transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 16-04-2014

Ariston Thermo deschide o noua fabrica in Vietnam si anunta achizitionarea celui de-al doilea jucator de pe piata de boilere din Africa de Sud

Ariston Thermo deschide o noua fabrica in Vietnam si anunta achizitionarea celui de-al doilea jucator de pe piata de boilere din Africa de Sud
 Alte stiri la aceasta categorie

Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanti jucători mondiali pe piata de echipamente de încălzire, a încheiat anul 2013 cu o crestere a business-ului, dar si cu o majorare a profitului si a investitiilor derulate, urmând ca în acest an să îsi continue consolidarea pozitiei la nivel mondial.

"În 2013, ne-am crescut si mai mult prezenta la nivel international prin operatiuni majore de dezvoltare, consolidându-ne pozitia din Europa si Italia prin cresterea investitiilor în Cercetare si Dezvoltare”, a declarat Paolo Merloni, Presedintele Executiv al Ariston Thermo.

Potrivit afirmatiilor sale, în 2013, compania si-a majorat si mai mult investitiile în Cercetare si Dezvoltare, ajungând la un total de 61 de milioane de euro, fată de 58 de milioane de euro în anul precedent.

În plus, de-a lungul anului trecut, Ariston Thermo a relizat pasi importanti, în conformitate cu obiectivele Grupului de a continua cresterile atât pe pietele mature, cât si pe cele emergente, prin investitii în îmbunătătirea produselor si ridicarea prezentei la nivel international.

Astfel, la mijlocul anului trecut, Ariston Thermo a anuntat două asocieri importante, una pe piata italiană si alta peste granite. Prima implica achizitia unei companii ce produce componente electrice, DhE, în timp ce a doua implica un joint venture în Uzbekistan, cu firma Uztransgaz – o subsidiară a furnizorului de utilităti detinut de stat, Uzbekneftegaz – axată pe producerea si distributia de produse cu eficientă ridicată pe piata locală. Este important de amintit, de asemenea, că, la începutul anului 2014, Grupul l-a numit pe Leonardo Senni în functia de Chief Executive Officer.

În ceea ce priveste business-ul Grupului, reprezentantul companiei a anuntat că Ariston Thermo a realizat venituri anuale de 1.335 milioane de euro în 2013, în crestere cu 0,8% comparativ cu 2012 (o crestere cu 2,4% dacă nu se iau în calcul fluctuatiile ratei de schimb valutar).

În acelasi timp, compania a raportat o crestere cu 7,6% a EBITDA ajustat la 141 de milioane de euro si un avans cu 16,5% al EBIT, la 99 de milioane de euro. Profitul net al companiei a raportat, de asemenea,  o majorare cu 24%, ajungând la 64 de milioane de euro.

Pentru 2014, compania urmăreste să îsi îmbunătătească în continuare produsele, sistemele si solutiile.  De asemenea, Grupul va continua să se concentreze pe brandurile proprii, investind în marketing si comunicare pentru a se dezvolta tot mai mult pe pietele pe care operează, si va face, de asemenea, noi investitii în productie, dar si în Cercetare si Dezvoltare.

„Grupul nostru este acum într-o pozitie excelentă, echilibrat atât din punct de vedere al penetrării la nivel geografic cât si al mixului de produse, si, în 2014, îsi propune să crească datorită prezentei internationale, a puterii brandului si îmbunătătirii solutiilor”, a mai spus Paolo Merloni.

Prima parte a anului în curs a însemnat pentru Ariston Thermo si inaugurarea unei noi unităti de productie de boilere electrice în apropiere de Hanoi, Vietnam, care va deservi piata autohtonă, cât si tările din Asia de Sud-Est. Aceasta este amplasată pe o suprafată de 50.000 de metri pătrati si a dus la crearea a circa 300 de noi locuri de muncă în regiune, având o capacitate de productie de 1 milion de boilere pe an. Odată cu inaugurarea acestei noi fabrici, Ariston Thermo îsi îmbunătăteste capacitatea de a răspunde nevoilor pietelor din Sud-Estul Asiei.

"Această nouă fabrică întăreste strategia noastră de dezvoltare la nivel mondial, care se defineste printr-o prezentă internatională puternică combinată cu rădăcini locale, pentru a fi astfel cât mai aproape de clientii nostri”, a afirmat Presedintele Executiv al Ariston Thermo.

„Prin inaugurarea acestei unităti de productie ne consolidăm capacitatea de productie în tările din Asia de Sud-Est, o zonă cu o crestere puternică si în care Vietnamul este punctul central al strategiei noastre de dezvoltare”, a mai adăugat reprezentantul companiei.

Inaugurarea fabricii de boilere este, de asemenea, rezultatul unei povesti de succes a Ariston Thermo în Vietnam, o piata pe care Grupul este prezent încă din 1988, fiind în acelasi timp lider cu brandul Ariston, unul dintre cele mai respectate mărci italiene din această tară.

Primele luni din 2014 au însemnat pentru Ariston Thermo si continuarea expansiunii internationale prin intrarea directă pe piata din Africa de Sud, piată pe care compania nu avea o prezentă directă, odată că achizitia unei companii dinamice si cu cresteri rapide.

Astfel, Ariston Thermo a finalizat cumpărarea integrală a Heat Tech Geysers, cel de-al doilea jucător al pietei de boilere electrice sud-africane, care are 150 de angajati si un business de 15 milioane de euro în 2013, în crestere comparativ cu anul precedent. Translink Corporate Finance a actionat în calitate de consultant financiar unic.

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre cei mai importanti jucători internationali în productia si furnizarea unei game complete de echipamente si servicii destinate încălzirii si producerii de apă caldă menajeră.

Portofoliul de produse Ariston Thermo Romania este compus din centrale termice murale si de pardoseală, conventionale si în condensare sub brandurile Ariston, Chaffoteaux si Rendamax, boilere electrice si indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer conditionat, pompe de căldură si panouri solare.

Ariston Thermo Group a înregistrat în 2013 vânzări totale de 1,335  miliarde de euro si a vândut 7,2 milioane de produse în peste 150 de tări. Compania are în total 6.600 de angajati în cele 45 de companii si 7 reprezentante aflate în 31 de tări. Compania asigură, de asemenea, o distributie ce acoperă peste 150 de state din întreaga lume. Grupul oferă o gamă completă de produse, sisteme si servicii, in special sub brandurile Ariston, Elco, Chaffoteaux si Racold.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar