Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de Euro), în crestere cu peste 10 % fată de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei.
„Investitii totale în valoare de peste 10 milioane de lei în modernizarea laboratoarelor companiei si retehnologizarea unor linii de productie ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar si să eficientizăm substantial procesul de fabricatie ”, a spus Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „După încă un an de evolutie continuă, datorat în exclusivitate consumatorilor nostri dedicati si pasiunii lor pentru produsele românesti, suntem bucurosi să ne confirmăm pozitia de lider pe piata românească de cosmetice” a completat acesta.
Anul 2014 a însemnat pentru compania clujeană si primirea titlului de SUPERBRAND la categoria “Îngrijire personală” pentru Gerovital, un premiu conferit în urma unei evaluări complexe de către SUPERBRANDS România si care certifică performanta exceptională a mărcii atât la nivel national, cât si international.
De asemenea, Farmec a inaugurat în anul 2014 două magazine de brand în orasele Salonic si Katerini din Grecia, unde cei care apreciază cosmeticele Farmec pot regăsi o gamă variată de produse si pot beneficia de consiliere din partea specialistilor.
La cifra de afaceri în crestere a contribuit si lansarea unor noi game de produse în anul precedent, care valorifică ingrediente active performante: Gerovital Happiness (gamă de produse moderne pentru fată si corp dedicate mai ales tinerelor), Gerovital H3 Evolution Perfect Look (gamă de produse specializate în estomparea imperfectiunilor tenului), Gerovital H3 Derma+ ( gamă exclusivă de produse dermatocosmetice a companiei), Gerovital H3 Men si ArganPlus (gamă de produse pentru păr pe bază de ulei nobil de argan).
Pentru anul 2015, Farmec îsi propune mentinerea aceluiasi trend de crestere a vânzărilor ca în ultimii ani, îmbogătirea portofoliului de produse cu noi game si extinderea unor linii de produse deja existente.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, detine mărci recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Produsele companiei ajung în peste 30 de tări, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distributiei în tările vecine.
Compania detine Certificatul International de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul International pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricatie, conform cu cerintele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital..