transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 21-08-2017 3.9079 lei 4.5881 lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

Piese Auto Online

Dotari Saloane

Cosuri cadou de la Boutique Cadeaux

Curierat rapid Bucuresti

Tigara Electronica Smokemania

GiftIdea.ro - Cosuri Cadou Corporate

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-04-2017

Romania, o piata inca foarte atractiva pentru solutiile de call center

Romania, o piata inca foarte atractiva pentru solutiile de call center

De multi ani, Romania este o prezenta importanta pe piata de servicii de call center din Europa. Motivele sunt diverse, in principal fiind vorba despre costurile reduse ale muncii (salarii inca mici fata de cele din statele dezvoltate), dar si despre calitatea resurselor umane: persoane ce au atat competente in zona IT&C, cat si cunostinte avansate de limbi straine precum engleza, franceza, germana sau italiana.

Exista astfel, dincolo de companiile locale, numeroase companii din alte tari, care si-au externalizat seviciile de call center prin colaborari cu firme de specialitate din tara noastra. Solutii call center (de la relatii clienti si pana la telemarketing si alte nise) sunt dezvoltate nu doar in Bucuresti, Constanta, Iasi si alte orase mari, ci si in localitati mai mici, unde exista forta de munca locala bine pregatita, ce poate reprezenta "motorul" unui astfel de domenii.

In mod "traditional", joburile in domeniul call center se obtin relativ usor (nu este nevoie de experienta, ci doar de capacitatea de a indeplini atributiile legate de munca). Un alt aspect important: de obicei, joburile la call center sunt ma bine platite decat cele din alte domenii, in aceeasi regiune geografica.

In ultimii ani, salariile si beneficiile angajatilor la call center au crescut permanent, dar Romania ramane o piata foarte atractiva pentru companiile europene. Exista chiar investitii noi ale unor operatori, sute de joburi disponibile in prezent sau anuntate pentru perioada imediat urmatoare.

"Suntem o companie care presteaza servicii de call center, venind in intampinarea solicitarilor potentialilor clienti cu solutii complete pentru maximizarea vanzarilor, promovarea produselor si fidelizarea clientilor.

Lucram cu o echipa de profesionisti experimentati, pasionati de ceea ce fac", explica cei de la TOPcallcenter.ro, o firma ce ofera servicii profesionale de call center. Pe website apare si un citat demn de subliniat: "Scopul fiecarui business in parte este acela de a obtine si de a-si pastra clientii" - Shep Hyken.

O nisa populara in randul clientilor corporate este cea de solutii inbound - info line, customer support, gestionare linii vezi. "Call center-ul nostru va ofera solutii extrem de avantajoase pentru a obtine un feed-back cat mai concret din partea cleintilor business-ului pe care il desfasurati", mai spun oficialii companiei.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar