Cargus, una dintre cele mai mari companii de pe piata de curierat intern din România, a raportat o crestere de 20% a cifrei de afaceri pentru 2013, care devine astfel cel mai bun an din istoria sa. Compania de curierat a atins venituri record, de 25,7 milioane de euro, cu aproape sase milioane de euro mai mult fată de 2012.
Cargus si-a văzut astfel răsplătite investitiile făcute anul trecut în infrastructură si servicii, în conditiile în care 54% din cresterea totală a fost realizată prin achizitia de noi clienti si valorificarea portofoliului existent din segmentul comertului online. Noi produse, precum Express BOX, un serviciu de livrări de până la cinci sau zece kilograme cu ambalaj gratuit, au asigurat o crestere de 5% pe segmentul clientilor mici si mijlocii care plătesc numerar.
Gian Sharp, CEO Cargus, explică evolutia rapidă a companiei pe piata locală de curierat: “Ne-am propus să transformăm anul 2013 într-un an definitoriu pentru Cargus. Compania a beneficiat de investitii masive si si-a propus să crească într-un ritm superior celui din ultimii ani sustinând activ industria de comert electronic din România si străduindu-se să ofere cele mai bune servicii integrate de pe piata. Rezultatele obtinute ne arată că 2013 a fost un an de succes, iar cresterea de 20% fată de 2012 vine după o evolutie pozitivă pe toate categoriile de clienti din portofoliu.“
Primele două luni ale anului 2014 oferă noi perspective pozitive. Volumul livrărilor efectuate de Cargus a crescut cu 54% în comparatie cu aceeasi perioadă a anului trecut, în special datorită unei cresteri de 90% a livrărilor pentru sectorul de comert electronic, dar si printr-o crestere de 37% a volumelor din segmentul B2B.
Cargus a fost achizitionată în 2012 de Abris Capital Partners, unul dintre cele mai importante fonduri mid-market de private equity, si a făcut investitii în flotă si infrastructură de aproximativ 4 milioane de euro în 2013. .