transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-03-2024 4.5614 lei 4.9715 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-11-2016

Campanie Lay`s in parteneriat cu Vodafone

Campanie Lay`s in parteneriat cu Vodafone

Noul proiect Lay`s este realizat în parteneriat cu Vodafone, ambele branduri lansând consumatorilor invitația de a se bucura de navigarea rapidă pe internet în timp ce savurează chipsurile Lay’s. Astfel, prin milioanele de mega de net din pungile de chipsuri, Lay’s revoluționează accesul la internet și provoacă fanii să experimenteze această inovație.

“Cu fiecare nouă campanie, Lay’s își propune să se reinventeze și să găsească noi modalități de a dialoga cu consumatorii. Și de această dată am urmat acest drum. Campania <<Gustul Lay’s te MEGA cucerește>> aduce în plus și inovație. Este cel mai atractiv mecanism promoțional lansat de un brand non-digital, iar parteneriatul cu Vodafone este în sine un exemplu puternic de cross-marketing între branduri consacrate, aceste inițiative fiind încă la început de drum în România. Pentru dimensiunea acestei campanii, am gândit o comunicare 360 pe măsură. Pilonul de digital al campaniei este unul solid, foarte complex și targetat, perfect adaptat la ultimele tendințe din domeniu. De asemenea, consumatorii ne vor vedea la TV, se vor bucura de activări BTL și de activități interactive în magazine.

Vom fi prezenți și în cele mai vizibile zone din București, dar și în marile orașe din țară pe toată durata campaniei.”,  declară Alina Imbrea, Marketing Director Snacks Greater Balkans, PepsiCo.

Pentru a oferi cât mai multe motive de a îmbina plăcutul cu plăcutul – navigarea pe net și gustul inconfundabil al chipsurilor Lay’s, noua campanie aduce 12 milioane de premii instant în pungile Lay’s, constând în date mobile - 300 MB, 1 GB și 10 GB, dar și premii pe oră, prin care consumatorii au șansa de a câștiga un Smart MEGA Kit format dintr-un telefon Vodafone Smart Prime 7 + 1 Baterie externă + 1 cartelă Vodafone cu 100GB de net, nelimitat voce și SMS în rețea.
Mai mult decât atât, cum nicio invenție nu vine singură, Lay’s lansează Lay’s Mega Delivery, cel mai nou serviciu de curierat pentru studenții din zona campusurilor care se confruntă cu dileme existențiale – "noi ce ronțăim astăzi?" și "ce te faci când mai ai nevoie de net?". Lay’s Mega Delivery va rezolva dubla nevoie a studenților: net pentru a comunica cu prietenii și chipsuri pentru momentele când toți se strâng în cameră "la o carte".

Activarea din campusurile studențești va avea loc în perioada 31 octombrie – 16 decembrie 2016, în marile centre universitare din țară, precum București, Iași, Constanța, Brașov, Cluj și Timișoara. Pentru a accesa noul serviciu Lay’s, studenții trebuie să intre pe www.gustullays.ro/megadelivery și să lanseze o comandă. De aici, intervine cu rapiditate echipa Lay’s Mega Delivery, care livrează într-o jumătate de oră chiar la ușa căminului, atât comanda, cât și o surpriză din partea brandului.

Așa cum au obișnuit fanii Lay’s, Cabral și Puya sunt ambasadorii brandului, iar publicul este invitat să descopere surprizele și inovația în materie de premii, aduse de noua campanie Lay’s și de parteneriatul cu Vodafone.

.


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar