transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-10-2011

Wunderman Romania este agentia de digital marketing pentru Ford Romania

Wunderman Romania este agentia de digital marketing pentru Ford Romania

Agentia Wunderman gestioneaza contul de digital marketing al Ford Romania, incepand cu luna martie 2010. In baza contractului global, Wunderman Romania ofera servicii integrate de digital marketing pentru Ford Romania: website-uri (www.ford.ro; microsite-uri globale sau locale), campanii de online media, administrarea conturilor de social media, customer relationship management, direct marketing, SEO.

Unul dintre proiectele cu mare vizibilitate in online realizate in acest an pentru Ford a fost lansarea noului Ford Focus in Romania prin intermediul unei campanii cu o durata de 45 de zile. Campania a avut o abordare 360° si a fost prima campanie de lansare a unui produs nou realizata de Ford Romania pe piata romaneasca. Wunderman s-a ocupat de strategia de online si offline, creatia, dezvoltarea si implementarea campaniei. Oricat de bine ai descrie ce poate sa faca o masina, sentimentul real daca iti place sau nu, il ai doar cand o conduci. Asadar, obiectivul campaniei a fost sa convinga oamenii sa faca test drive.


Astfel a fost creat site-ul www.tehnologieauto.

ro, locul unde oamenii descopereau masina pe parcursul campaniei si se inscriau la test drive. Pe parcursul campaniei, 4 endorseri din mediul online romanesc au testat noul Ford Focus si au comunicat experienta lor mai departe publicului din online. Ford Focus este o masina inteligenta care are o serie de tehnologii inovative menite sa faca experienta condusului una placuta si sigura. Tehnologiile au fost impartite in 4 categorii: tehnologie inteligenta, tehnologie pentru siguranta, tehnologie eco, tehnologie pentru calitate.

Fiecare blogger s-a potrivit unei directii de comunicare caracteristice noului Focus: Cristian Manafu (tehnologie inteligenta), Cristina Bazavan (tehnologie pentru siguranta), Horia Brenciu (tehnologie pentru calitate) si Zoli Toth (tehnologie ECO). Pe parcursul intregii campanii, continutul generat de bloggeri implicati a fost inclus (prin feed) pe site-ul de campanie www.tehnologieauto.ro.

Campania a inclus si promovare intensa in retelele sociale, comunicare dezvoltata si mentinuta de Wunderman pentru Ford Romania cat si prin canalelele celor 4 bloggeri participanti la campanie: Facebook, Youtube, Twitter, blog-uri.

O caravana a parcurs principalele orase din tara si a aratat romanilor care sunt cele mai inovative tehnologii auto pe care le puteau descoperi la noul Ford Focus. La finalul campaniei, peste 5000 de oameni au facut test drive cu noul Ford Focus.

1.900.000 de persoane au fost expuse atat mesajelor din campania de online cat cea offline (sursa ZeList). Succesul campaniei online a fost recunoscut si prin castigarea locului 3 la sectiunea Blogging Campaign in cadrul Webstock.

Echipa care lucreaza pentru contul Ford este formata din: Tereza Munteanu - Managing Partner, Cristina Irod – Group Account Director, Carmen Sterian – Head of Strategy, Catalina Jercan - Account Executive, Radu Iason - Account Executive, Adela Puescu – Social Media Specialist, Ionut Mustată – copywriter, Andrei Bunciu – Art Director.

Parte a grupului Y&R Brands, divizia Wunderman a devenit activă pe piată din România în decembrie 2007. Ileana Badiu, Tereza Munteanu si Joaquin Bonilla ocupă functiile de Managing Partners Wunderman. Agentia oferă o gamă largă de servicii ce includ event marketing, consumer promotion, trade marketing si dezvoltare POSM, direct marketing, PR, interactive & New Media, digital thinking.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
crorkz matz
p2f9Vl I really like and appreciate your blog.Really looking forward to read more. Really Cool.
link building
KY2Vly Thanks a lot for the article. Really Great.
best link build
UpTwJs Say, you got a nice blog post.Thanks Again. Much obliged.
only for 5 dollars
WiYgmd I really enjoy the blog article.Thanks Again. Great.
seo service
vFCUQ9 Major thanks for the post.Really looking forward to read more. Awesome.
Elyza
A mitune saved is a minute earned, and this saved hours!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar