transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 13-04-2013

Mezeluri 1 Mai - mezeluri populare de la Meda Prod, brand realizat de Propaganda Brand New, divizia de branding Propaganda

Mezeluri 1 Mai - mezeluri populare de la Meda Prod, brand realizat de Propaganda Brand New, divizia de branding Propaganda

Piata mezelurilor a fost în ultimii ani în continuă scădere – în timp ce preturile au tot crescut, românii au început să consume din ce în ce mai putine preparate din carne. Contextul i-a determinat pe cei de la Meda Prod, unul dintre primii 20 de producători de mezeluri din România, să îsi propună pentru acest an extinderea portofoliului de produse pe segmentul economy, aducând pe piată un nou brand, pe care să îl construiască de la zero. Brieful a ajuns direct pe masa diviziei de branding a agentiei Propaganda, care a primit provocarea de a crea pentru acest brand nou o identitate puternică si atractivă. Noul brand trebuia să se adreseze clasei muncitoare, adică unui segment cu care niciun brand de mezeluri nu a mai vorbit până acum, în mod direct. În brief, obiectivul era foarte clar, acela de a face noul brand ecomony vizibil pe piată si cunoscut în mintea consumatorului.

Conceptul creativ propus de echipa Propaganda Brand New a plecat, pe de o parte, de la target - în urma unei analize atente a românului care urma să consume noile produse, a stilului său de viată, a preocupărilor de zi cu zi. Pe de altă parte, s-a tinut cont de însusirile noului produs – dedicat muncitorilor prin tot ceea ce îl caracterizează: este sătios, ieftin si gustos.

”În România există multi oameni simpli care muncesc mult, care adesea trebuie să facă muncă fizică si care au nevoie de un combustibil pe măsură, care să le dea energie si fortă pentru efortul zilnic la care sunt supusi. Am vrut să ne adresăm acestor oameni într-un mod cât mai direct, pentru că produsele au fost gândite special pentru nevoile lor: le dau energie, sunt gustoase si sătioase, dar si la buzunare usoare.

Pentru că nu e suficient să fie bune, trebuie să fie si îndestulătoare.” spune Diana Caracota, Planner Propaganda

Astfel, numele de 1 MAI a venit firesc. 1 MAI e sărbătoarea tuturor celor care muncesc. E ziua în care tot românul îsi ia o pauză si cel mai adesea sărbătoreste asta printr-o masă (fie că e la iarbă verde sau în fata blocului).

“Ce pot spune despre proiect, este că m-a bucurat si surprins (plăcut) în acelasi timp faptul că clientul a înteles că pentru asa un nume este nevoie si de un univers vizual pe măsură, univers inspirat evident atât din perioada comunistă (cea mai bogată, dealtfel, din punct de vedere vizual si cliseistic), cât si din realitătile zilelor noastre. Folosirea elementelor din zona insignelor si decoratiilor de dinainte de revolutie conferă memorabilitate si, poate, un usor aer nostalgic, familiar. În ceea ce priveste etichetele de produs, am optat pentru simplitate, contrast si culoare puternică pentru vizibilitate la raft”, spune Vlad Bojan, Head of Design, Propaganda Brand New.

Mezelurile 1 MAI au fost lansate deja în magazine alături de campania in-store, care are ca obiectiv pozitionarea acestui brand ca mezelurile clasei muncitoare. Sloganul campaniei este „Mezeluri pentru cei care merg la muncă, nu la birou”, iar vizualurile portretizează universul muncitorilor români din mai multe domenii, la care se adaugă replici si mesaje care li se adresează în mod direct într-o formă amuzantă si camaraderească.

“Pentru noi este primul brand care se adresează unui segment de consumatori la care primează pretul produsului. Însă pretul mic trebuia tradus în universul consumatorilor, în valorile si atitudinile lor. Ne-a suprins plăcut propunerea, am testat-o în niste focus grupuri si sperăm să confirme asteptările. Diferentierea pe piata mezelurilor, unde toti spun traditional sau gustos, e greu de obtinut. Un lucru inedit în timpul sedintei foto, făcute pe un santier pentru posterele 1 Mai, a fost să observăm că muncitorii de acolo, în pauza de masă, aveau acelasi sandwich denumit „submarin” făcut din jumătate de pâine si salam, ca cel pe care unul dintre personajele noastre îl tinea în mână, în poster.” spune Mihai Dinculescu, Senior Brand Manager, Meda Prod



Echipele

Client

Senior Brand Manager: Mihai Dinculescu
General Manager: Florin Rizea


Propaganda Brand New

Head of Design: Vlad Bojan
Creative Director: Bogdan Moraru
Head of copy: Dan Stănescu
Copywriter: Alex Tocilescu
Branding Manager: Claudia Cristutiu
Strategic Planning Director: Corina Iovan
Planner: Diana Caracota
DTP: Marian Matei; George Paraschivescu
Account Manager: Miriam Ivănescu; Claudiu Petria

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Okhae
My brother sutgseged I might like this blog. He was entirely right. This submit truly made my day. You cann't believe just how a lot time I had spent for this info! Thanks!
Anna
utente anonimo svcire:Prova a darti come obiettivo quello di svcirere un nuovo manuale magari dal titolo: Come smettere di fumare senza fumarsi il cervello .Io non ho mai fumato ma ti sono molto vicino resisti!Angelo
Kaleigh
Now that's stuble! Great to hear from you.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar