută la îmbunătăţirea vizibilităţii posterioare. Detaliile ornamentelor plăcuţei de înmatriculare au fost modificate precum şi grupurile optice posterioare al căror contur este albastru pentru a sublinia identitatea hibridă.

Noile caracteristici interioare confirmă calitatea îmbunătăţită şi confortul modelului Insight 2012. Acestea includ un nou material pentru tapiţeria scaunelor şi panouri cu aspect de lemn negru. Spaţiul posterior a fost redesenat pentru a oferi un spaţiu mai mare cu 10 mm pentru zona capului. Acest lucru a fost obţinut prin ajustarea unghiului banchetei posterioare şi prin remodelarea zonei capului astfel încât aceasta să dispună de linii curbe la margini.

Confortul şoferului şi al pasagerului a fost îmbunătăţit prin reducerea intruziunii motorului şi a zgomotelor produse de suspensii şi de anvelope. Acum braţele inferioare ale suspensiei faţă sunt din aluminiu şi nu din oţel, iar noile anvelope au redus nivelul zgomotului din cabină.

Detaliile designului posterior al autovehiculului, ce include un nou spoiler, oferă o mai mare suprafaţă vitrată, ornamente portbagaj îmbunătăţite, iar dimensiunea motorului ştergătoarelor a fost redusă, acest lucru traducându-se într-o mai bună vizibilitate posterioară.

Modelul Insight dispune de propulsorul 1.3 litri i-VTEC, eficient, compact şi de un motor electric. Combinaţia dintre acest propulsor şi motor este disponibilă şi pentru noul model Jazz Hybrid, iar ambele modele beneficiază de abilitatea de a funcţiona doar pe motor electric în anumite condiţii.

Combinaţia dintre caroseria ultra-aerodinamică şi un tren de rulare hibrid paralel conferă extraordinare performanţe cu nivel redus de emisii nefiind vorba doar despre un nivel de 96 g/km de emisii CO2. Modelul Insight a fost dezvoltat pentru a oferi un consum excelent de combustibil şi un nivel redus de emisii în permanenţă nu doar în cadrul testelor oficiale. Sistemul Eco Assist încurajează şi asistă şoferii în obţinerea unui consum redus de combustibil în fiecare zi prin intermediul funcţiei şi butonului ECON.

Un lucru foarte important este că modelul Insight este produs într-o fabrică în care deşeurile apărute în urma procesului de producţie nu ajung în pământ şi sunt folosite o serie de tehnologii ce economisesc energie pentru a reduce impactul avut asupra mediului înconjurător. La finalul perioadei de utilizare a autovehiculului, modelul Insight este extrem de reciclabil, iar bateriile pot fi reciclate cu uşurinţă cu ajutorul unui dealer Honda.

Honda prezintă la Salonul Auto de la Frankfurt conceptul de vehicul electric Honda EV şi o platformă hibridă plug-in, de dimensiuni medii. Conceptele fac parte din programul Honda ”Road to Zero Emissions”, prezentând tehnologia actuală a hibridelor lângă tehnologiia viitoare a vehiculelor plug-in şi obiectivul final al vehiculelor electrice fuel cell, precum FCX Clarity.

Ambele vehicule sunt parte integrantă a Honda Electric Mobility Network, proiectul companiei pentru a reduce emisiile CO2 prin intermediul produselor inovative, a managementului energiei şi a tehnologiilor de producere a energiei.

Conceptul Honda EV sugerează direcţia şi stilul viitoarei producţii de vehicule electrice ce va fi introdusă în Statele Unite ale Americii şi în Japonia în anul 2012. Noua platformă hibridă plug-in sublinieză cele mai bune calităţi ale următoarei generaţii Honda de tehnologie hibridă cu două motoare, programată pentru debut în anul 2012.

”Lunga istorie Honda în domeniul tehnologiilor electromotrice ne-a ajutat să înţelegem necesităţile clienţilor,” a afirmat Takanobu Ito, Honda Motor Co., Ltd. Preşedinte şi CEO. ”În opinia Honda, un vehicul electric trebuie să ofere o utilitate extraordinară şi să fie plăcut la condus. Capacitatea conceptului Honda EV de a se transforma în mediul urban va fi o completare perfectă a mobilităţii totale a hibridului plug-in şi a vehiculului electric fuel cell FCX Clarity:”

Concept Honda EV

Conceptul Honda EV este desenat pentru a întâmpina necesităţile unui client urban şi utilizează aceeaşi dispunere pentru 5 pasageri disponibilă şi în cazul renumitului model Honda Jazz. Atunci când va începe producţia conceptului Honda EV, modelul va fi alimentat de o baterie litiu-ion şi de un motor electric coaxial.

Motorul extrem de etanş, derivat din modelul vehiculului fuel cell FCX Clarity, dezvoltă o eficienţă şi o putere excelentă fiind totuşi extrem de silenţios la viteze mari. Conceptul Honda EV va avea o viteză maximă de 144 km/h (90 mph).

Conceptul Honda EV va avea o autonomie estimată de 160 km (100 mile) cu o încărcare utilizând ciclul urban US EPA LA4* (112 km la aplicarea factorului de ajustare EPA). Autonomia poate fi maximizată prin utilizarea inovativului sistem electric cu 3 moduri, adaptat de la modelul sport Honda CR-Z hibrid.
Sistemul îi permite şoferului să selecteze între modurile ECON, NORMAL şi SPORT pentru a schimba instantaneu modalitatea de condus, sporind astfel eficienţa sau îmbunătăţind acceleraţia.

Sistemul electric cu trei moduri de condus utilizează acelaşi principiu cu cel al sistemului utilizat pe modelul CR-Z hibrid ce permite optimizarea vehiculului în conformitate cu preferinţele şoferului sau cu condiţiile din trafic. Atunci când vă aflaţi în modul ECON, autonomia poate cu creşte cu până la 17 procente comparativ cu modul NORMAL şi cu până la 25 procente comparativ cu modul SPORT. Acceleraţia se îmbunătăţeşte semnificativ atunci când se alege modul SPORT, generând performanţe similare cu cele ale unui vehicul echipat cu un propulsor de 2.0 litri pe benzină.

Pe lângă cele trei modalităţi de condus, conceptul Honda EV va include o serie de sisteme interactive ce vor asista şoferul pentru mărirea autonomiei bateriei.

Un indicator special recomandă şoferului când să oprească sistemul de aer condiţionat sau alte accesorii pentru a păstra puterea bateriei.

Pentru a ajuta şoferul să gestioneze experienţa deţinerii unui vehicul electric, conceptul Honda EV este echipat standard cu un sistem de conectivitate ce permite şoferului să fie conectat, prin intermediul unui smartphone sau a unui computer sau prin intermediul unei telecomenzi interactive exclusive Honda, atunci când este departe de vehicul. Telecomanda interactivă oferă conectivitate cu vehiculul fără a fi necesară o conexiune internet sau un semnal mobil.
Prin intermediul sistemului de conectivitate, şoferii vor putea vizualiza, de la depărtare, stadiul de încărcare al vehiculului, pot iniţia procesul de încărcare şi pot activa sistemul de aer condiţionat, chiar şi atunci când este conectat la priză, pentru a reduce descărcarea bateriei la pornire. Aplicaţia mobilă şi pagina de internet oferă, de asemenea, posibilitatea de a seta notificări privind stadiul încărcării şi avertizări pentru a optimiza rata de utilizare, şi oferă asistenţă stradală non-stop, precum şi o localizare a staţiilor publice de încărcare.

Conceptul Honda EV este echipat standard cu un sistem Honda Satellite Linked Navigation System ce include posibilitatea de a localiza staţiile publice de încărcare.

Conceptul Honda EV este creat pentru a putea fi încărcat cu uşurinţă. Reîncărcarea bateriei se face în mai puţin de 12 ore atunci când se foloseşte o sursă de alimentare de 120 volt şi în mai puţin de şase ore atunci când se foloseşte o sursă de alimentare de 240 volt.

Conceptul Honda EV prezentat la Frankfurt are culoare exterioară Deep Clear Blue Pearl, este echipată cu jante din aluminiu cu cinci spiţe şi inserţii de culoare albastră. Conceptul dispune de faruri unice cu LED, parte frontală cromată, bară de protecţie aerodinamică, stopuri cu LED şi stickere EV. În interior, conceptul Honda EV este echipat cu tapiţerie din materiale ecologice.

Lângă conceptul Honda EV prezentat la Salonul Auto se găseşte prototipul unui stand de încărcare Honda. Pentru a începe încărcarea, şoferul trece un card prin faţa ecranului şi apoi conectează încărcătorul la vehicul. Standul de încărcare Honda oferă o avanpremieră a viitoarei infrastructuri de încărcare electrică ce va fi facilă în utilizare şi intuitivă pentru clienţi.

Honda Plug-in Hibrid

Honda dispune, de asemenea, o platformă hibridă plug-in ce evidenţiază cele mai bune calităţi ale sistemelor hibride cu două motoare Honda. Integrată pe o platformă sedan de dimensiuni medii, platforma hibridă plug-in este proiectată pentru a fi compatibilă cu obiceiurile zilnice de condus, permiţând astfel deplasări dese şi frecvente în modalitate complet electrică şi oferind, în acelaşi timp, capacitatea de a face deplasări de lungă durată. Sistemul Honda cu două motoare schimbă în permanenţă cele trei modalităţi diferite pentru a maximiza eficienţa modului de a conduce: în totalitate electric, benzină – electric şi doar motor. Hibridul plug-in utilizează, de asemenea, frânarea regenerativă pentru a încărca bateria.

În modul complet electric, vehiculul utilizează o baterie litiu-ion 6 kWh şi un motor electric 120 kW. În modul complet electric se atinge o autonomie de aproximativ 16 – 24 km (10-15 mile) în ciclu urban şi o viteză maximă de 100 km/h (62 mph). Încărcarea completă a bateriei va dura între 2 şi 2,5 ore folosind o priză de 120 volţi şi între 1 oră şi 1 oră jumătate la o priză de 240 volţi.

Autovehiculul poate fi utilizat şi în modul benzină – electric hibrid, platforma este echipată cu un motor cu ciclu Atkinson 2.0 litri, i-VTEC, 4 cilindri în linie şi cutie de viteze cu variaţie continuă - Electric Continuously Variable Transmission (E-CVT). Pe lângă baterie, există un generator ce alimentează motorul electric.

Pentru o deplasare eficientă la viteze mari, vehiculul se poate cupla în modul direct, în care doar motorul acţionează roţile anterioare.

Program demonstrativ de tehnologie avansată

Honda va lansa, anul acesta, în Statele Unite ale Americii un Program demonstrativ de tehnologie avansată ce va oferi condiţii de testare reale, studii privind comportamentul clienţilor şi modul în care folosesc vehiculul, planificarea infrastructurii publice de încărcare şi iniţiativele privind sustenabilitatea. Partenerii ce fac parte din program includ Universitatea Stanford, oraşul Torrance, California şi Google Inc.

Reţeaua de mobilitate electrică Honda si managementul energiei

Honda FCX Clarity fuel cell, conceptul Honda EV şi viitorul vehicul hibrid plug-in fac parte din abordarea Honda privind reducerea nivelului de emisii CO2.
Honda este unică în eforturile sale de a crea produse ecologice şi soluţii de energie regenerabilă pentru alimentarea lor. În prezent, Honda produce şi comercializează, în Japonia, panouri solare de tip film, a finalizat recent instalarea la cele trei locaţii de producţie ce includ Academia Honda din Erlensee Germania, Honda UK Manufacturing din Swindon Marea Britanie şi sediul Honda Nordic din Malmö Suedia.

Honda foloseşte modalităţi inovative de a produce şi distribui energie prin intermediul metodelor sustenabile precum alimentare solară pentru a produce combustibil cu hidrogen din apă. Suplimentar, Honda dezvoltă sisteme home energy-management ce utilizează tehnologia de micro-cogenerare şi modulele de celule solare pentru a alimenta şi încălzi locuinţele precum şi pentru a încărca vehiculele electrice. Reţeaua de mobilitate electrică a Honda se alătură tehnologiei vehiculelor ecologice, producerii de energie regenerabilă şi soluţiilor de energy-management pentru beneficiul clienţilor şi societăţii.

FCX Clarity

FCX Clarity este prezentat lângă cele două concepte demonstrând astfel poziţia sa ca fiind soluţia finală pentru mobilitatea cu emisii zero. Primului vehicul electric fuel cell a fost disponibil în leasing în Statele Unite ale Americii şi în Japonia încă din anul 2008 şi a fost livrat clienţilor inclusiv actriţei Jamie Lee Curtis şi jucătorului de hochei Scott Niedermayer.

FCX Clarity este fundamental un vehicul electric, cu pile de combustie pe bază de hidrogen producând electricitate ca urmare a reacţiei dintre hidrogen şi oxigenul din atmosferă. Această reacţie are doar o emisie, apă simplă (H2O) sub formă de vapori. FCX Clarity poate fi realimentat de la gol la plin în mai puţin de patru minute şi are o autonomie de 460 km (288 mile). FCX Clarity dispune de spaţiu suficient pentru patru adulţi şi bagaje şi de o viteză maximă de 160 km/h (100 mph). Vehiculul cu pile de combustie demonstrează faptul că un vehicul fără emisii nocive poate fi practic, confortabil şi distractiv.

Începând cu anul 2009, FCX Clarity a fost prezentat în Europa pentru a demonstra potenţialul tehnologiei cu pile de combustibil politicienilor, factorilor decizionali şi proiectelor de infrastructură. Printre altele, FCX Clarity a fost prezentat la COP 15, Conventia Natiunilor Unite cu privire la schimbarea climei, Parlamentul European al Tinerilor şi Conferinţa Mondială privind Energia cu hidrogen din Essen. În luna mai 2011, Honda s-a alăturat Parteneriatului Clean Energy, cel mai important proiect pentru demonstrarea infrastructurii pilelor de combustibil şi a platformei de hidrogen.

Conceptul Honda EV şi un sedan hibrid plug-in vor fi introduse în Statele Unite ale Americii şi în Japonia în 2012, alăturându-se vehiculelor ecologice din gama Honda ce includ modelul FCX Clarity, Civic GX un sedan alimentat cu gaze naturale comprimate (doar în SUA) şi alte patru modele hibride benzină-electric: Civic Hibrid (doar SUA); hibridul sportiv CR-Z; Insight hibrid şi Jazz Hibrid (doar Japonia şi Europa).

Modelele revizuite Honda Accord sedan şi Tourer au debutat la Salonul Auto de la Geneva în luna martie a acestui an. Ambele vehicule au suferit modificări ale stilului, nivelului de emisii, ale confortului şi manevrabilităţii pentru a îndeplini cerinţele anului 2011.

Atât modelul sedan cât şi cel Tourer au beneficiat de mici dar remarcabile modificări ale grupurilor optice şi ale barei de protecţie pentru a întregi modificările de sub capotă. Grupurile optice au un aspect curat, bine determinat, indicatoarele anterioare de culoare portocalie având acum o finisare îmbunătăţită. La vehiculele cu echipare de vârf farurile sunt acum Bi-HID (fază lungă şi fază scurtă Xenon) şi sunt disponibile faruri adaptive (Active Cornering Lights) pentru a îmbunătăţi vizibilitatea pe timpul nopţii. Grila a fost uşor remodelată, barele centrale sunt cromate la fel ca şi grila exterioară pentru a oferi vehiculului un aspect sportiv. Conductele de răcire şi proiectoarele de ceată ale tuturor modelelor au fost reprofilate, forma conică a acestora oferind un aspect mai agresiv autovehiculului.

Aspectul părţii posterioare a modelului sedan a fost îmbunătăţit cu ajutorul finisărilor de culoare roşie pentru marşarier şi a indicatoarelor pentru a fi în armonie cu proiectoarele de ceată, oferind echilibru stilului părţii posterioare. Stilul exclusiv al modelului sedan este completat de ornamentele cromate de culoare deschisă poziţionate deasupra plăcuţei de înmatriculare la majoritatea modelelor şi de finisarea cromată de culoare închisă în cazul vehiculelor Type S. Designul exterior este completat de culorile exterioare of Alabaster Silver, Graphite Lustre şi Celestial Blue Pearl adăugate gamei de culori.

Modificările stitului exterior au fost completate de o serie de modificări subtile aduse spaţiului interior, majoritatea versiunilor având acum tapiţerie cu întărituri modificând ambienţa din habitaclu. Modelele Type S dispun de tapiţerie parţială din piele, scaune cu finisări de culoare gri închis şi cusături de culoare neagră pentru a oferi un plus de distincţie. Finisarea cu aspect metalic a frânei de mână, ornamentul schimbătorului de viteze, ornamentul volanului, inserţiile din portiere, fundalul de culoare roşie ce merge de-a lungul planşei de bord este acum de culoare albastru închis pentru a completa noile materiale pentru spaţiul interior. La majoritatea modelelor, lumina din spaţiul pentru picioare este acum de culoare albastră dacă farurile sunt aprinse şi de culoare roşie la modelele Type S.

Rafinatului motor diesel 2.2 litri 150 CP i-DTEC i-au fost reduse frecările interioare pentru a îmbunătăţi consumul de combustibil şi nivelul emisiilor. Rezultatul acestor modificări este o reducere de 9 g/km a emisiilor CO2 în cazul modelului sedan cu transmisie manuală în 6 trepte şi o reducere de 11 g/km în cazul variantei automate. Aceste modificări interioare au fost combinate cu o serie de ajutoare aerodinamice ce includ o priză de aer mai mare, protecţii sub podea şi un subcadru posterior, inginerii Honda au depus eforturi pentru a reduce pierderile prin frecare ale anvelopelor şi jantelor prin folosirea unor rulmenţi cu frecare redusă şi a unor anvelope cu rezistenţă redusă la rulare. Modelele Accord echipate cu o transmisie automată au beneficiat şi de reducerea pierderilor prin frecare din cutia de viteze şi de optimizarea rapoartelor pentru a îmbunătăţi consumul de combustibil şi nivelul emisiilor.

Performanţele NVH deja cunoscute ale actualului model Accord au fost îmbunătăţite prin adoptarea unei spume cu densitate mare în zonele de sub capotă şi planşa de bord. Izolarea podelei a fost, de asemenea, revizuită şi a completat scuturile suplimentare ale DPF şi protecţia ţevii de eşapament. Suita de tehnici folosite pentru reducerea zgomotului este completată de o creştere cu 0.9 mm a grosimii lunetei îmbunătăţind experienţa pasagerilor de pe bancheta posterioară.

Inginerii din Japonia au lucrat cu omologii din Germania şi Marea Britanie la rafinarea amortizoarelor modelului Accord Tourer şi Sedan pentru a obţine un comportment exemplar în diferite condiţii de drum. Rafinarea amortizoarelor dual mode a îmbunătăţit stabilitatea la viteze mari pe autostradă şi calitatea deplasării chiar şi pe drumuri cu denivelări.

Una din modificările vizibile la gama de vârf a modelului Accord este reprezentată de farurile adaptive Active Cornering Lights ce oferă vizibilitate sporită în viraje. Lumini suplimentare au fost integrate subtil în grupurile existente, iluminând partea laterală a autovehiculului pentru a ajuta şoferului în condiţii de vizibilitate redusă. Grupurile de pe partea respectivă se vor aprinde atunci când şoferul activează semnalizatorul de pe acea parte sau roteşte volanul cu mai mult de 90 grade. Atunci când este cuplat marşarierul, ambele lumini se vor aprinde pentru a asigura vizibilitate pe ambele părţi ale autovehiculului.

O altă tehnologie adoptată de Honda este sistemul de asistenţă fază lungă ce este echipat pe vehiclele cu faruri Bi-HID (fază lungă şi scurtă Xenon). Acest sistem este controlat de o cameră CMOS montată pe parbriz în zona oglinzii retrovizoare interioare. Camera detectează farurile vehiculelor ce vin din sens opus sau stopurile vehiculelor din faţă şi comută automat farurile la setarea normală dacă este aprinsă faza lungă. Acest lucru permite şoferului să se concentreze complet la trafic fără a fi necesar să controleze manual setările luminilor.

Honda Jazz cu transmisie CVT

Anul acesta la Salonul Auto de la Geneva a debutat varianta europeană a noului model Honda Jazz şi a fost marcată revenirea transmisiei automate CVT în segmentul B, un segment în continuă schimbare.

Transmisie automată CVT

Atunci când inginerii Honda au început reviziurea popularului model Jazz, una din priorităţi a fost oferirea unei transmisii automate ce nu va influenţa consumul de combustibil sau nivelul emisiilor CO2. Soluţia găsită a fost combinarea transmisiei CVT, similară celei de pe versiunea anterioară a Honda Jazz, cu un convertizor de cuplu. Convertizorul de cuplu a înlocuit dispunderea ambreiajului unităţii anterioare CVT, oferind o manevrabilitate mai bună în timpul parcării şi un consum de combustibil mai mic la deplasarea pe autostradă.

Acest lucru înseamnă că şoferii vor beneficia de o experienţă extraordinară oferită de transmisia automată fără a compromite performanţele privind protejarea mediului înconjurător.

Design exterior

Designul exterior al modelului Jazz a suferit modificări la grupurile optice anterioare ce au acum o formă diferită şi completează noua grilă frontală de culoare negru mat.

Bara de protecţie anterioară a fost reprofilată pentru a spori aerodinamicitatea şi designul exterior. În partea posterioară a autovehiculului, grupurile optice dispun acum de porţiuni de culoare roşie în partea superioară şi inferioară, partea centrală rămânând de culoare albă.

Design interior

Spaţiul interior a suferit modificări totale ale culorii planşei de bord, aceasta dispunând de un plastic mai închis la culoare oferind o ambianţă complet diferită în habitaclu. Au fost adăugate inele cromate la sistemul de climatizare şi la aeratoare pentru a contrasta cu noua planşă de bord. Acum tapiţeria scaunelor dispune de un model cu albastru şi negru pentru a completa noile suprafeţe ale planşei de bord. Toate zonele iluminate ale planşei de bord au acum o lumină de culoare portocalie ca şi instrumentele de bord completând noile materiale interioare.

Scaune magice

Spaţiul interior păstrează caracterul practic legendar obţinut datorită poziţiei unice, centrale, a rezervorului modelului Jazz.

Scaunele magice ale modelului Jazz reprezintă caracteristica principală a spaţiului interior, având capacitatea de a fi coborâte complet pe podeaua vehiculului, oferind o suprafaţă plană cu o podea extrem de joasă. Ca alternativă, baza poate fi rotită cu până la 90 grade pentru a oferi un spaţiu înalt de încărcare şi a transporta diferite obiecte de dimensiuni mari, de la biciclete la plante în ghiveci. Scaunele posterioare se pot acum înclina cu câteva grade pentru a oferi pasagerilor din spate posibilitatea de a-şi regla poziţia dorită.

Şasiu

Revizuirea suspensiilor şi a sistemului de direcţie a adus îmbunătăţiri semnificative atât în ceea ce priveşte confortul cât şi manevrabilitatea modelului Jazz. Echipa de ingineri din Germania şi Marea Britanie, unde sunt produse o mare parte a modelelor Jazz vândute în Europa, au petrecut mult timp rafinând şasiul ce avea deja calităţi impresionante pe diferite suprafeţe de rulare. Pentru a permite şoferilor să se bucure de aceste îmbunătăţiri, inginerii au mărit cuplul în poziţia centrală a volanului pentru a oferi şoferului o senzaţie mult mai plăcută.

Honda Jazz Hybrid – Nivel redus emisii şi spirit practic fără compromis

Comercializarea modelului Jazz Hybrid a început în luna martie 2011 în multe pieţe şi a fost prezentat, cu toate specificaţiile de productie, la Salonul Auto de la Geneva din acest an, demonstrând încă o dată angajamentul permanent al Honda faţă de tehnologia hibridă benzină-parte electrică.

Lansarea ultimei noutăţi din gama practicului model Jazz marchează primul moment în care în segmentul B există şi un autovehicul hibrid similar. Cel mai important este faptul că modelul Jazz Hybrid nu va pierde din spiritul său practic, structura compactă a sistemului Honda IMA permiţând modelului din segmentul B să păstreze scaunele ”magice” ultra flexibile şi capacitatea de 300 litri a portbagajului.

Scaune magice

Bateria IMA şi unitatea de control au fost integrate în zona de sub podeaua portabagajului, păstrând zona obişnuită a acestuia şi permiţând ”scaunelor magice” să se rabateze în aceeaşi modalitate ca şi în cazul versiunilor non-hibride. Acest lucru înseamnă că scaunele se rabatează în continuare în poziţie complet plată pentru a oferi o capacitate surprinzătoare de 1320 litri sau că baza banchetei posterioare se poate poziţiona vertical pentru a putea transporta obiecte înalte.

Sistemul hibrid IMA este identic cu cel al modelelor hibride Insight şi CR-Z, beneficiind de avantajele demonstrate ale fiabilităţii acestei tehnologii importante. Având în spate o perioadă de două decade dedicată dezvoltării produsului şi o experienţă de peste 10 ani obţinută în urmă vânzării produsului, sistemul Honda IMA s-a dovedit a fi un sistem extrem de flexibil şi de încredere, peste jumătate de milion de autovehicule beneficiind de combinaţia nivel redus de emisii - consum redus de combustibil.

Motor

Noul model dispunde de acelaşi sistem IMA ca şi hibridul Insight, utilizând acelaşi motor i-VTEC 1.3 litri ca şi modelul hibrid dedicat. Sistemul IMA este combinat, la modelul Jazz, cu o cutie de viteze CVT, având un nivel emisii CO2 de doar 104 g/km, cel mai mic nivel obţinut de un vehicul cu transmie automată din segmentul B. Fiind un model hibrid benzină-electric, noul derivat oferă un nivel de emisii extrem de redus, inclusiv pentru noxele care de regulă nu sunt taxate.

Design exterior

Din punct de vedere vizual, Jazz Hybrid se distinge de actualul model Jazz datorită farurilor revizuite ce acum au contur de culoare albastră, grupurilor optice posterioare, noii grilei frontale, barelor restilizate şi ornamentelor cromate ale hayonului.

Noul model hibrid va fi disponibil într-o gamă de culori existente plus culoarea metalizată Lime Green.

Design interior

Spaţiul interior are acum un aspect nou cu o planşă de bord monocromă cu o nuanţă mai închisă ce contrastează cu luminile de culoare albastră ale instrumentelor de bord şi ale consolei centrale. Modelul hibrid, ca şi versiunile pe benzină, este acum disponibil şi cu tapiţerie din piele. Planşa de bord include o versiune a funcţiei Eco Assist ce utilizează lumina ambientală a vitezometrului pentru a informa şoferului despre modul în care stilul său de condus influenţează consumul de combustibil. Funcţia Eco Assist ajută şoferii să atingă nivelul maxim de economie de combustibil în timpul şofatului în mediu urban şi oferă utilizatorilor feedback în timp real despre modul în care utilizarea frânelor şi a acceleraţiei afectează consumul de combustibil şi mediul înconjurător.

Accesorii

Respectând caracteristicile unice ale autovehicului, gama de accesorii originale va accentua caracterul hibrid. Elemente decorative, precum ornamentele praguri, o varietate de stickere exterioare şi interioare, ornamente pentru montanţii B şi jantele de aliaj, pot fi achiziţionate în funcţie de gustul proprietarilor. Un sistem de navigaţie Solid State Drive, hands-free Bluetooth® şi Rear Entertainment System sunt disponibile pentru a oferi confort tehnologic suplimentar. Gama completă a accesoriilor originale este disponibilă pentru acei clienţi ce doresc să adauge şi mai multă funcţionalitate şi stil.

Honda CR-Z – primul hibrid sport cu transmisie manuală cu 6 trepte

Primul coupe hibrid cu transmisie manuală în 6 trepte, Honda CR-Z are o atitudine graţioasă la standul de la Salonul Auto de Frankfurt 2011. În primul an de vânzări, acest model a depăşit previziunile de vânzare în Japonia şi a fost vedeta documentarului european Live Every Litre.

Având emisii CO2 de doar 117 g/km şi un consum de combustibil de 5.0 l/100km, CR-Z demonstrează că a fi ecologic nu înseamnă a sacrifica sportivitatea.
Acest coupe oferă ceva unic pasionaţilor ce doresc un nivel redus de emisii sau un autovehicul hibrid. Combinaţia stilului coupe 2+2 cu un motor 1.5 litri IMA şi o transmisie manuală a schimbat percepţia autovehiculelor hibride.

Puterea generală a motorului şi a sistemului IMA este de 124 CP iar cuplul de 174 Nm.

Valoarea de vârf a cuplului este identică cu cea a motorului 1.8 litri a modelului Civic şi este atinsă la doar 1500 rpm, un nivel echivalent cu cel al motoarelor turbo. Chiar şi cu un cuplu comparabil cu cel al modelului Civic, CR-Z are emisii CO2 mai mici cu 35 g/km** decât orice autovehicul convenţional. Alte tipuri de emisii sunt, de asemenea, extrem de reduse iar pachetul bateriei nichel-metal hibrid poate fi reciclat prin intermediul dealerilor Honda la finalul ciclului de utilizare al autovehiculului.

Gama accesoriilor originale CR-Z a fost dezvoltată în patru teme pentru a permite dealerilor Honda să identifice mai uşor necesităţile individuale. Tema Carbon include covoraşe şi ornamente praguri, panouri interioare, ornamente caroserie şi jante aliaj 17”. Tema Metallic include grilă frontală sport, carcase oglinzi retrovizoare exterioare, ornamente prize de aer, decoraţii montanţi şi inele difuzoare. Tema Illumination oferă lumină de culoare albastră pentru interiorul CR-Z, în timp ce tema Coloured oferă ornamente hayon şi elemente grafice caroserie. Gama de accesorii originale CR-Z oferă clienţilor o varietate de opţiuni pentru indivizualizarea şi personalizarea autovehiculului.

Honda CR-V

Alături de modelul Accord, în zona benzină/motorină a Salonului Auto de la Frankfurt, se află modelul CR-V echipat cu sistemul de frânare Collision Mitigation Brake System premiat de Euro NCAP, sistem de frânare autonom dezvoltat de Honda.

Modelul CR-V a fost revizuit la începutul anului 2010 suferind modificări la sistemul de suspensii, la design, la spaţiul interior şi la specificaţii.
Beneficiind de aceste modificări şi bazându-se pe o bază deja solidă, modelul CR-V a continuat traseul predecesorului său, înregistrând cifre de vânzări extraordinare în Europa.

Introducerea motorului i-DTEC şi a opţiunii unei versiuni diesel automate s-a dovedit a fi populară în cadrul clienţilor ce doresc o combinaţie între consumul redus de combustibil şi o utilizare extrem de facilă..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Takeo
Alright alright alright that's exactly what I ndeeed!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar