|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 01-03-2015 |
Brikston Construction Solutions SA, noul nume al companiei Ceramica SA Iasi
Alte stiri la aceasta categorie
Compania Ceramica SA Iasi, unul dintre principalii jucători ai pietei locale de materiale de constructii pentru zidărie si finisaje, anuntă schimbarea denumirii în Brikston Construction Solutions SA începând cu luna februarie, preluând astfel numele brandului sub care sunt cunoscute produsele fabricate si comercializate.
“Decizia de schimbare a denumirii în acord cu brandul s-a realizat pentru a avea o comunicare unitară către consumatori, dar si pentru a reflecta identitatea brandului care ne-a consacrat si în numele companiei. Lansarea acestui brand a fost un pas strategic, deoarece compania noastră a câstigat încrederea consumatorilor, reusind să se impună în piata materialelor de zidarie. De asemenea, brandul Brikston a jucat un rol esential în transformarea companiei dintr-un jucator la nivel local, în unul national”, a declarat Iulian Mangalagiu, directorul general al Brikston Construction Solutions SA.
Acesta a mai adăugat că schimbarea denumirii companiei vine si în întâmpinarea planurilor de extindere a exporturilor si, în acest fel, identitatea unitară a firmei si a brandului este un avantaj.
Iulian Mangalagiu a mai declarat că, dincolo de schimbarea denumirii, Brikston Construction Solutions SA va continua în acest an să investească în serviciile pe care le oferă. Printre acestea se numără asigurarea transportului, asigurarea gratuită de consultantă si documentatie tehnică de specialitate si, în acelasi timp, oferirea unui soft care calculează cu precizie necesarul de materiale al unei constructii.
“Pentru 2015, Brikston Construction Solutions SA îsi propune să continue strategiile care au dus la cresterea cotei de piată din 2008 până în prezent: extinderea teritorială, dezvoltarea gamei de produse, mentinerea la standarde ridicate a calitătii produselor. Totodată vom continua să ne adaptăm nevoilor partenerilor nostri si să oferim servicii cât mai performante si complexe”, a mai spus Iulian Mangalagiu.
Brikston si Brikston klinker au adus triplarea business-ului în doar 4 ani
Pe lângă produsele de zidărie cu care s-a remarcat, compania a dezvoltat în timp si o ofertă de solutii ceramice complete pentru constructii - Brikston klinker - gamă ce cuprinde cărămidă si placaj ceramic klinker, pentru placarea fatadelor, si pavaj ceramic klinker, deosebite ca aspect, dar si ca rezistentă în timp, produse pentru aplicatii speciale precum grătare, căramidă pentru gard, granule ceramice decorative pentru gradină.
„Lansarea celor două branduri au făcut ca, din 2008 si până în 2012, vânzările companiei să se tripleze fată de momentul anterior lansării acestor mărci. Unul din motive, dincolo de calitatea produselor, a fost si faptul că numele Brikston este puternic si încărcat de semnificatie. Am combinat termenii ‚brick’ (caramidă) si ‘stone’ (piatră) pentru a oferi clientilor, prin nume, cel mai important beneficiu rezultat din utilizarea cărămizilor noastre: rezistentă la compresiune. În plus, sloganul Brikston, ‚Mai rezistentă decât prevede legea’, spune totul despre standardele noastre de calitate”, a subliniat Iulian Mangalagiu.
Acesta a mai adăugat, de asemenea, că în procesul de productie se utilizează numai materii prime de cea mai bună calitate si tehnologii performante. În plus, compania se preocupă de eficientizarea si îmbunătătirea în mod continuu a fluxului de productie, pentru a oferi produse cât mai bune din punct de vedere calitativ, iar acest lucru presupune investitii, an de an, în modernizarea liniilor de productie.
Brikston Construction Solutions SA este unul dintre principalii jucători ai pietei românesti de materiale pentru zidărie si finisaje. Compania are în spate o experientă de peste 45 de ani si un număr de peste 200 de angajati, fiind recunoscută pe piata de profil pentru calitatea superioară a produselor sale, gama diversificată oferită si rezistenta la compresiune a materialelor pentru zidărie.
Compania a fost înfiintată în 1969 sub numele de Fabrica de produse ceramice. În anul 1973, prin unificarea cu fabrica de betoane armate, s-au pus bazele Întreprinderii de Materiale de Constructii Iasi, cu două sectii: sectia de produse ceramice si sectia de prefabricate. Cele două sectii ale I.M.C. Iasi au devenit societăti comerciale independente, sucursale ale S.C. SOMACO S.A. Bucuresti, începând cu 1991, iar din anul 1992, SC CERAMICA SA Iasi a devenit companie independentă.
În anul 2007, pachetul majoritar de actiuni a fost preluat de Advent International, care a realizat investitii si schimbări majore în companie, iar din 2014, compania este detinută majoritar de fondul de investitii ADM Capital.
În 2012, Brikston a devenit singurul producător de caramidă de pe piata românească care are în portofoliu 3 certificări: ISO 9001 - managementul calitătii; ISO 14001 – managementul mediului si OHSAS 18001 – securitate si sănătate ocupatională, care atestă preocuparea companiei pentru toate aspectele fundamentale ale desfăsurării activitătii în domeniul fabricării cărămizilor.
ADM Capital a investit în pietele emergente de peste 15 ani. Fondată în 1998, în timpul crizei financiare din Asia, ADM Capital a dezvoltat relatii puternice cu companiile beneficiare ale investitiilor, lucru care i-a permis să construiască o prezentă de durată, atât în Asia, cât si în Europa Centrală, Rusia, CSI si Turcia.
ADM Capital a alocat 2,9 miliarde de dolari pentru 110 investitii încă de la începuturi si în prezent gestionează active de 1,6 miliarde de dolari. Operatiunile de ADM Capital cuprind birouri în Londra, Kiev, Istanbul, Almaty, Mumbai, Beijing si Hong Kong, cu o echipă globală de peste 50 de profesionisti. .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|