transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 02-04-2014

Hornbach a lansat campania publicitara de primavara, cu spoturi TV de 10 secunde

Hornbach a lansat campania publicitara de primavara, cu spoturi TV de 10 secunde

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, dă startul celei mai noi campanii de publicitate, centrată, de această dată, în jurul celor mai importante avantaje ale magazinelor proprii, totul privit prin ochii clientilor.

„Urmând traditia din fiecare primăvară, si anul acesta Hornbach îsi reîntăreste pozitionarea printr-o nouă campanie de publicitate. Aceasta este centrată în jurul principalelor avantaje ale magazinelor noastre: consultantă profesionistă, preturi mereu mici, gama bogată si diversificată de produse, dimensiunea mare a Drive In-ului si, de asemenea, asupra a câteva dintre serviciile Hornbach. În plus, prin intermediul noii campanii, ne propunem să le oferim clientilor posibilitatea de a se initia în experienta Hornbach, trăită prin ochii mesterilor si a iubitorilor de grădini”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Noua campanie de publicitate este la fel de surprinzătoare ca si cele realizate anterior, având ca principal obiectiv comunicarea unui mesaj important: datorită caracteristicilor distincte ale Hornbach, clientii magazinelor au posibilitatea de a experimenta, la fiecare vizită, o adevărată incursiune în paradisul mesterilor.

Pentru a demonstra că nimic nu poate fi plictisitor, povestea spoturilor de 10 secunde care alcătuiesc noua campanie are la bază experienta trăită de doi mesteri care descoperă Hornbach înregistrând întreaga vizită din magazin cu ajutorul unei camere de filmat. Astfel, cei doi sunt surprinsi admirând o nouă gamă de produse, într-o conversatie cu un angajat Hornbach, sau admirând paleta variată de flori din Departamentul de Grădină.

„Noua campanie de publicitate transmite principalele mesaje într-o manieră emotionantă. Astfel, avantajele majore ale magazinelor noastre sunt surprinse într-un mod original si distractiv, subliniindu-se, ca întotdeauna, caracterul distinct al mărcii Hornbach”, a mai adăugat Mugurel – Horia Rusu.



În România, noua campanie a debutat la sfârsitul lunii martie. Aceasta se va desfăsura atât pe posturile de televiziune nationale, cât si pe outdoor si online.

Campania, realizată în Germania de către agentia Heimat, se adresează atât consumatorilor de sex masculin, cât si celor de sex feminin, fiind implementată în toate tările în care activează Hornbach: România, Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia si Suedia.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie si se numără printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), operând 142 de magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul în Brasov si unul în Timisoara.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar