transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-04-2015

Danone isi relanseaza portofoliul de produse cu o investitie de 10 milioane de lei

Danone isi relanseaza portofoliul de produse cu o investitie de 10 milioane de lei

Danone Romania, liderul pietei locale de iaurturi, a anuntat lansarea unui nou pahar de iaurt, mai atractiv si mai usor de diferentiat la raft de către consumatori. Majoritatea brandurilor Danone se vor regăsi, începând cu luna mai, în noul pahar de iaurt, schimbând în mod vizibil aproximativ un sfert din piata de iaurturi din România.

Transformarea la nivelul ambalajului presupune o investitie de 10 milioane de lei si are la bază modernizarea si implementarea unei tehnologii unice în fabrica Danone din Bucuresti.  

“Noua tehnologie si noul pahar de iaurt sunt brevetate de Danone, iar România este prima tară din estul Europei în care compania implementeaza această inovatie. Paharul KISS, nume care derivă din sintagma “Keep It Simple & Safe”, a fost creat de Grupul Danone din dorinta de a lansa un format unic, cu un design ergonomic, mai usor de folosit de către consumator. Noul pahar are totodată un design mai atractiv, usor de identificat si de diferentiat la raft, aducând un plus de simplitate, elegantă si unicitate pe piata aglomerată a iaurturilor“ declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni si implicând o echipă de 50 de oameni din zona de productie si zona tehnică. 

“ Acum 16 ani când am început să producem iaurturi în România, am stabilit noi standarde pe piată si am reusit să atragem noi consumatori către categoria de iaurturi. Acum ducem aceste standarde mai departe, răspunzând astfel asteptărilor consumatorilor nostri de a inova în permanentă, în calitate de lider al pietei de iaurturi.



Am investit peste 340 de milioane de lei în operatiunile noastre locale, iar această nouă investitie dovedeste încrederea noastră în potentialul de dezvoltare al pietei românesti, dar si dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în Romania, prin investititiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone precum si în cauze sociale,” a adăugat Schulz.

Fabrica Danone din Bucuresti procesează aproximativ 50 milioane de litri de lapte în fiecare an, o parte din această cantitate provenind de la ferme românesti cu care Danone este partener încă din primul an de productie în România. Si cum iaurtul bun are nevoie de lapte de cea mai bună calitate, Danone România a sprijinit activ dezvoltarea fermelor românesti prin programe dedicate, cu o valoare cumulată de peste 30 milioane de lei, în ultimii 10 ani .

Iaurturile în noul pahar KISS vor fi produse începând de la sfârsitul lunii aprilie si vor fi disponibile în magazinele din toată tara la începutul lui mai. “Am lansat noul pahar KISS pentru că stim că un ambalaj unic, deosebit crează o legătură între consumator si produsele preferate. Danone este lider în topul calitătii pe piata iaurturilor din România, iar pentru noi calitatea se reflectă atât în interior, cât si în ambalajul care protejează produsul”, explică Dieter Schulz.

Noul pahar KISS va fi mai atractiv, mai colorat si mai elegant, dar va avea si un design mai ergonomic – baza rotundă a noului pahar îl va face mai prietenos, mai usor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima lingurită.

Danone este liderul pietei atât pe segmentul “iaurturi”, cu o cotă de piată de peste 50%. De asemenea, consumatorii români au ales Danone pe primul loc în topul calitătii iaurturilor de pe piata din România (conform studiului QUDAL - Quality medal realizat în 2015 de compania elvetiană ICERTIAS). Totodată, Danone a fost votat drept iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/pret (potrivit raportului Best Buy Award pentru România, realizat de ICERTIAS).

Danone România este lider de piată pe segmentul iaurturi. Compania are în portofoliu peste 90 de sortimente, realizate în majoritate în fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi în 1999, iar în prezent 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, prezent în 140 de tări, detinând locul 1 în lume în fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2014 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piată în Barcelona încă din 1919, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca leac pentru infectiile intestinale, care afectau în special copiii.  Astăzi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni si pune pe piată o gamă variată de produse lactate proaspete, gustoase si nutritive. Cele mai renumite mărci Danone includ iaurturi probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino, Disney), iaurturi în stil grecesc, bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăt (Danette) si gamele Danone cu iaurt simplu si cu fructe, asa cum sunt în România Cremosso si Delicios.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar