|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 23-11-2014 |
Germanos.ro a intrat in reteaua de marketing afiliat 2Parale
Alte stiri la aceasta categorie
Website-ul germanos.ro, parte a grupului Telekom Romania, utilizează platforma 2Parale, cea mai mare retea de marketing afiliat din România, începând cu luna noiembrie. Astfel, afiliatii pot promova peste 200 de produse IT&C disponibile pe germanos.ro în diferite categorii: telefoane mobile, tablete, computere & periferice, foto & video.
Noul parteneriat îsi propune să aducă o gamă largă de produse disponibile pe germanos.ro mai aproape de clientii online si mai multe oportunităti de câstig pentru afiliatii 2Parale.
“Aducem mereu cele mai bune oferte pentru clientii nostri. Intrarea noastră în reteua de marketing afiliat 2Parale este o nouă oportunitate de a ne face produsele si mai vizibile clientilor interesati de tehnologie si electronice. Mai mult, afiliatii de pe platforma 2Parale îsi pot creste venitul datorită unui comision avantajos”, a declarat Alina Cazacu, Manager Departamentul de Activităti Online Non-core, grupul Telekom România.
“Ne bucură decizia germanos. ro de a intra în reteaua 2Parale, asa cum ne bucură, de fiecare dată, decizia marilor branduri de a se orienta către zona de performance marketing. Ne asteptăm ca un jucător atât de important în zona telecom să atragă implicarea intensă a celor peste 36.000 de afiliati din retea, într-o categorie deja foarte populară - IT&C”, a precizat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
Prin noul program, afiliatii din reteaua 2Parale primesc un comision de 3,5% pentru fiecare comandă plasată pe germanos.ro. Parteneriatul este un pas firesc, după ce clickshop.ro, parte a grupului Telekom Romania, s-a alăturat deja retelei de marketing afiliat 2Parale.
Alături de produsele telecom si produse digitale asociate, gama de servicii oferită de Germanos Telecom România include: G-agenda plus – transferul continutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul, G-service tehnic, G-plata facturilor – pentru serviciile Telekom Romania, Zapp si NextGen, G-creditare – posibilitatea achizitionării produselor în rate sau G-ticket – bilete la marile evenimente muzicale si culturale, G-precomandă – serviciu web ce oferă în avanpremieră cele mai noi produse de telefonie, prin intermdiul căruia iubitorii de gadget-uri pot precomanda aceste produse înainte să fie introduse pe piată.
În România, GERMANOS este prezent din 1996, devenind principala retea de retail si distributie de produse si servicii de telefonie mobilă.
Pionier al pietei de performance marketing din România, 2Parale include în prezent prima si cea mai mare retea de afiliere din tară si una dintre cele mai puternice echipe de servicii axate pe performance marketing (Afiliere, Pay Per Click, Content Marketing si Social Media). Compania activează si pe piata din Bulgaria unde s-a impus ca lider al industriei de marketing afiliat.
Portofoliul 2Parale include peste 400 de clienti din cele mai importante categorii de piată, precum Vodafone România, Elefant, Avon România, Arabesque, Provident, evoMAG, Fashion Days, F64, CEL.ro, TinaR, Clickshop, Libris, MyCloset, Vivre, RCA-ieftin si Miniprix. Conversiile generate prin reteaua de afiliere 2Parale sunt publice si pot fi accesate în timp real..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|