|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 18-12-2014 |
Paketshop de la DPD Romania, serviciul de ridicare si predare directa a coletelor
Alte stiri la aceasta categorie
DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de coletarie si curierat expres, anunta lansarea unei retele de ridicare si predare directa a coletelor, sub brandul DPD Paketshop. Disponibila in 85 de sedii la nivel national, reteaua Paketshop este o solutie flexibila si eficienta de gestionare a livrarilor, menita sa ofere alternative suplimentare clientului final indiferent ca acesta doreste sa ridice sau sa trimita un colet.
Serviciul se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice, cu predilectie celor din zona B2C. Cele doua componente, ridicarea unui colet sau predarea lui pentru a fi trimis, permit expeditorului sa isi gestioneze mai eficient livrarile iar destinatarului sa aiba o alternativa in plus de preluare a coletului comandat sau de predare a unui colet pentru a fi livrat oriunde in tara sau in Europa.
In reteaua Paketshop clientii pot beneficia de serviciile obisnuite DPD, atat livrari nationale cat si internationale, cu toate caracteristicile lor (2 incercari de livrare, sms-uri de prealertare a destinatarului, depozitarea coletului de pana la 7 zile, etc). Toate acestea pozitioneaza DPD Paketshop drept o solutie accesibila si flexibila pentru toate categoriile de clienti.
Serviciul este flexibil si specific fiecarei zone si beneficiaza de o acoperire de 85 de sedii la nivel national: depozitele DPD si sediile partenerilor. Clientii vor primi asistenta din partea unui specialist DPD si vor beneficia de ambalaj gratuit. Dimensiunile coletului trebuie sa se incadreze in limita a 300x200x200 mm. DPD Paketshop poate fi folosit in peste 70 de orase la nivel national.
Unul dintre obiectivele retelei DPD Paketshop este optimizarea procesului de livrare catre clientii persoane fizice si ca atare, unul dintre principalele segmente ce va beneficia de aceasta retea va fi comertul online. Astfel, clientii finali pot ridica direct produsul comandat dintr-unul din sediile DPD Paketshop, facilitand magazinului ajungerea mai usoara si mai convenabila la clientii sai, inclusiv in perioade aglomerate cum ar fi Black Friday sau sarbatorile de iarna.
Anul acesta, de Black Friday, intr-o saptamana, volumul livrarilor DPD, la nivel national, a fost echivalentul volumelor inregistrate intr-o luna obisnuita, iar Paketshop a contribuit la atingerea unei rate de retur mai mica decat in anii trecuti.
Implementarea DPD Paketshop in Romania este un proiect care face parte din planul investitional 2014, care a presupus dezvoltarea unui software avansat de gestionare a retelei, optimizarea procesului de livrare si interactiune cu clientii finali, integrarea cu sistemele existente DPD si cu cele ale partenerilor, pe langa costurile directe operationale de deschidere si gestionare locatii.
„Gestionarea eficienta a timpului este doar una din problemele de astazi. Informatia circula cu rapiditate, asteptarile clientilor de la furnizorii de servicii au crescut, iar companiile sunt nevoite sa puna mereu la dispozitie cele mai rapide si eficiente solutii. De exemplu, de Black Friday, ca in fiecare an, au aparut probleme in respectarea termenelor de livrare, iar companiile de curierat au fost nevoite sa ia masuri. DPD a lansat serviciul de ridicare/predare directa a coletelor, Paketshop, pentru a veni in intampinarea clientilor care isi doresc un serviciu rapid si simplu de curierat. In cazul cumparaturilor online, clientul final poate opta pentru ridicarea coletului dintr-unul din cele 85 de puncte de lucru DPD Paketshop. Astfel, comanda pleaca din depozitul magazinului online, ajunge in sediul DPD Paketshop si isi asteapta destinatarul pentru o perioada de pana la 7 zile pentru a fi ridicat. Curierul castiga prin reducerea ratei de retur si prin eliminarea unei adrese de livrare suplimentare, iar clientul este multumit ca isi poate ridica pachetul oricand doreste, rapid si simplu.” declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Cu peste 3 milioane colete livrate zilnic, DPD este unul dintre liderii internationali ai serviciilor de coletarie si curierat express. Compania detine cea mai importanta retea rutiera din Europa si livreaza in 230 de tari din lume. Clientii DPD, atat cei business cat si persoane fizice, au la dispozitie o gama larga de servicii de curierat nationale si internationale. DPD are 24.000 angajati si o flota de 18.000 de vehicule, care opereaza in peste 800 de locatii din 40 de tari. Actionarul majoritar, cu 83,32 % din actiuni, este GeoPostGroup, subsidiara aflata in proprietatea grupului francez La Poste. Cu o cifra de afaceri consolidata de peste 4,4 miliarde euro in 2013, GeoPost este in prezent al doilea cel mai mare furnizor de servicii de curierat si coletarie din Europa.
DPD Romania, parte din GeoPost Group, este activa pe piata locala din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrari urbane din Romania, infiintata in 1997. In prezent, DPD Romania se numara printre cele mai importante companii de curierat rapid si coletarie din Romania, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 72 depozite si 15 000 de colete livrate zilnic. DPD Romania are o acoperire nationala in proportie de 100% si efectueaza livrari in peste 230 de tari din intreaga lume. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|