transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 20-08-2015

Bilete de avion KLM cu plata in 3 rate cu cardul BT Flying Blue

Bilete de avion KLM cu plata in 3 rate cu cardul BT Flying Blue

Banca Transilvania si compania aeriană KLM au introdus începând cu luna august 2015, posibilitatea de a achita în 3 rate biletele de avion achizitionate online de pe website-ul www.klm.ro, cu cardul BT Flying Blue. Persoanele care doresc să călătorească cu KLM au acum optiunea de a achita biletul în 3 rate cu cardul BT Flying Blue. Pentru a beneficia de acest serviciu, în timpul rezervării online, trebuie selectată optiunea de plată cu cardul de credit, iar ulterior, cea de plată cu cardul BT Flying Blue. După efectuarea plătii este necesară contactarea echipei call center a Băncii Transilvania (0264.594.337, număr de telefon care apare si pe cardul BT Flying Blue) pentru solicitarea realizării tranzactiei de 3 rate.

Rezervările online realizate pe site-ul klm.ro permit mai multe modalităti de plată a biletului, printre care plata cu cardul de credit, debit card, transfer bancar si e-wallet. 

Cardul BT Flying Blue este disponibil în două versiuni: Classic si Premium.

Toate persoanele care îsi vor face card BT Flying Blue până la 31 august 2015 vor fi înscrise automat într-o tombolă pentru două bilete de avion la Amsterdam sau la Paris, beneficiind totodată de comision zero de emitere a cardului.

Mai mult, dacă efectuează o primă cumpărătură cu cardul până la 30 septembrie 2015  vor primi un număr dublu de Mile Premiu pentru prima plată, fată de oferta standard.

Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii Flying Blue vor primi 1.000 de Mile Premiu la prima lor achizitie. Ei vor câstiga 1,5 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiti, pentru achizitiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM si TAROM, precum si pentru achizitiile din străinătate. Membrii vor câstiga o Milă Premiu la fiecare 4 lei cheltuiti pentru achizitiile efectuate în România. Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii pot, de asemenea, plăti în 3 rate pentru achizitiile produselor AIR FRANCE KLM si TAROM. Cardul BT Flying Blue Classic vine cu asigurarea de călătorie gratuită.

Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii Flying Blue vor primi 2.000 de Mile Premiu la prima lor tranzactie de cumpaturi. Ei vor câstiga, de asemenea, 2 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiti pentru achizitiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM si TAROM, si 2,5 Mile Premiu pentru achizitii efectuate în străinătate. Membrii vor câstiga 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiti pentru achizitiile efectuate în România. Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii pot plăti, de asemenea, în rate pentru achizitiile produselor AIR FRANCE KLM si TAROM. Cardul BT Flying Blue Premium vine cu  asigurare gratuită de călătorie si acces în business lounge-ul din Bucuresti si Cluj.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,92 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si  IFC – Banca Mondială.

KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană ce si-a păstrat numele original. În 2004, Air France si KLM au format alianta Air France KLM. Din această aliantă a rezultat cel mai puternic grup aviatic European, bazat pe două brand-uri si hub-uri puternice - aeroportul Schiphol din Amsterdam si aeroportul Charles de Gaulle din Paris. Păstrând identitatea celor 2 companii, grupul se concentrează pe 3 aspecte esentiale: transportul pasagerilor, mentenanta aeronavelor si transportul de marfă.  

În Olanda, KLM cuprinde esentialul Grupului KLM, care include KLM Cityhopper, transavia.com si Martinair. KLM îsi deserveste destinatiile cu o flotă modernă si oferă locuri de muncă la 33.000 de persoane din întreagă lume. 

KLM este membru al aliantei globale SkyTeam, oferind clientilor o retea de zboruri globală. KLM leagă Olanda de fiecare regiune economică importantă a lumii, fiind, asadar, un factor important în economia Regatului Olandez. 

Flying Blue este cel mai mare program de fidelizare din Europa, cu peste 24,5 milioane de membri. Are 35 de companii aeriene partenere si peste 100 de parteneri care nu sunt companii aeriene. Cu cât membrii săi călătoresc mai mult, cu atât mai multe premii vor primi. Cu cardul Flying Blue, clientii pot avea acces la numeroase servicii, special concepute, pentru a avea o călătorie cât mai plăcută.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Adhia
I love provatos!!!:-) To ksera pws to kokukorloxoreytiyo pianei pantou! Enallaktika tha borouses na dokimaseis to Katerina Helmi style sta kokkina fanaria(soursimo sto gona kai tsirida), pianei eniote, ektos an peseis se polla vary ipallilo kai se klotsisei. PS: I Qatar einai apsogi idiws sto thema tis eksipiretisis. To antipalon deos (vl. Emirates) exei men pio super duper gouaou aeroplana (kremontai polielaioi- mistikoi fwtismoi stin patousa- extra soft maksilarakia apo saten AA pxiotitos klp) alla apo eksipiretisi...mono pou den se klotsane/rixnoun koutoulia/kaine zontano/kanoun falagga/you got the picture :-PP
Aboluje
This is getting a bit more sivuectjbe, but I much prefer the Zune Marketplace. The interface is colorful, has more flair, and some cool features like Mixview\' that let you quickly see related albums, songs, or other users related to what you\'re listening to. Clicking on one of those will center on that item, and another set of neighbors will come into view, allowing you to navigate around exploring by similar artists, songs, or users. Speaking of users, the Zune Social is also great fun, letting you find others with shared tastes and becoming friends with them. You then can listen to a playlist created based on an amalgamation of what all your friends are listening to, which is also enjoyable. Those concerned with privacy will be relieved to know you can prevent the public from seeing your personal listening habits if you so choose.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar