transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Servicii seo

Expert Contabil Constanta

Transport caini

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

ponturi pariuri sportive

Generator curent

BaniiNostri.ro

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 30-10-2015

Doritos invita fanii creativi la concursul Crash the Super Bowl 50 - premiu de 1 milion USD

Doritos invita fanii creativi la concursul Crash the Super Bowl 50 - premiu de 1 milion USD
 Alte stiri la aceasta categorie

Brandul Doritos, din portofoliul PepsiCo, invită fanii din întreaga lume să creeze un spot publicitar original ce va intra în cursa marelui premiu de 1.000.000 $ si ocazia unică de a colabora cu Warner Bros. Pictures, DC Entertainment si regizorul Zack Snyder.

Bucuresti, 20 octombrie 2015. Doritos, brandul din portofoliul de snacks al PepsiCo, lansează o provocare către toti fanii creativi din întreaga lume, inclusiv din România. Într-un spot publicitar de 30 de secunde acestia trebuie să scoată în evidentă aromele îndrăznete si intense care fac din Doritos o gustare aparte. Spotul ar putea fi difuzat în timpul Super Bowl 50, iar concurentii au sansa de a deveni cunoscuti la nivel international si de a câstiga un premiu constând în bani.

Pentru a zecea si ultima editie a concursului Crash the Super Bowl, Doritos invită fanii de pretutindeni să creeze următorul spot publicitar extraordinar al brandului. Cel care va produce cea mai creativă reclamă va fi recompensat cu un premiu în valoare de 1.000.

000 $ si oportunitatea unei colaborări cu Zack Snyder si Warner Bros, Pictures and DC Entertainment. Detaliile colaborării vor fi stabilite si în functie de preferintele câstigătorului. Spoturile realizate trebuie înscrise pe site-ul competitiei: www.crashthesuperbowl.doritos.com. Mai multe informatii despre „Crash the Super Bowl” si regulamentul oficial sunt disponibile pe www.Doritos.com.

Doritos este primul brand care a oferit consumatorilor timp de emisie în timpul Super Bowl, oferind fanilor oportunitatea de a împărtăsi munca si aprecierea lor pentru Doritos pe una dintre cele mai mari scene din lume. De la prima editie a concursului „Crash the Super Bowl”, în competitie au fost înscrise 32.000 de materiale creative de la consumatori, iar brandul a oferit premii în valoare de peste 7.000.000 $. Competitia este intensă, iar concursul a generat unele dintre cele mai creative si memorabile reclame care au fost difuzate vreodată în timpul Super Bowl. De asemenea, acest concurs  a lansat carierele fanilor Doritos care îsi doreau succesul în industria creativă.

În urmă cu 3 ani concursul a fost deschis si pentru fanii din afara Statelor Unite ale Americii, iar spoturile creative au început să vină din toate colturile lumii. Anul trecut s-au înregistrat aplicatii din 29 de tări diferite si a fost prima dată când s-a difuzat o reclamă realizată de un regizor din afara Statelor Unite - spotul canadianului Graham Talbot`s, „Când porcii zboară”, difuzat în timpul Super Bowl XLIX.

Super Bowl, finala campionatului Ligii Nationale de Fotbal a Statelor Unite, este unul dintre cele mai urmărite evenimente televizate din Statele Unite si din întreaga lume, iar reclamele care sunt difuzate în  timpul meciului sunt printre cele mai asteptate si discutate ale anului.

Înscrierile pentru competitia „Crash the Super Bowl” se fac până pe 15 noiembrie 2015. Un juriu calificat va anunta semifinalistii selectati până la finalul lunii. În ianuarie 2016 vor fi anuntati trei finalisti, iar fanii vor putea vedea reclamele online, putându-le vota pe cele favorite. Spotul cu cele mai multe voturi va fi difuzat în timpul Super Bowl. Finalistii „Crash the Super Bowl” din acest an se vor alătura unui grup exclusivist de fani Doritos extrem de creativi, care au fost sprijiniti de brand de-a lungul anilor. Fiecare finalist va fi invitat în California pentru a participa la Super Bowl 50 si va putea privi meciul dintr-o lojă privată. Pentru prima dată în istoria acestei competitii, toti finalistii vor primi, pe lângă premiile în bani, oportunităti în carieră. 

Cea mai votată reclamă pe www.Doritos.com va fi transmisă pe 7 februarie 2016 în timpul Super Bowl 50 la televiziunea CBS din Statele Unite. Pe lângă faptul că va câstiga 1.000.000 $, realizatorul celei mai bune reclame va avea ocazia să colaboreze cu Zack Snyder, cunoscut pentru filme de actiune precum „Dawn of the Dead”, „300”, „Watchmen”, „Man of Steel” si viitorul „Batman v. Superman: Dawn of Justice”. Ceilalti doi finalisti vor câstiga fiecare câte 100.000 $ si oportunitatea de a fi consultati la un viitor proiect Doritos.

„Doar brandul Doritos le oferă ocazia celor care aspiră să devină realizatori de film sau video să-si vadă spoturile on air în timpul meciului Super Bowl”, spune Sydner. „Mi-am început cariera prin a crea spoturi publicitare si am rămas un fan al acestei industrii. Realizând câteva spoturi pentru Super Bowl, sunt chiar încântat să fac parte din competitia din acest an. Este locul care produce mereu cea mai creativă si încântătoare muncă. Abia astept să văd cu ce vine fiecare participant.”

Parteneriatul dintre PepsiCo si NFL este unul dintre cele mai longevive si de succes spozorizări din lumea sportului. PepsiCo urmăreste prin parteneriatul cu NFL să fie mai aproape de consumatori în timpul campionatului cu unele dintre cele mai mari branduri alimentare si băuturi răcoritoare ale companiei: Pepsi, Tostitos, Quaker, Doritos si Gatorade.

Doritos este unul dintre brandurile de snack-uri ale PepsiCo în valoare de 1 miliard $, care a avut o crestere foarte rapidă în portofoliul companiei. Lansat în 1966 în SUA, de aromele intense si îndrăznete ale Doritos se bucură în prezent consumatorii din peste 70 de tări din întreaga lume.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Florin
Castiga bani in scurt timp! Totul e testat, serios si de viitor! Ai nevoie doar de cateva ore zilnic de activitate in timpul liber. Aceasta este o sansa pentru persoane hotarate si extrem de serioase, doritoare de castiguri suplimentare si rapide. Cereti acum detalii la email: florin_33_2006@yahoo.com
Florin
Bani de acasa! In premiera nationala, am lansat super-programul prin care orice persoana poate castiga bani de acasa! Trebuie doar sa aveti calculator, conexiune la internet si cunostinte minime de lucru cu documente word si pdf. Oferta este pentru toti care doresc bani de acasa! Numai persoanele foarte serioase sunt asteptate sa ceara mai multe detalii la adresa de email: florin_33_2006@yahoo.com
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar