transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Emysoft.ro - creare site

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Tigara Electronica Smokemania

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 12-03-2014

Lidl a obtinut statutul de Superbrand 2013, fiind lider al categoriei Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry si Discounter

Lidl a obtinut statutul de Superbrand 2013, fiind lider al categoriei Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry si Discounter
 Alte stiri la aceasta categorie

La sfârsitul lui 2013, Lidl a obtinut statutul de Superbrand, ca o recunoastere a succesului înregistrat de brand de la lansarea sa în România. Calitatea produselor Lidl, încrederea consumatorilor în brand, dar si ascensiunea sa rapidă au condus către această recunoastere, confirmată prin includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014. 

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activând în peste 20 de tări europene si având aproximativ 10.000 de magazine. De la intrarea pe piata locală, în 2011, numărul magazinelor Lidl a ajuns la 174, compania numărându-se printre retailerii de top din România.

Cheia succesului Lidl constă în principiile de bază ale companiei: grija fată de satisfactia clientului, un raport superior între calitate si pret, amabilitatea si deschiderea fată de clienti, dar si respectul si încrederea. Aceste principii se regăsesc în activitatea Lidl la toate nivelurile. Clientii Lidl sunt întâmpinati mereu cu produse de calitate la cele mai competitive preturi, dar si cu activări interesante, precum concerte sau concursuri. Astfel, la atingerea cifrei de 1.000.000 de fani pe pagina de Facebook a Lidl România, compania a sărbătorit alături de clienti prin lansarea imnului „Un Milion de Prieteni”, interpretat de Andra feat. Krem.



Mai mult, Lidl se implică si în viata comunitătilor în care activează, implementând proiecte proprii sau sustinând initiative ale comunitătii. Un proiect propriu de mare anvergură a fost organizarea, cu sprijinul Politiei Rutiere Române, a celei mai ample campanii de educatie rutieră din România. Astfel, în data de 29 septembrie 2013, peste 10.000 de copii din toată tara au luat parte la cursul de educatie rutieră ce a avut loc simultan în parcările tuturor magazinelor Lidl la nivel national.

„Includerea Lidl în Cartea Superbrands 2013/2014, datorită încrederii pe care clientii o acordă brandului, calitătii produselor si dinamismului de care dă dovadă activitatea noastră, este pentru noi o onoare. Suntem deosebit de mândri si considerăm această distinctie ca pe o confirmare a valorii brandului Lidl, sustinută de eforturile noastre, ale tuturor angajatilor companiei,” declară Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl România.

 „Lidl a obtinut statutul de Superbrand 2013 pentru calitate, încredere si dinamism, clasându-se ca lider în categoria Supermarket, Hypermarket, Cash & Carry si Discounter. În urma cercetării derulate pentru identificarea celor mai performante branduri de pe piata din România, Lidl s-a remarcat în special la dimensiunea încredere, unul dintre cele mai importante atribute pentru consumatorii români în interactiunea cu un brand", afirmă reprezentantii Superbrands.

Supebrands este o organizatie internatională independentă, ce promovează activitătile de branding si oferă distinctii brandurilor cu rezultate exceptionale. Prin intermediul programelor sale implementate în peste 88 de tări, Superbrands identifică si recompensează branduri de top din toată lumea.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Khatuna
I was just looking for this info for some time. After six hours of conuintous Googleing, finally I got it in your site. I wonder what is the lack of Google strategy that don't rank this kind of informative sites in top of the list. Generally the top websites are full of garbage.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar