transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 28-02-2013

Wienerberger AG raporteaza o crestere de 23% a cifrei de afaceri in 2012

Wienerberger AG raporteaza o crestere de 23% a cifrei de afaceri in 2012

Wienerberger AG a anuntat rezultatele financiare pentru anul 2012, raportand o cifra de afaceri de 2.4 miliarde de euro, in crestere cu  23% fata de 2011, si un profit operational de 246 millioane, ceea ce reprezinta o crestere de 2% fata de anul trecut.

Heimo Scheuch, Chief Executive Officer al Wienerberger AG: “Rezultatele Wienerberger in 2012 au fost influentate de trei factori majori: o performanta mai redusa a Diviziei Europene de Caramizi si Tigle datorata scaderii pietei de constructii rezidentiale in Europa, consolidarea initiala a Pipelife, care a contribuit solid la veniturile grupului, si revirimentul modest al pietei de constructii rezidentiale noi din SUA. Preluarea Pipelife si extinderea intr-o arie noua de business pe care aceasta a reprezentat-o, ne-a permis sa stabilizam veniturile operationale la nivel de grup in cursul anului trecut si sa cream o baza industriala mai ampla pentru viitorul  Wienerberger.“

O analiza pe divizii reflecta trendurile pe liniile de business ale grupului, astfel: Divizia Europeana de Caramizi si Tigle a inregistrat volume si castiguri mai mici in 2012, in contextul scaderii pietei de constructii europene, datorita efectelor negative ale instabilitatii monedei europene si ale climatului general de nesiguranta economica, ce determina scaderea apetitului de consum si accesarea dificila a imprumuturilor bancare. Toti acesti factori au pozitionat nivelul pietei de constructii rezidentiale noi sub cel al anului 2009 in mai multe tari cheie ale grupului, precum Olanda, Belgia, Franta si Polonia.

Wienerberger a lansat un amplu program de restructurare in trimestrul trei al  anului 2012 cu scopul de a adapta structurile de cost, si a dezvoltat acest program in trimestrul patru, continuand sa il implementeze cu obiectivul de a obtine economii de 50 milioane euro pana la sfarsitul lui 2014.

Divizia Europeana de Tevi si Pavaje a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de la 231 milioane euro in 2011 la 711 milioane euro in 2012. Principalul motor de crestere a fost dezvoltarea continua si solida a liniei de business de tevi ceramice, in special dupa preluarea si integrarea Pipelife Group in mai 2012.



Heimo Scheuch arata: “Previziunile pentru Divizia Europeana de Caramizi si Tigle sunt temperate, datorita asteptarilor modeste de revenire a pietelor mari. In plus, vedem provocari complexe in peisajul operational European si o cerere slaba de materiale de constructii. In schimb, Divizia Europeana de Tevi si Pavaje va avea o evolutie buna, bazata pe consolidarea Pipelife si pe cresterile moderate asteptate in prima jumatate a 2013. Remarcam si continuarea trendului pozitiv al pietei de constructii rezidentiale noi din America de Nord. Luand in considerare toti acesti factori, ne asteptam la o crestere substantiala a profitului operational in 2013, estimand o cifra de aproximativ 280 milioane euro ».

Cresterea organica este prioritara in 2013

Obiectivul pe termen scurt al tuturor operatiunilor Wienerberger  este cresterea organica. Wienerberger isi propune sa genereze crestere continua si sa isi intareasca pozitia pe pietele in care activeaza, punand accent pe inovatie, solutii de inalta calitate pentru materialele de constructii furnizate si o paleta larga de servicii auxiliare.

Wienerberger Sisteme de Caramizi este cel mai mare producator de blocuri ceramice din România. Compania detine în acest moment trei unitati de productie la nivel local, acestea fiind cele mai moderne unitati de acest tip din piata. Fabricile detinute de companie în acest moment sunt localizate în Gura Ocnitei – Dambovita, Sibiu şi Triteni Cluj. Wienerberger, cel mai mare producator global de caramizi, a intrat pe piata din România în anul 1998. In acest moment este unul dintre cei mai mari investitori din domeniul productiei de materiale de constructii. Principalele produse sunt sistemele de zidarie din gama Porotherm si Terca.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jasemin
Gee willkiers, that's such a great post!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar