transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 01-11-2014

Antinevralgic - design modern de ambalaj pentru un brand traditional

Antinevralgic - design modern de ambalaj pentru un brand traditional

Sanofi România investeste într-o nouă campanie de promovare a brandului traditional Antinevralgic, un medicament destinat combaterii durerii si folosit, în special, în tratarea durerilor de cap. Compania va introduce un nou design de ambalaje în farmacii, începând cu toamna aceasta, pentru ambele produse – Antinevralgic P si Antinevralgic Forte. Initiativa face parte dintr-un proiect regional pentru brandurile de analgezice Sanofi din Europa Centrală si de Est. Agentia care a realizat designul noilor cutii este Carre-Noir, din Franta. Campania de publicitate este semnată de Publicis România, în timp ce Free Communication gestionează activitatea de PR.

Campania de promovare include un spot TV de 10 sec. care va fi difuzat în perioada octombrie-decembrie 2014. De asemenea, noul design va fi promovat si în farmacii prin merchandising si materiale la punctele de vânzare. Conform unor studii de piată recente, în 31% din situatiile dureroase tratate, românii merg în farmacie pentru a-si cumpăra analgezicul, vizibilitatea pe raft fiind din ce în ce mai importantă.

Aceleasi studii arată că, în 58% din cazuri, consumatorii  folosesc ce au acasă, iar în 8% din situatii apelează la alte solutii decât medicamentele.

„Antinevralgic este una dintre cele mai cunoscute mărci din România, având o experientă de peste 40 de ani. Românii asociază brandului valori precum traditie, eficientă, accesibilitate si autenticitate. Prin noul design, ne propunem să facem un pas înainte pentru modernizarea mărcii si consolidarea valorilor adăugate în ultimii ani – inovatie si actualitate, fiind mereu în pas cu consumatorii. Astfel, aducem produsul Antinevralgic si în atentia unui nou segment de public, mai tânăr, activ, modern, preocupat de propria stare de bine si de eficienta personală asociată, a cărui activitate de zi cu zi poate fi afectată de durerile de cap”, a explicat Iulia Rosian, Director Consumer HealthCare Sanofi România.

La nivel general, compania urmăreste consolidarea pozitiei de lider pe piata de analgezice si antiinflamatorii forme solide si dezvoltarea unei platforme solide de crestere pe termen lung.

Sanofi, lider mondial în productia de medicamente, descoperă, dezvoltă si distribuie solutii terapeutice pentru a îmbunătăti viata tuturor oamenilor. Sanofi detine atuuri importante în domeniul sănătătii si se bazează pe 7 platforme de crestere: solutii pentru diabet, vaccinuri de uz uman, produse inovatoare, boli rare, produse fără prescriptie medicală, piete emergente si sănătatea animalelor. Sanofi este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) si New York (NYSE: SNY).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar