transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Emysoft.ro - creare site

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 07-06-2014

Danone - afaceri in scadere cu 5% in 2013

Danone - afaceri in scadere cu 5% in 2013
 Alte stiri la aceasta categorie

Veniturile Danone România au depăsit 481 milioane lei în 2013, în usoară scădere cu 5% în comparatie cu anul anterior. “Suntem lider pe piata românească a iaurturilor si ne asteptam la această usoară descrestere în 2013. Consumul nu a înregistrat o revenire anul trecut, consumatorii rămânând prudenti si cheltuind mai putin, si, în plus, am avut un impact nefavorabil din evolutia preturilor la materii prime si a hedging-ului financiar. Chiar si în aceste conditii, rezultatele operationale au fost pozitive, continuând de-a lungul anului strategia de investitii pe termen lung în România. Am adus noi produse consumatorilor si am continuat să dezvoltăm categoria lactatelor proaspete asa cum am făcut în ultimii 15 ani, de când producem în România. Suntem aici să rămânem si să contribuim la dezvoltarea pietei, atât în vremurile bune, cât si în cele mai dificile pentru consumatori,” spune Dieter Schulz, Director General Danone Sud Estul Europei.

Piata a fost în transformare în 2013, segmentul iaurturilor rămânând plat, în timp ce vânzările promotionale au fost semnificativ intensificate pe acest segment. Consumatorii au fost prudenti si au cheltuit mai putin: cosul mediu de cumpărături pentru alimente s-a redus cu 50% fată de 2008, în paralel cu activităti promotionale crescute si dezvoltarea semnificativă a mărcilor private, datorată mai ales tendintei de crestere a magazinelor de tip discounter si supermarket.

Noile produse au rămas o prioritate pentru Danone România si în 2013: “OIKOS, noul brand de iaurturi sătioase cu mai multe proteine, lansat anul trecut, s-a dovedit un succes pe piată si are o tendintă de crestere.

Am avut, de asemenea, rezultate foarte bune cu inovatiile aduse în gamele Activia Light si Danonino. Mai mult, vânzările produselor noastre de dietă s-au triplat în 2013 în comparatie cu 2012 si am crescut în segmentele de băuturi traditionale, asa cum este Sana,” spune Dieter Schulz. “În acelasi timp, indiferent de presiunile pietei asupra preturilor, calitatea produselor noastre nu este negociabilă si este un factor cheie în ecuatia de valorizare a acestora,” explică mai departe Dieter Schulz.

În ultimii 15 ani, Danone a condus dezvoltarea categoriei lactatelor proaspete în România, informând si educând oamenii pentru o alimentatie sănătoasă si lansând noi game de produse cu valoare adăugată pentru consumatori. “În 2014, vedem că piata lactatelor proaspete rămâne o provocare, cu consumatori care cheltuiesc cu atentie, costuri mai mari de productie care trebuie compensate printr-o eficientă internă mai mare, pentru a păstra cele mai bune preturi si cea mai bună calitate pentru consumatori. Vom continua să ne servim consumatorii cu iaurturile cu cel mai bun raport calitate-pret si să investim în noutăti, în oamenii nostri, în fermierii nostri si în fabrica noastră,” concluzionează Dieter Schulz.

Cu o expertiză internatională de aproape 100 de ani în producerea de iaurturi, lider mondial pe categoria de lactate proaspete, Grupul Danone a demarat investitia în România, în 1996, prin achizitia fostei unităti Miorita Fundeni, care nu mai functiona la acel moment. Fabrica din Bucuresti a fost apoi reabilitată si echipată cu linii moderne de fabricatie, integrate într-un sistem automat de programare, operare si control al proceselor de fabricatie.

Investitiile în operatiunile din România au continuat de-a lungul tuturor celor 15 ani, ajungând în prezent la peste 300 milioane lei. În plus, 235 milioane lei au reprezentat contributia prin taxe si impozite către bugetul statului român în aceeasi perioadă. Prin programele de sprijin pentru micii si marii fermieri, peste 22 milioane lei au fost investite în dezvoltarea productiei autohtone de lapte. Astăzi, fabrica Danone din Bucuresti produce zilnic peste 1 milion de iaurturi pentru nouă tări europene.

Din 2013 Danone România a devenit centrul regiunii Europei de Sud Est, care include România, Bulgaria, Grecia si tările Adriatice, servind o piată potentială de peste 60 milioane consumatori.

Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de tări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, detinând locul 1 în lume în fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

DANONE România este lider de piată în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2013 o cifră de afaceri de 481 milioane RON. Compania are în portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Rosi
Group Danone clearly wasn't orvnbsieg what was going on at the supermarket shelf at least not in the USA. When Fage first launched, they offered price promotions such as 3 for $5.00 . This promotion stimulated triers delighted with the real taste of Greek yoghurt the triers became repeat customers. I was one of those triers who became a loyal Fage customer.. Before long, word of mouth kicked in to further fuel the popularity of Greek yoghurt. Group Danone also didn't notice Fage's category placement the product could typically be found on a high shelf on the opposite side of the aisle from the mainstream yoghurt brands and store brands. Thus, shelf placement helped differentiate Fage from its category competition. Fage also cleverly differentiated its product by using a round, squat, mostly white package, vs. the classic cone-like package used by Dannon and all other yoghurt brands.Had Group Danone gotten out of the office and into the supermarket aisles or hired a retail ethnographer to observe the aisles, they would have been able to identify their competitor threat much, much earlier in the game.
Rosi
Group Danone clearly wasn't orvnbsieg what was going on at the supermarket shelf at least not in the USA. When Fage first launched, they offered price promotions such as 3 for $5.00 . This promotion stimulated triers delighted with the real taste of Greek yoghurt the triers became repeat customers. I was one of those triers who became a loyal Fage customer.. Before long, word of mouth kicked in to further fuel the popularity of Greek yoghurt. Group Danone also didn't notice Fage's category placement the product could typically be found on a high shelf on the opposite side of the aisle from the mainstream yoghurt brands and store brands. Thus, shelf placement helped differentiate Fage from its category competition. Fage also cleverly differentiated its product by using a round, squat, mostly white package, vs. the classic cone-like package used by Dannon and all other yoghurt brands.Had Group Danone gotten out of the office and into the supermarket aisles or hired a retail ethnographer to observe the aisles, they would have been able to identify their competitor threat much, much earlier in the game.
Iqmal
An answer from an expert! Thanks for cotiuibrntng.
crorkz matz
lglc5Z I value the article post.Really thank you! Cool.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar