transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-03-2016

Trăiești! Mai știi cum e? - Hornbach explorează stimulii senzoriali și tactili în noua campanie de publicitate

Trăiești! Mai știi cum e? - Hornbach explorează stimulii senzoriali și tactili în noua campanie de publicitate

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, demarează o nouă campanie de publicitate
prin care le reamintește oamenilor de senzațiile și emoțiile specifice activităților de meşterit. Astfel, prin campania intitulată „Trăiești! Mai știi cum e?”, Hornbach și-a propus să exploreze simțurile vizuale și tactile ale celor pentru care proiectele de tip DIY (Do-it-Yourself) reprezintă o călătorie în lumea simțurilor, dar și soluția de a se deconecta de la activitatea cotidiană.     



„Să realizezi lucruri mari cu mâinile goale este un sentiment unic, cunoscut de orice meșter. În special acum, primăvara, proiectele din casă și grădină invită la atingere și la experimentare. De aceea, dorim să le aducem aminte oamenilor cât de frumos este sentimentul de a trăi momentul, de a mirosi, atinge sau savura, din toate punctele de vedere, ceea ce lucrează”, a explicat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.   



Potrivit acestuia, campania din acest an promovează emoția ce este simţită atunci când sunt întreprinse proiecte de bricolaj, fiind desfășurată pe multiple canale media, printre care TV, online, social media, dar și printr-o componentă interactivă de outdoor.

Cu o plăcere deosebită și bucurie de viață, protagonistul noului spot TV se târăște pe burtă pe pietricele, descoperă duritatea și suprafețele de lemn și se bălăcește nestingherit în nămolul viitorului său iaz de grădină.
La finalul spotului, chipul eroului HORNBACH nu mai are nevoie de nicio explicație, acesta reprezentând întocmai expresia fericirii. Spotul din acest an a fost transpus în practică de către talentatul regizor australian Tom Noakes, cu ajutorul casei de producție Partizan.

În acest context, este interesant faptul că aproape întreaga filmare a fost realizată fără efecte speciale de amploare, iar amenajarea platoului, care a durat mai multe săptămâni, este remarcabilă.
Mai mult, „sentimentele pure“ constituie și subiectul declinării digitale a campaniei.

Pe site-ul dedicat – www.hornbach.ro/traiesti Hornbach oferă posibilitatea utilizatorilor de a asculta sunetele specifice fiecărui material conform principiului ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response - Răspunsul Senzorial Meridian Autonom), care reprezintă o implicare emoțională, în condiții spectaculoase, prin sistemul auditiv. De altfel, folosind o tehnică specială de înregistrare, site-ul campaniei reușește să transporte, într-o manieră impresionantă, aderența materialelor prin intermediul sunetelor. Peste 20 de astfel de clipuri în stilul HORNBACH formează concomitent nucleul comunicării în mediul digital.

De asemenea, contactul cu materialele și cu elementele naturale sunt factorii principali pe care Hornbach mizează și în transpunerea corespunzătoare a campaniei într-un proiect interactiv de outdoor, acesta urmând a fi implementat în București, Braşov, Timișoara și Sibiu.    


HORNBACH  este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul  financiar  2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri  (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată   în  anul  1877,  HORNBACH  este  singura  companie  din  domeniul construcțiilor  și  grădinăritului  care  se poate mândri cu o istorie de 5 generații.  În  acest  moment,  concernul  deține  153 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar