|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 13-12-2011 |
Topul brandurilor auto cu cele mai multe aparitii in media - Dacia, BMW, Ford
Alte stiri la aceasta categorie
mediaTRUST Romania, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de monitorizare, va prezinta topul brandurilor din industria auto dupa numarul aparitiilor media din perioada 1 septembrie 2011 – 30 noiembrie 2011.
Brandul auto cu cele mai multe aparitii in media este Dacia, cu un total de 28.101 aparitii intre 1 septembrie 2011 si 30 noiembrie 2011, dintre care cele mai multe sunt pe Internet (site-uri, bloguri, forumuri) – 19.283, urmate de social media, cu 7.745 aparitii, presa scrisa – 701, TV – 277 si radio (95).
Dacia este urmata de BMW, care a avut in ultimele trei luni 17.258 de aparitii media, si Ford, cu 14.694 aparitii.
In perioada analizata, brandurile din sectorul auto au inregistrat 211.030 aparitii media.
Primele opt branduri auto cu cele mai multe aparitii media au avut 31.565 aparitii pozitive, 53.449 neutre si doar 12.450 negative.
Rezultatele prezentate de mediaTRUST au fost obtinute din rapoarte ce contin date generale cu privire la materialele care abordeaza subiectele selectate, distribuite pe tipuri de media, acoperire, profil, AVE (valoarea publicitara echivalenta) si prezinta tendinte pentru anumite tipuri de media.
In plus, presa include informatii cu privire la tiraj, zona de publicare, numar de cititori si frecventa. Raportul con?ine, de asemenea, listele cu sursele si autorii care trateaza de regula subiectele selectate in intervalul de timp monitorizat.
Materialele utilizate in elaborarea raportului au fost evaluate in functie de influenta pe care ar putea-o avea asupra cititorilor, din perspectiva modului in care este conturata imaginea unei companii sau a unui brand.
mediaTRUST Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia.
Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farma, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Sharon
19/01/201219.01.2012 Dunarea de Jos??? Acum cand exista cea mai buna oprtaunitote de a transmite un semnal puternic intregii clase politice ca ne-am saturat, ca trebuie sa se schimbe ceva, ca asa nu se mai poate? Strigam de 6 zile jos guvernul, cerem demisia primului ministru Boc si a presedintelui tarii Traian Basescu dar ne vol lasa calcati in picioare de vechea si noua garda a clasei politice care fura prin rotatie?Sincer, unde este schimbarea? Spiritul civic si indignarea ce ne consuma sufletul ? Unde VA FI Noua Republica daca nu ESTE ASTAZI IN STRADA sa dea o smetie civica actualei clase politice in integralitatea ei, azi reprezentata prin mitingul organizat de USL si nu se va face remarcata ca o alternativa la ororile suportate timp de 22 de ani ?Dunarea de Jos ? Profund dezamagit !
|
Bryson
I don't even know what to say, this made things so much eaiser!
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|