transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 09-11-2011

52% dintre consumatorii belVita iau micul dejun zilnic, se arata intr-un sondaj online

52% dintre consumatorii belVita iau micul dejun zilnic, se arata intr-un sondaj online Conform unui sondaj realizat cu ajutorul fanilor belVita Start de pe pagina proprie de Facebook, 52% din cei care consumă biscuitii Belvita iau zilnic micul dejun. Sondajul face parte din campania derulată de Belvita pentru realizarea continutului cărtii - Mic Dejun 2.0, cu cel mai mare număr de autori din România.

La acest sondaj , realizat prin intermediul aplicatiei dedicate de pe pagina de Facebook a belVita Start au răspuns 795 de persoane. Dintre acestia, 52% dintre consumatorii belVita iau micul dejun zilnic, în timp ce alti 25% iau această masă de 4-5 ori pe săptămână.

72.2% din consumatorii care iau micul dejun mai putin de o dată pe săptămână sunt constienti de importanta acestei mese, însă declară că nu o pot lua în fiecare zi. Principalele motive sunt lipsa timpului (57.94%) si absenta senzatiei de foame în acea perioadă a zilei (38.10%), în timp ce 3.97% argumentează că le este suficientă o gustare mică (covrig, sărătele)

“Suntem încântati de numărul mare de consumatori belVita Start care au răspuns invitatiei de a participa la definirea culturii micului dejun prin contributiile lor la continutul cărtii Mic Dejun 2.0.
Rezultatele obtinute ne arată că în prezent consumatorii din România sunt din ce în ce mai constienti de importanta primei mese a zilei si fac tot posibilul pentru a avea un regim alimentar echilibrat si sănătos” a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods

Pe parcursul celor 4 săptămâni dedicate culegerii de informatii de la consumatori, prin intermediul paginii de Facebook belVita Start fanii români au postat 567 de retete proprii pentru mic dejun, definitii , asocieri neobisnuite pentru prima masă a zilei si au folosit aplicatiile dedicate de pe pagină pentru a vota retete de mic dejun sau a răspunde la sondajul despre obiceiurile de mic dejun ale românilor.

Campania este urmată acum de etapa de validare a continutului, selectarea co-autorilor în baza criteriilor prezentate în regulamentul acesteia si lansarea oficială a cărtii Mic Dejun 2.0 în următoarea lună.

Mic Dejun 2.0 este un proiect demarat de belVita Start, singurii biscuti special creati pentru micul dejun de pe piata din România, care va avea ca rezultat final publicarea unei cărti despre cultura micului dejun. Aceasta va include retete, curiozităti si obiceiuri legate de prima masă a zilei, informatii nutritionale utile despre alimentele cele mai folosite la micul dejun si multe altele. Cartea este realizată prin contributiile aduse de către fanii de pe Facebook si cu sprijinul medicului nutritionist Corina Zugravu.

belVita Start sunt biscuiti deliciosi, crocanti, special creati pentru a fi parte a unui mic dejun echilibrat si sănătos. Fabricati din ingrediente atent selectionate, bogati în cereale, biscuitii Belvita Start sunt o sursa de fibre, vitamine si minerale. S-a demonstrat ca, atunci când sunt consumati ca parte a unui mic dejun echilibrat, ei elibereaza treptat carbohidrati timp de 4 ore si te mentin în forma toata dimineata.

Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT), cu sediul în Northfield, Ill., este o fortă globală în industria alimentară, cu un portofoliu de mărci fără egal, iubite de consumatori. Kraft Foods comercializează cu succes produse delicioase precum biscuiti, dulciuri, băuturi, brânzeturi, mezeluri si semipreparate în aproximativ 170 de tări.

Compania a înregistrat în 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari, peste jumătate din această sumă provenind din afara Americii de Nord. 11 dintre mărcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia si Trident – generează venituri de peste 1 miliard de dolari anual, iar 40 dintre mărcile sale sunt iubite de consumatori de peste un secol. Lider în inovatie, marketing, sănătate & wellness si dezvoltare durabilă, Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index si Ethibel Sustainability Index.

Kraft Foods este prezentă pe piata din România începând cu anul 1994. Mărcile Kraft Foods din România sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piată MEMRB, Kraft Foods detine pozitia numărul 1 pe piata de cafea si ciocolată în România si o pozitie importantă pe piata de biscuiti..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Wimpy
More posts of this quality. Not the usual c***, plaese
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar