transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-05-2013

Cele mai populare 150 de nume romanesti inlocuiesc logo-ul Coca-Cola

Cele mai populare 150 de nume romanesti inlocuiesc logo-ul Coca-Cola

Pentru prima oară în istoria brandului, Coca-Cola le oferă logo-ul consumatorilor săi şi îi îndeamnă să îi suprindă pe cei dragi oferindu-le o sticlă de Coca-Cola cu numele lor. Andrei, Ana sau Maria au acum propriile sticle de Coca-Cola, ce le poartă numele. În noua campanie Împarte o Coca-Cola, cele mai populare 150 de nume româneşti înlocuiesc emblematicul logo al brandului, până la jumătatea lunii iulie.

Coca-Cola îi îndeamnă pe consumatori să împartă o Coca-Cola cu cei apropiaţi, într-un mod inedit. Iubitorii Coca-Cola îi pot surprinde pe cei dragi, graţie etichetelor personalizate cu 150 de nume din România şi apelative diverse. „Împarte o Coca-Cola cu un gamer”, dacă ai un prieten care iubeşte jocurile pe calculator, sau „Împarte o Coca-Cola cu un biker”, dacă fratele tău este pasionat de biciclete.

„Iubitul”, „iubita”, „jumătatea ta”, „tipa sexy”, „Ms. Style”, „Mr. Love”, „VIP”, „diva”, „star”, „rapper”, „gaşca”, „colegii”, „familia”, „cei dragi”, „prietenii”, „invitaţii”, „fetele”, „băieţii”  sunt o parte dintre apelativele care personalizează dozele şi sticlele Coca-Cola, alături de 150 de nume. Selecţia a fost realizată cu ajutorul Ministerului Administraţiei şi Internelor, Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date, luând în calcul cele mai folosite nume la nivel naţional, atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi, născuţi în perioada 1982 - 2000.



“Am pornit de la momentele plăcute în care împărţim o Coca-Cola alături de prieteni şi familie. Ne-am dorit să le oferim consumatorilor posibilitatea de a-i surprinde pe cei dragi sau chiar de a-i îndemna să lege noi prietenii, prin intermediul băuturii lor preferate. Oricine poate acum să savureze o Coca-Cola cu Andrei, Ioana sau cu gaşca şi colegii, în cea mai inovatoare campanie Coca-Cola. Aşteptăm cu mult entuziasm impresiile fanilor Coca-Cola şi suntem ferm convinşi că modul în care aceştia vor accepta provocarea noastră de a împărţi o Coca-Cola va fi creativ”, declară Nicoleta Eftimiu Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.

Campania Împarte o Coca-Cola este susţinută de activităţi integrate de marketing şi promovare, iar canalele de comunicare sunt utilizate într-un mod inedit – tot conţinutul generat este agregat şi integrat în site-ul campaniei www.shareacocacola.ro şi afişat pe canalele de social media ale Coca-Cola.

Împarte o Coca-Cola beneficiază de spoturi TV, promovare în cinematografe, afişaje stradale şi afişaje pe autobuzele din Bucureşti şi Constanţa.

Campania le dă şansa consumatorilor să îi surprindă pe cei dragi afişându-le numele pe ecranele magazinului Cocor, în cadrul unuia dintre proiectele speciale ale campaniei. În perioada 24 mai – 24 iunie, accesând de pe mobil www.imparteococacola.ro şi tastând numele celui drag, acesta va fi proiectat câteva minute mai târziu pe ecranul imens amplasat pe magazinul Cocor din centrul Bucureştiului, accesibil online şi pe www.cocor.ro/live.


Până la sfârşitul lunii august, Coca-Cola le dă posibilitatea consumatorilor să împartă o Coca-Cola şi în spaţiul virtual, prin intermediul site-ului www.shareacocacola.ro, care le permite să personalizeze cutii virtuale de Coca-Cola şi să le trimită apoi prietenilor de pe reţeaua de socializare Facebook.

 Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.

Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
 
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar