AFI Palace Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România, anuntă deschiderea magazinului Lacoste si extinde oferta de branduri fashion găzduite de centrul comercial.
„În AFI Palace Cotroceni suntem preocupati să aducem clientilor nostri oportunităti atractive de shopping, care să corespundă cerintelor si exigentelor lor. Segmentul de fashion este foarte important pentru noi si avem un număr consistent de branduri românesti si internationale, care aduc în fiecare sezon colectii noi, create după cele mai recente trenduri. Brandul Lacoste este cunoscut si apreciat de foarte multi dintre clientii nostri, iar de acum, acestia vor avea posibilitatea de a găsi produsele preferate în noul magazin pe care l-am deschis.”, a declarat Aura Dinu, Director de Marketing, AFI Malls Division.
Lacoste este o marcă de vestimentatie pret-a-porter de calitate superioară, înfiintată în 1933 de către jucătorul de tenis René Lacoste. Inspirat chiar de propriul nume, acesta si-a dorit un logo simbolizând un crocodil, pe care l-a purtat pentru prima dată pe buzunarul unui sacou. De atunci, simbolul a devenit din ce în ce mai cunoscut, iar astăzi este usor de asociat cu numele brandului pe care îl reprezintă.
Lacoste produce si comercializează haine, fiind recunoscut pentru tricourile de tenis, dar si încăltăminte si parfumuri.
Pe lângă acestea, brandul aduce în AFI Palace Cotroceni o gamă variată de produse din piele, ceasuri de mână si ochelari. Produsele Lacoste se adresează atât bărbatilor, cât si femeilor si pot fi asortate la tinute sport sau casual.
Magazinul din incinta AFI Palace Cotroceni se află situat pe coridorul Champs
Elysees, alături de branduri ca Massimo Dutti, Stefanel, Karen Millen, Fossil, Liu Jo, Guess..