transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-07-2012

Toyota Pitesti - recompensata la nivel european cu Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientului

Toyota Pitesti - recompensata la nivel european cu Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientului Toyota Motor Europe a recompensat performantele Toyota Pitesti cu  cea mai inalta distinctie Customer Care Toyota: “Premiul European pentru Satisfactia Clientului” in cadrul unei ceremonii desfasurate la  National Assembly Building din Budapesta.

In conditiile unei piete dificile, in anul 2011 Toyota Pitesti a inregistrat o crestere a cotei de piata de peste 50% fata de anul 2010, reusind sa ajunga la 3,3 cota de piata in luna mai 2012.

Toyota Pitesti s-a numarat printre cei  42 de retaileri din 32 de tari care au primit prestigiosul premiu, ca recompensa pentru performantele exceptionale obtinute in cadrul programului Satisfactia Clientului, atat in zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari. Premiul a fost decernat Domnului Gheorghe Antonescu,  Director Executiv Toyota Pitesti, de catre Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe.

Rezultatele obtinute reprezinta  materializarea  eforturilor depuse de catre toata echipa Toyota Pitesti pentru atingerea si mentinerea standardelor de marca, perfectionarea si specializarea personalului tehnic si comercial, dezvoltarea  permanenta a relatiilor de  parteneriat la nivelul  clientilor  de produse si servicii Toyota, printre care si servicii de Buy Back si de consultanta financiara. Atentia  deosebita acordata  serviciilor  post-vanzare a asigurat obtinerea certificarilor de marca la nivel european, clientii primind astfel garantia calitatii lucrarilor si reparatiilor executate  in atelierele mecanic si tinichigerie-vopsitorie.

Printr-o monitorizare continua a  performantei, inclusa in procesele standardizate ale companiei, aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluati, iar 42 dintre ei au fost selectati, pe baza unui set de criterii. Acestia, printre care se numara si Toyota Pitesti, au primit distinctia recunoasterii la nivel european din partea Toyota Motor Europe.
 

“Datoria noastra este sa depasim asteptarile clientilor nostri prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferim, in fiecare locatie ce poarta semnatura Toyota. Alegerea de a achizitiona o Toyota apartine fiecarui client in parte, misiunea noastra este sa ne asiguram ca acesta este multumit de alegerea pe care a facut-o!” a spus Didier Leroy in cadrul ceremoniei.

“Suntem deosebit de onorati de faptul ca un partener al Toyota Romania a obtinut si anul acesta  premiul Ichiban. Aceasta distinctie este confirmarea eforturilor intregii retele Toyota, indreptate spre obtinerea satisfactiei depline a clientilor nostri”, a declarat Camelia Strete, Senior Training & Customer Satisfaction Manager.

‘Ichiban’ este un cuvant japonez, imprumutat din sintagma ‘Okyakusama Ichiban’ care inseamna “Clientul pe primul loc” . De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfasurata in 2006 si pana in prezent, performantele retailerilor Toyota s-au imbunatatit cu 24% in Vanzari si 17% in servicii de post vanzare.

 .


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar