Reteaua de magazine de jucării, Maxi Toys, s-a extins, din 18 septembrie, cu un nou magazin în mall Promenada. Cel de-al patrulea magazin are o suprafată de 250 mp si o gamă de aproximativ 15.000 de produse, din care peste 30% vor fi în exclusivitate pe piata românească. Reteaua de magazine este gestionată în franciză de distribuitorul de jucării Nicoro Trading, unul dintre cei mai importanti jucători pe piata de profil.
Brandul Maxi Toys este prezent în centrele comerciale Militari Shopping, Unirii Shopping Center, Mega Mall si Promenada, urmând ca, până la finalul anului să deschidă un nou magazin. Planurile de extindere ale Maxi Toys în România vizează deschiderea unui număr de 40 de magazine până în 2020 si extinderea retelei în tările din jur. În prezent Nicoro Trading detine drepturile de francizare pentru România, Republica Moldova, Bulgaria, Serbia si Ungaria, intentionând să creeze un centru de distributie al produselor Maxi Toys pentru aceste tări.
Nicoro Trading estimează pentru anul 2015 o cifră de afaceri a magazinelor Maxi Toys de aproximativ 1,5 milioane de euro. „Anul 2015 înseamnă pentru Maxi Toys pozitionarea pe piata din Bucuresti cu cinci magazine care să ne permită testarea produselor si crearea unei retele de clienti.
Pentru 2016 ne propunem cresterea numărului de magazine atât în Bucuresti cât si în tară. Avem sustinerea logistică si experienta de 25 de ani a unuia dintre cei mai importanti retaileri de jucării din Europa. De aceea, credem că vom face o diferentă pe piată prin produsele originale si accesibile” a declarat Mihai Frangulea, directorul general al Nicoro Trading.
Retailerul Maxi Toys detine, în prezent, peste 300 de magazine în 16 tări fiind un jucător important pe pietele din Belgia, Luxemburg, Franta, Elvetia si Italia. Din 1997, Maxi Toys este parte a consortiului olandez Blokker Holding, cu o cifra de afaceri anuala de aproape 3 miliarde de euro. Blokker Holding gestionează alte 500 de magazine de jucării sub brandurile Intertoys si Bart Smit..