transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 18-04-2024 4.6739 lei 4.9754 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-04-2013

Praktiker Romania relanseaza campania de repozitionare a preturilor si asteapta rezultate financiare in crestere

Praktiker Romania relanseaza campania de repozitionare a preturilor si asteapta rezultate financiare in crestere

Cu o noua directie de comunicare: „Idei mari, bugete mici”, Praktiker România, brandul cu cea mai mare notorietate pe piata locala de do-it-yourself, relanseaza campania de repozitionare a preturilor - „iti permiti chiar si cu venituri mici”, demarata anul trecut.

Decizia vine ca urmare a rezultatelor pozitive obtinute in urma campaniei din 2012 si a masurilor adoptate de companie anul trecut, care s-au resimtit atât in plan operational, cât si in imbunatatirea principalilor indicatori de brand. Astfel, in a doua jumatate a anului trecut, compania a inregistrat o crestere a vânzarilor nete.

“Acest trend de stabilizare se datoreaza, in principal, masurilor pe care le-am adoptat in 2012 si campaniilor de marketing prin care am reusit sa ne promovam ofertele in rândul consumatorilor, crescând impactul asupra perceptiei brandului. Ne bucuram sa vedem ca România se numara printre tarile in care grupul Praktiker a inregistrat rezultate in crestere, iar revenirea este tot mai puternica de la un trimestru la altul. Vom continua si in acest an sa ne optimizam business-ul si sa ne incurajam consumatorii sa aiba idei curajoase de DIY.”, spune Michael Krahn, Country Manager Praktiker România.

Ca urmare a campaniei „iti permiti chiar si cu venituri mici”, in perioada iunie-decembrie 2012, magazinele Praktiker au inregistrat cresteri atât la nivel de trafic, cât si la nivel de vânzari. De exemplu, pe finalul anului trecut, traficul a crescut cu 4,1% in noiembrie, respectiv cu 1,9% in decembrie, comparativ cu perioadele similare ale anului 2011, in timp ce vânzarile s-au majorat cu 6,4%, respectiv 3,5%.



De asemenea, introducerea unui sistem de fidelizare a clientilor – cardul Praktiker, diversificarea ofertei de produse, optimizarea experientei de cumparare – prin extinderea gamei de servicii post-vânzare, crearea primei comunitati online de DIY din România – o alta platforma importanta de fidelizare a clientilor, au sustinut imbunatatirea rezultatelor financiare si cresterea numarului de clienti. Astfel, Praktiker România si-a mentinut pozitia in piata si a inregistrat, la nivelul anului trecut, o scadere a vânzarilor nete de doar 1,5%, in moneda nationala, fata de 2011. in moneda europeana, vânzarile nete s-au cifrat la 142,3 mil. euro, cu 6,7% mai putin fata de anul anterior.

“România continua sa ramâna o piata strategica pentru grupul Praktiker, fiind una dintre cele mai mari piete din Europa de Est. in linie cu strategia companiei, in 2013 vom investi, in principal, in promovare si comunicare, venind in intâmpinarea consumatorilor cu solutii avantajoase de do-it-yourself.”, adauga Michael Krahn, Country Manager Praktiker România.

Campania de repozitionare este gestionata de agentiile Leo Burnett – creatie si strategie; GolinHarris Bucuresti – PR si BTL si United Media – planificare, cumparare si eficientizare a investitiilor de media.

in România, Praktiker s-a impus ca lider al pietei de DIY, fiind cel mai cunoscut brand in rândul consumatorilor români, cu un nivel de notorietate promptata de peste 98%. in prezent, compania are 27 magazine in 23 de orase din tara. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: materiale de constructii, decoratiuni pentru interior si exterior; produse sanitare; mobila; electronice si electrocasnice; produse pentru gradinarit.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Nume sau Nickname ...
Introduceti mesajul ...
Griselda
That's a knowing answer to a difficult qeustoin
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar