transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Emysoft.ro - creare site

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

magazin tigari electronice sibiu

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 15-09-2011

Mazda CX-5 si Mazda3 facelift, premierele Mazda la Frankfurt

Mazda CX-5 si Mazda3 facelift, premierele Mazda la Frankfurt Ediţia actuală a Salonului Auto de la Frankfurt marchează pentru Mazda lansarea noului SUV crossover compact CX-5, primul automobil al unei noi generaţii de modele Mazda, care va integra tehnologiile inovatoare SKYACTIV şi noua temă de design „KODO – Sufletul mişcării”. A doua premieră va fi versiunea facelift a compactei Mazda3, expusă pentru prima dată în Europa.

Aspectul exterior al SUV-ului sugerează dinamism şi energie, scopul declarat al designerului şef, Masashi Nakazama, fiind să exprime o senzaţie puternică de vitalitate şi agilitate. Cu toate acestea, CX-5 îmbină latura estetică cu cea practică, modelul beneficiind de un portbagaj generos de 500 de litri şi de sistemul Karakuri patentat de Mazda, care vine cu o noutate absolută prin opţiunea de rabatare 40:20:40.

Pasagerii locurilor din spate au la dispoziţie unul dintre cele mai mari spaţii din clasă, în timp ce şoferul şi pasagerul din faţă pot utiliza multiple spaţii de depozitare. Confortul şoferului este susţinut de un ecran tactil de 5,8 inch poziţionat în partea superioară a consolei centrale, de noul sistem HMI (interfaţă om-maşină), care reduce la maximum mişcarea privirii şoferului, precum şi de noul sistem de navigaţie. Totodată, CX-5 oferă posibilitatea de conectare prin intermediul portului USB sau Bluetooth, în timp ce iubitorii muzicii se vor putea bucura de acelaşi sunet de calitate oferit de sistemul audio marca BOSE.

Pe lângă noul şasiu şi caroseria SKYACTIV, motoarele şi cutiile de viteze de nouă generaţie au creat premisele obţinerii unor consumuri şi niveluri de emisii foarte reduse. Motoarele SKYACTIV-G 2l benzină şi SKYACTIV-D 2.
2l diesel au cea mai mare, respectiv cea mai mică rată de compresie din lume, de 14.0:1, ceea ce a permis obţinerea unor performanţe de putere şi de consum superioare generaţiilor anterioare.

CX-5 echipat cu motorizarea de 2l benzină, tracţiune faţă şi cutie manuală cu şase rapoarte va genera 165 CP în condiţiile unui consum mediu combinat de doar 6l/100 km, beneficiind şi de sistemul i-STOP. Similar, în varianta de echipare cu motorul diesel de 2,2l, cu aceeaşi configuraţie ca mai sus, ţinteşte un consum de 4,5l/100 km şi un nivel de emisii de 119 g/km. Astfel, CX-5 diesel va respecta normele Euro 6.

La capitolul sigurantă noua caroserie SKYACTIV prezintă un coeficient de rigiditate mai ridicat şi o arhitectură modificată, menită să absoarbă şi să distribuie mai eficient şocurile în cazul impactului din orice direcţie. Totodată, noul model integrează sisteme de ultimă generaţie Mazda dintre care amintim Smart City Brake Support (SCBS) care frânează automat automobilul atunci când senzorul radar avertizează asupra unei potenţiale ciocniri la viteze reduse si Lane Departure Warning care urmăreşte schimbările de direcţie neintenţionate prin intermediul unei camere video.

Cel mai bine vândut model din gama, Mazda3, va fi prezent la Frankfurt în varianta facelift a generaţiei curente.

Toate atributele care au făcut din acest model Mazda preferatul publicului au fost transferate către versiunea facelift, aducându-se în plus îmbunătăţiri semnificative atât la exterior, cât şi la interior sau sub capotă. Spre exemplu, spoilerele frontal şi posterior au fost redesenate, două noi tipuri de jante sunt disponibile, de 16” şi de 17”, consola centrală afişează o nouă nuanţă de negru, materialele utilizate la bord au un nivel de calitate superior, inelele cromate ale butoanelor sunt mai vizibile, iluminarea bordului se face cu o nouă culoare şi, în plus, va fi introdus un indicator electronic pentru schimbarea vitezelor în momentul optim.

Modificările tehnice au vizat preponderent dinamica automobilului, fiind operate schimbări la nivelul direcţiei şi al supensiilor. Totodată, redesenarea spoilerului frontal şi aplicarea unui panou izolator sub maşină au permis reducerea coeficientului de rezistenţă la înaintare la 0,27 (pentru varianta sedan).

Mazda3 facelift va fi disponibilă pe piaţa din România începând cu sfârşitul acestei toamne, în timp ce noul CX-5 va putea fi comandat din primăvara lui 2012..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Silviya
The highway code is all well and good. It has to exist buseace the laws of the road need to be written down somewhere! I do agree, however, that it is highly innaccurate. The thinking distance is almost as big a variable as the stopping distance, many drivers (members of my own family included not mo of course) drive along with their eyes either fixed on the car in front or two foot in front of their bonnet!Good drivers are looking much much further ahead (and behind!) and so can anticipate hazards that will require them to stop and can even hover over the break pedal in readiness reducing the thinking distance substantially! Also some people never practice braking and so have no idea how quickly their car can stop if they need it to!If the highway code encouraged people to look further ahead and practice emergency stops there would be a lot less accidents!Where I really disagree with the highway code's stopping distances is for Motorbikes. A standard yamaha R1 can get from zero to sixty to zero in under 7 seconds and can go from 100 0 in under 70 feet Not an official figure but from my own experiments! -People spend an awful lot of time driving on autopilot not even thinking about the potential hazards. By upping the observation you enjoy transporting yourself more, you don't hit things and touch wood you don't get caught speeding buseace you see the blighters before you steam through them!
Samuilazez
Leo this would be pretty ineicdrble if Mazda could pull this off and put it in dealerships. I would surely put my money behind this. All the other Hybrid / Electronic and battery solutions have cost to power and the environment. Using conventional methods is the way to go if someone can pull it off, thanks for the heads up.Joel recently posted..
Kaden
At last, somneoe comes up with the "right" answer!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar