transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 24-01-2025 4.7792 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Inele de logodna

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-04-2008

Sarbatorile de Paste au adus vanzari mai mari cu peste 50% comerciantilor online

Sarbatorile de Paste au adus vanzari mai mari cu peste 50% comerciantilor online

In perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte, românii au cumpărat online, cu cardul, produse şi servicii în valoare de 3,8 milioane euro, în creştere cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Media unei tranzacţii online a crescut, de asemenea, de la 87 euro, în primul trimestru din 2008, la 98 euro, în luna aprilie, se mentioneaza intr-un comunicat de presa al GECAD ePayment.

Principalele produse şi servicii comercializate în această perioadă au fost cele din industria telecom, produse IT&C, cărţi, jucării şi bilete la spectacole. Pachetele turistice şi biletele de avion au revendicat, de asemenea, o pondere importantă, acestea fiind însă achiziţionate în lunile anterioare pentru perioada ce include Paştele şi 1 mai.

"Produsele şi serviciile din turism, telecom şi IT aduc cea mai mare parte a veniturilor în general, indiferent de momentul anului. Până în acest moment, au prins cel mai bine la utilizatorul român de internet. Spre deosebire de anul trecut însă, de data aceasta cumpărăturile online de Paşte au inclus şi alte tipuri de produse, respectiv, cărţi şi jucării, produse pretabile pentru cadouri", afirmă Carmen Sebe, Director General GECAD ePayment.

Sărbătorile de Paşte au adus, de asemenea, noi recorduri şi în ceea ce priveşte numărul tranzacţiilor. Potrivit statisticilor din sistemul ePayment, cele mai multe cumpărături s-au efectuat în perioada 15-17 aprilie şi 21-25 aprilie, când numărul mediu de tranzacţii zilnice a ajuns la 1700, depăşind uneori şi 2000 de comenzi, spre deosebire de luna martie când numărul mediu de comenzi zilnice a fost de 1100-1200.



"Pentru următoarea perioadă, având în vedere că începe sezonul de vară şi o serie lungă de concerte, ne aşteptăm să crească semnificativ vânzările de pachete turistice şi bilete la spectacole", concluzionează Carmen Sebe.

 

SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jimbo
It's a pleasure to find someone who can think so clelary
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar