Venirea toamnei este startul pentru o perioada foarte productiva in cadrul companiilor din sfera marketingului direct, in special in randul firmelor ce realizeaza materiale si obiecte promotionale personalizate. Gama de produse solicitate de clienti este vasta, de la memo stickere personalizate de diverse forme si pana la tricouri, brelocuri, genti si ghiozdane personalizate, totul in functie de target si de specificul campaniilor derulate.
Internetul a devenit canalul principal de vanzari, caci aici poti afla instant pretul unui tricou personalizat, ofertele fiind diferite in functie de materiale, cantitate si tipul de imprimare. Cei mai multi clienti din zona de business folosesc internetul pentru a se informa, iar de aici pana la comanda propriu-zisa este un pas tot mai des facut, pe masura ce e-commerce-ul devine popular in tranzactiile B2B, in tara noastra.
De altfel, companiile pretuiesc foarte mult timpul economisit pentru orice procese de achizitie, tocmai de aceea cumparaturile online sunt de preferat. In plus, e-commerce-ul presupune o transparenta crescuta si implicit o concurenta acerba: ca si client, ai oricand acces la ofertele tuturor companiilor de pe piata, deci le poti compara si poti decide care este cea mai buna, cea mai potrivita pentru nevoile tale specifice.
Dupa campaniile de tip Back to School, cele mai multe promotii sunt in contextul Halloween, cel mai nou pretext de marketing in Romania, care isi produce efecte in a doua jumatate a lunii octombrie. Mai departe, din noiembrie incepe oficial sezonul de iarna, cu Sarbatoarea Craciunului si cu Revelionul.
Este dovedit faptul ca, in ultimele luni din an, creste consumul in cam toate domeniile de retail, oamenii sunt dispusi sa cheltuiasca mai multi bani pe produse si servicii. Tocmai de aceea, retailerii lanseaza in aceasta perioada oferte speciale pe care le promoveaza inclusiv prin fel de fel de obiecte promotionale personalizate..