transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-04-2015

Vanzarile Miele Romania au crescut cu peste 80% in T1 2015

Vanzarile Miele Romania au crescut cu peste 80% in T1 2015

Miele, compania numărul unu în productia de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat o crestere de 82% a vânzărilor pe piata din România în primul trimestru din 2015 (intervalul ianuarie – martie), comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut. Aceasta este cea mai mare crestere trimestrială a vânzărilor înregistrată de Miele în România. În 2014, Miele a realizat o cifră de afaceri anuală de aproximativ 10 milioane de lei pe piata locală.

„Piata de electrocasnice premium din România este în crestere, oferindu-ne astfel contexul potrivit pentru a implementa fără abateri strategia Miele stabilită pentru România,” declară Loredana Butnaru, Director Vânzări Miele România. „Ne asteptăm ca evolutia vânzărilor de produse electrocanice premium Miele să se mentină pe tot parcursul acestui an si suntem siguri că schimbarea strategiei pentru România în anul 2014 ne va asigura o crestere sustinută pentru urmatorii 5 ani.“

Cresterea vânzărilor Miele în intervalul ianuarie – martie 2015 a fost sustinută de strategia implementată începând cu anul 2014: o nouă reprezentare a brandului, prin relocarea showroom-ului din Otopeni în Piata Presei, Bucuresti; precum si de încheierea de noi parteneriate si de extinderea retelei de distributie.  

La începutul anului, Miele a lansat în România si showroom-ul online de electrocasnice premium pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse disponibile în showroom-ul offline din Bucuresti, precum si la partenerii din tară. Acest parteneriat este un proiect singular în România si va genera până la 5% din totalul vânzărilor realizate de Miele pe piata locală, în 2015.

În prezent, Miele România are o retea de 30 parteneri si 55 de magazine si va continua să realizeze parteneriate noi, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei, care vizează mai ales prezenta în magazine offline.



Există doar câteva branduri în lume ce respectă aceeasi viziune, traditiile si standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai putine reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoastere la nivel international. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat si oferit lumii cele mai inovatoare echipamente electrocasnice din istorie. Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, apartinând familiilor Miele si Zinkann – aflate astăzi la a patra generatie. Filosofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită

In dezvoltarea de noi tehnologii pentru a transforma si reinventa experienta în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.660 de angajati, prezent în 47 de tări prin subsidiarele proprii de vânzări si în 50 de tări prin intermediul distribuitorilor si importatorilor. În anul financiar 2013/2014 a obtinut vânzări în valoare totală de 3,22 de miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întretinere a rufelor; masini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întretinere a rufelor si masini de spălat vase pentru uz profesional, dar si aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale si de laborator. În 2007, Miele Appliances SRL si-a deschis portile si în România, una dintre principalele tări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global. 

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar