transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 08-12-2011

Trei masini vandute in trei saptamani de la lansarea www.seatwebshop.ro, magazin online de masini noi

Trei masini vandute in trei saptamani de la lansarea www.seatwebshop.ro, magazin online de masini noi Interactions a dezvoltat pentru SEAT site-ul www.seatwebshop.ro, primul magazin online de masini noi sustinut de un importator. Principalele beneficii pentru clienti sunt preturi mai bune decat cele de lista si livrare rapida.

Primele reactii au fost foarte bune. In doar trei saptamani de la lansare, s-au vandut trei masini. Agentia a asigurat servicii de strategie, design si programare web, mentenanta si creatie media.

“Desi suntem la primul nostru proiect alaturi de SEAT, iata ca inregistram deja rezultate foarte bune si incurajatoare pentru viitor. Este o confirmare ca strategia si tacticile folosite sunt corecte. Premisele de la care am pornit sunt relativ simple: clientii cauta pe internet informatii in vederea alegerii unei masini pentru achizitie, iar pe de alta parte comertul online este in crestere. Solutia a venit cumva natural.
Cu toate acestea, vorbim totusi despre primul proiect de acest fel! Iata ca ideile simple, executate corect, raman cele mai bune. Nu in ultimul rand, meritul este al clientului. Este un caz destul de rar intalnit, in care clientul si-a adaptat oferta la mediu, fapt ce ne-a fost de mare ajutor in crearea unui proiect care sa produca rezultate”, a explicat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Interactions.

“Suntem incantati de primele rezultate. Asteptam cu interes si incredere sa vedem cum vor evolua atat impresiile clientilor nostri cu privire la acest proiect, cat si vanzarile”, a declarat Elena Apostol, Marketing Manager SEAT.

Noul site ofera clientilor posibilitatea de a selecta masina dorita, de a-si alege dealerul, de a solicita un drive test cu o masina similara si de a incheia contractul cu orice forma de plata – cash, credit sau leasing. Masina le va fi livrata imediat, in aceleasi conditii cu cele ale unui showroom clasic. In plus, in viitorul apropiat, gama de modele disponibile pe www.seatwebshop.ro va fi extinsa. In dezvoltarea website-ului s-a acordat o atentie sporita feedback-ului din partea vizitatorilor si au fost create alerte speciale pentru cei care doresc sa fie informati despre anumite oferte.

Echipa care a contribuit la proiect este formata din Courtney Moreira si Denisa Armasu – Creatie, Andrei Pop si Catalina Ilie – Tehnic si Adrian Alexandrescu – Client service din partea Interactions si Elena Apostol din partea SEAT.

Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/interpretare de date..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Fernanda
Felicitari pentru blog! M-am haatrot sa comentez pentru ca tocmai mi-am cumparat solutia micelara cu aloe si trandafir care este minunata. Nu ma ustura ochii, nu ma mananca pielea de la ea, demachiaza la fel de bine ca Bioderma, deci indeplineste toate cerintele pe care le cautam la o apa demachianta care sa inlocuiasca Sensibio H2O. Poate o sa incerc si niste creme recomandate de tine pe viitor, si de fata, si de maini, dar deocamdata ma bucur de solutia micelara.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar