transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-04-2010

Un sfert dintre romani au credite, arata un studiu GfK Romania

Un sfert dintre romani au credite, arata un studiu GfK Romania GfK Romania a analizat în studiul continuu al pieţei bancare din luna martie 2010 obiceiurile populaţiei din ţara noastră de utilizare a produselor oferite de bănci.

Procentul utilizatorilor de produse bancare este de 56% din totalul populaţiei de peste 15 ani (media pentru întreg anul 2009), România clasându-se pe locul 13 între ţările europene analizate, cu doar o poziţie înaintea Bulgariei. Printre primele clasate se găsesc ţări precum Slovenia şi Austria cu o penetrare a serviciilor bancare de 100%, respectiv 98%, urmate de Croaţia şi Cehia cu câte 90 de procente.

Spre deosebire de situaţia folosirii la modul general a produselor bancare, România se poziţionează în top trei în ceea ce priveşte preferinţa pentru credite. 26% dintre români apelează la această sursă de împrumut bancar, la acelaşi nivel cu Ungaria şi cu doar un loc în urma liderului - Slovenia – ţară în care 32% din populaţie s-a dovedit interesată de credite.

În martie 2010, în România creditele de consum (fără ipotecă) au fost contractate de 18% din populaţie, în scădere cu 4 procente faţă de luna ianuarie, în vreme ce creditele pentru achiziţionarea unei case sau apartament se plasează la doar 4%. În legătură cu intenţiile de împrumut în următoarele 12 luni, 4% românii spun că vor apela la credite de consum şi numai 1% la cele pentru locuinţă.

11% dintre românii chestionaţi declară că folosesc produse bancare de economisire, mult mai puţin decât austriecii (75%), cehii sau bulgarii (peste 2 treimi din populaţie), dar mai mult decât vecinii din Ucraina, Polonia sau Serbia.

Dacă ne referim la obiceiurile de utilizare a serviciilor tip e-banking sau Internet banking, românii se dovedesc încă foarte reticenţi, mai puţin de un procent apelând la acestea.
În fruntea topului se află Cehia (29%), Slovenia (24%) şi Polonia (20%).

GfK Financial Market Data System (FMDS) este un studiu continuu care măsoară obiceiurile bancare ale locuitorilor cu vârsta de peste 15 ani din 13 ţări ale Europei Centrale şi de Est: Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, Croaţia, Slovacia, Slovenia, Rusia, Ucraina, Serbia, Macedonia, Bosnia Herţegovina, Bulgaria şi România, eşantionul celor chestionaţi în România fiind de 1000 de persoane, reprezentativ la nivel naţional.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De peste 8 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi IT, finanţe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.

Înfiinţat în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
crorkz matz
SOirit Thank you ever so for you blog.Really looking forward to read more. Will read on...
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar