transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Emysoft.ro - creare site

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

magazin tigari electronice sibiu

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-06-2011

LeasePlan Romania: 876 euro bonus pe autovehicul, in medie, la incetarea contractului de leasing

LeasePlan Romania: 876 euro bonus pe autovehicul, in medie, la incetarea contractului de leasing LeasePlan Romania a realizat un studiu de caz pe un grup de 49 de autovehicule (dintr-o flotă de 115), din clasa medie compactă, motorizare Diesel, pentru care a încetat dupa 36 de luni contractul de leasing operational. Rezultatele arată că utilizatorul flotei beneficiază de un bonus de aproximativ 43.000 de euro, în medie 876 euro/autovehicul. Acest beneficiu este suplimentar economiilor rezultate din externalizarea serviciilor de gestionare a flotei, care pot fi între 10-15% din costuri.

Avantajul, oferit prin intermediul programului PartnerPlan, provine din:

- economiile rezultate din serviciile cu cost garantat de LeasePlan (întretinere, reparatii si anvelope), în valoare de aprox. 6.600 de euro (135 euro/autovehicul);

- profitul din revânzare obtinut prin sistemul specializat de licitatii online CarNext, în valoare de 36.350 euro (741 euro/autovehicul);

“La nivel european se remarcă de multi ani preocuparea companiilor de a-si optimiza costurile totale de operare aferente flotelor. O tendintă în acest sens începe să se facă simtită si pe piata din România, confirmată de cresterea constantă a pietei de leasing operational cu 20-25% anual. Un element cheie al acestei tendinte îl reprezintă constientizarea de către companii a importantei controlului costurilor directe si indirecte.
De asemenea remarcăm un interes crescut din partea companiilor pentru acorduri ce implică împărtirea cu furnizorii a beneficiilor generate de rezultatele pozitive ale programelor eficiente de gestiune a costurilor”, a declarat Bogdan Apahidean, director general LeasePlan România.

LeasePlan răspunde cerintei de control si reducere a costurilor oferindu-le clientilor pachete de solutii de management de flotă complete si flexibile, precum si programe de returnare si/sau împărtire a beneficiilor rezultate. Programul cu cresterea cea mai mare în optiunile clientilor în T1 2011 a fost PartnerPlan, care detine o pondere de 21% din totalul contractelor. PartnerPlan este un program bazat pe principiul “transparentei totale si al returnării profitului pe anumite servicii”, concept specific LeasePlan, oferit clientilor cu flote de minim 50 autovehicule.

Principalele caracteristici ale programului PartnerPlan sunt:

- Transparentă în procesul de ofertare - evidentiere discount-uri la valoarea bunului, costul fiecărui serviciu în parte, valoarea estimată de piată;

- 100% din economiile rezultate din întretinere, reparatii si anvelope sunt returnate clientilor (costurile reale < costurile bugetate);

- 100% din profitul rezultat în urma revânzării autovehiculelor, pentru care a încetat contractul de leasing, este returnat clientilor (pretul de vânzare > valoarea estimată de piată indicată la începutul contractului);

- Acces permanent pe durata contractului la balanta de costuri reale versus costuri bugetate;

- În cazul în care pretul de vânzare este mai mic decât valoarea estimată de piată sau/si costurile reale sunt mai mari decât costurile bugetate, pierderea este asumată de LeasePlan.

LeasePlan România a înregistrat în primul trimestru din 2011 o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în crestere cu 57% fată de perioada similară a anului trecut. Totodată compania a înregistrat un profit de 460.000 euro. Valoarea portofoliului a crescut cu 19% fată de T1 din 2010, la 36,9 milioane euro.

Lista de clienti a LeasePlan România cuprinde peste 160 de companii din domenii precum: industria energetică, servicii financiare, FMCG, IT&C, industria farmaceutică, etc. Printre cei mai importanti clienti ai LeasePlan România se numără: OMV PETROM SA, Ursus Breweries, CEZ România, BCR, Bancpost, Coca-Cola HBC România, METRO Cash & Carry România, Silcotub, IBM România, etc..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Junbert
I'm rellay into it, thanks for this great stuff!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar